Dopis na Rozloučenou

Dopis na Rozloučenou

Anotace: Možná trochu zmatený.Možná to nepochopíte..Jinak název mluví za vše..(jako vždy,psáno při depce...u mě nic novýho)

Už nevím jak dál…Dělala jsem všechno…Všechno co sem dokázala udělat,abych Vám ulehčila práci.A co sem za to dostala??Vlastně nic..Ano,je pravda,že jste si mě začali víc všímat,ale nepochopili jste mě.Chtěla jsem, tak moc?Chtěla jsem jenom pochopení!!Je to opravdu tak moc?Je?
Možná,že je to mnou..Možná,že já jsem ta co nechápe..Ta,co neví..
Udělala jsem blbost.Ale pro mě to tak nebylo..A vlastně ani není!!Vy všichni okolo tomu říkáte blbost!!Ale nechápete..Říkáte tomu problém..Ale pro mě to není problém!Pro mě je to samozřejmost!No,možná teď trochu přeháním..Hodně přeháním..Není to samozřejmost,ale je to něco,co potřebuju.
Ano,snažila jsem se s tím přestat,ale není to tak lehký..A jediný co se mi od Vás dostalo bylo nadání!!Nadání,když jsem neuspěla!!Nadání,když jsem se zase pořezala..Ale ono to není tak jednoduchý jak se možná zdá!!Ono to chvíli trvá!Nefunguje to tak,že se ráno vzbudím,na všechno zapomenu a bude to zase jako předtím!Chtěla bych být taková jako předtím..Chtěla bych se zase bez přetvářky smát.Ale nejde to.Jo,Vám se zdá,že to jde.Taky mi to pořád říkáte.Ale opravdu to není tak jednoduchý!!Možná,že se občas usměju,ale ne pokaždé je to bez přetvářky…
Zase Vám ublížím!Zase kvůli mně nebudete moc spát..Ale alespoň jednomu z Vás splním přání!!Pamatuji si to!Prej doufám,že to jednou uděláš pořádně!Není víc věcí,co si pod tím představit..
No nic.Asi Vás nudím.Tak už toho nechám..Vy moc dobře víte důvody.Znáte je..Vždyť jsem Vám je i říkala,když jsem brečela..Jo to jste mě chápali..Když jste viděli,že jsem na dně..Když jsem brečela..
No nic.Teď už vážně končím..Doufám,že když jste mě našli,tak se mi to podařilo!!Doufám,že teď už konečně budete moc klidně spát…
Vaše jediná problémová dcera Lusy
Autor L.L., 08.05.2007
Přečteno 396x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jak má člověk říct, co cítí, když pravda tak bolí?

01.08.2007 15:15:00 | Bianka dela Richi

Nejsi jediná "problémová". Problémy mají všichni, jen je každej řeší jinak. A ne každej se s nima chlubí... Jednou, až půjdeš městem a pořádně se rozhlídni okolo... Ten, kdo se směje nejhlasitěji a nejokatěji, má většinou největší problém. Snaží se ho co nejnenápadněji zakrýt a přitom přímo bije do očí... Nekritizuju tě, neradím ti, stejně bys mě neposlouchala

09.06.2007 20:11:00 | Echo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí