Den a Sen

Den a Sen

Anotace: O dnu a o snu.

Ležím v posteli a přemítám nad uplynulým dnem. Co se vlastně událo? Ráno jsem jako obvykle vyrazil do školy, abych se pozdě odpoledne vrátil domů. Protože jsem neměl s kým jít ven, proflákal jsem zbytek dne posloucháním písniček. A teď se ptám, má cenu to opakovat? Znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu! Nekonečný kruh trpkosti z čekání na vysvobození. Myšlenka vyvolá pocit, náhlá tíseň projede celým tělem, oči by chtěly brečet, ale jsou na to příliš unavené, začínají se klížit, myšlenky se rozplývají jako kapky deště dopadající do ohně. Až se zítra probudím, budu mít stále alespoň hrstku rozumu? Nebo snad zešílím? Tíseň se navrací, srdce tluče rychleji, místo slz zármutku se na tváři objevuje výsměch. Směji se sám sobě, jak ubohý opět jsem. Únava vítězí, jsem příliš zesláblý a otupělý, usínám v nepříjemném a podivném pocitu.
Budík vyzvání, probouzím se, venku je zamračeno, vyrážím do školy. Vítr mi pročesává neupravené poletující vlasy nad mojí hlavou, hladí mi tváře svýma chladnýma rukama a pohrává si s mým oblečením. Vcházím do metra, vše se ztmaví, nastupuji, odjíždím. Stojím vedle ní, pozoruji ji, má na zádech tašku jako já, jede do školy. Líbí se mi, dívám se na ni. Všímá si mě, otáčí se ke mně, usmívá se. Po chvilce promluví. „Pojď, vystoupíme spolu.“ Metro stojí, dveře se otevřou, odchází. Přemýšlím, neváhám! Odcházím. Jdu za ní, jsme venku, vítr zuří. Stojí ke mně zády, odhazuji tašku, přistupuji blíž, otáčí se, objímám ji, líbá mě.
Budík vyzvání, probouzím se, venku je slunečně, sedím na posteli a není mi zrovna dobře. Jdu se podívat na svůj obraz v zrcadle, jsem bílý jako stěna a nestíhám. Je nejvyšší čas jít do školy a být tam do pozdních odpoledních hodin.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 12.05.2007
Přečteno 476x
Tipy 20
Poslední tipující: 666 Idiot MCR, PIPSQUEAK, Double_U_is_usually_W, padající do neznáma, sinoraLee, fuu, kejtyyy, Cassandra, bez nápadu na přezdívku..., Těšínský, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ač posmutnělé dílko, přec se to dobře čte...*:)

26.04.2011 19:34:00 | PIPSQUEAK

Stereotyp ubíjí.
Neměň svůj styl psaní, miluju to. ST.

30.12.2009 15:51:00 | Double_U_is_usually_W

Máš svůj styl piš tak jak se ti to líbí ..pokud neděláš hrubé chyby tak na tečce nezáleží

29.03.2008 14:10:00 | Cassandra

OMG, kašli na tečky. Korektury jsou důležitá věc, ale důležitější je to, co píše, ne? Mně se to líbilo!!!

20.03.2008 13:12:00 | myší královna

tohle chápu..

17.03.2008 21:24:00 | Klarish

Možná by jsi měl provést menší úpravy. V některých částech by se více hodily celé věty než slovo, tečka, slovo... Příliš málo faktů pro moje potřeby, ale... zajímavý nápad, to se také cení :-)

02.03.2008 22:19:00 | Tsuki

uuuuf.. pěkný...a divný...a zajímavý...a....jedinečný?

25.02.2008 19:59:00 | CHoKoLaTeKiss

...ale krásný...sen. :)

02.02.2008 23:09:00 | Černý motýl

smutný...

12.05.2007 10:43:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí