Ještě nezazněl gong

Ještě nezazněl gong

Anotace: Sir Toro nikdy nepoznal svého otce zemřel, když mu byly 4 měsíce. Sir vyrůstal a časem se dozvídal věci které nejdou jen tak hodit za hlavu.

„JEŠTĚ NEZAZNĚL GONG!!!“

Píše se rok 1961 v těchto letech v PITSBURGHU žil muž, jménem Frank Toro byl to obyčejný amatérský boxer ale jeho šlechetnost, laskavost chuť do života byla k nezaplacení. Lidé kteří ho znaly přátelé, rodina neměly právo říci ne byl kamarádský s každým kdo jen prošel kolem něho. Frank rozdával úsměvy na tvář všude kde byl podal by pomocnou ruku i svému největšímu nepříteli. Strašně miloval box ale co bylo pro něj nejdražší, nejcennější na světě byla přítelkyně Sára Boová. Po několika měsících ze zasnoubení byla svatba. Hned po svatbě se mu narodil syn Sir Toro, byl milován skvělým otcem a matkou byla to rodina na první pohled. Dva měsíce po příchodu na svět nového potomka Frank utrpěl vážné zranění museli ho hospitalizovat v nemocnici pro vážné případy. Druhý den přišel veliký šok nejen pro rodinu Torovou ale pro lidé kteří Franka znali-smrt Frank zemřel. Nedalo se nic dělat život jde dál jak by řekl Frank vjednom kuse si Sára přehrávala vzpomínku když plakala nad hrobem. Sir vyrůstal s matkou, když bylo Siroj dvacet let Sára také onemocněla. Sir zbyl na vše sám musel si hledat zaměstnání aby měl peníze na matčiny potřebné léky. Nenašel nic jiného než jako přidavač na jedné stavbě v centru města. Během práce přicházel o studia ve škole a museli ho vyřadit z univerzity. Nic jiného mu nezbývalo než zapomenout na školu a starat se o živobytí. Pár dní po dvacátých prvních narozeninách Sára zemřela. Siroj zbyly přátelé, které nechtěl zatěžovat svými problémy. Neustále si opakoval svojí vinu na smrti své matky. Rozhodl jednoznačně smrt! Pokoušel si vzít život různými způsoby ale nenašel v sobě aspoň špetku odvahy. Zanedlouho musel prodat dům. Peníze, které dostal za prodej musel zaplatil dluhy, nezbylo mu nic kromě pár věcí které měl na zádech v batohu nic mu nebylo tak blízko jako je ulice. Sir byl odsouzen právě na ní. Poflakoval se, přespával kde bylo možné, když potkal nějakého známého přítele tak si vymyslel že je všechno v pořádku nechtěl žádnou pomoc chtěl si pomoc sám ale neměl z čeho.
***
Je rok 1982 východ slunce odkrývá tmavě zbarvené domy Jejich střechy se začínají lesknout. Sir spí na lavičce v parku. Probouzí se kouká před sebe a jde k veliké fontáně. Kouká na sebe v odrazu od vody, rozhodl že navštíví svého známého přítele Jacka, který vlastní restauraci. Když už je před dveřmi do restaurace zkouší si pohled aby nebyl ničím podezřelý. Vchází dovnitř, rozhlíží se a moc lidí nevidí přistupuje k baru kde je jeho kamarád, sedá si na židli oba koukají na sebe. Netrvá dlouho a po chvilce se vítají. ,,Nazdar to je dost že jsi se ukázal měl jsme o tebe starost“ ,,Ne nemusel jsi mít byl jsem v pořádku a co a jak to jde? ,,Představ si…jo!!!“ Jack prudce vykřikuje ,,Abych nezapomněl byl tu nějaký chlapík a dal mi tohle“ je to veliká bílá obálka. Sir si jí bere do rukou, Jack se dívá nechápavě leží mu v hlavě otázka na, kterou se musí zeptat ,,Co to máš?“ ,,Nebudeš tomu věřit ale dědictví po mém otci“ Jackoj ztuhl obličej prudce mu vytrhává obálku z ruky ,,Ukaž já se podívám no…jo je to tak“ ale ještě po tomto dialogu si něco mumlal pod vousy. Sir mu ji zase bere z ruky ale Jack si to neumí vysvětlit ,,To je zvláštní?“ Sir kouká do obálky nadšeně ,,Co je zvláštního prosím tě? Je to tady jasně napsaný Sir Toro jako jediný dědic“ ,,Ale já vůbec nemluvím o tom jestli jsi dědic nebo ne mě spíš zajímá proč to přišlo mě a né tobě?“ Sir se zaráží a rychle honí v hlavě přesvědčivou odpověď ,,Víš já jsem asi nebyl doma a tady píšou že u toho někdo musí být nelam si s tím hlavu“ ,,Tak počkat já nejsem zas na tolik blbý abych nevěděl že když jde o takovou vážnou věc,že by to dali kde komu, proč máš batoh nikdy jsem tě sním neviděl“ ,,Nechceš mi něco říct?“ ,,Tak dobře“ Sir se svěřuje ,,Musel jsem prodat dům a zaplatit vše co jsme dlužili, nezbylo mi nic jenom tenhle batoh, který vyplňuje pár věcí co mám uvnitř ale já si dokážu poradit ok? Nechci žádnou pomoc vím že bys mi chtěl podat pomocnou ruku ale já se s tím musím vypořádat sám ok? Teď mě omluv jdu na vzduch“ loučí se s Jackem když odchází.
***
Odchází pár bloků od restaurace a znovu se dívá na dopis, který mu tam zanechali. Na dopisu je napsáno kdy a kam se musí dostavit aby podepsal jisté papíry. Tam se dozvídá více informací vůči nemovitosti. Adresu, kterou dostal tak by to mělo být na konci PITSBURGHU. Jede se podívat co má vše tohle znamenat. Zastavuje v ulici podle popisu, když neví kam jít ptá se jednoho muže který jde kolem ,,Dobrý den prosím vás nevíte kde je tato ulice?“ ukazuje prstem na papír ,,Ale ano to je tahle kde právě jste“ ,,Počkat…nevíte kde je toto?“ muž ukazuje na budovu s opadanou omítkou, rozbitými okny. Sir děkuje hned vyráží k budově. Když už je pár metrů od dveří do budovy tak zastavuje, kouká nad dveře kde je velkým nečitelným nápisem napsáno BOXING CLUB. Vchází dovnitř jde po krátké chodbě, která je rozdělená na dvě místnosti. Napravo jsou šatny a sprchy, nalevo je velká hala, která Sira zajímá nejvíce. Stojí mezi fatrami, pokoukává po celé místnosti kde vidí po zemi strhané boxovací pytle, poházené letáky, plechovky a další nepořádek. Slabá vrstva prachu pokrývá celou tělocvičnu. Okna jsou zadělaná přibitými prkny kde skrz škvíry průsvítají paprsky slunce. Hučící vítr rozhání prach, který profukuje skrz okna. Odraz od podlahy obkresluje tvar boxerského ringu. Naproti oknům je vidět stojina muže z černobílého profilu, která má na sobě boxerské trenýrky ruce jsou zavázané boxerskými bandážemi. Stojinu obklopují police s medailemi a poháry. Sir zjistí podle jednoho poháru, který je přesně uprostřed také největší ze všech že je to Sirův otec, tu chvíli mu v očích jde vidět radost. Po chvilce kocháním spouští slzy a říká si proč mu oněm někdo nevyprávěl. To je otázka, na kterou si neumí odpovědět. Sir zavírá oči sklání hlavu přičemž si kýve, otevírá oči směrem k zemi na, které vidí obrácenou zarámovanou fotografii kde je vyfotografován Frank, nějaký muž s Jackem. Okamžitě jde zpátky za Jackem cestou tam mu hlavou probíhá plno myšlenek i otázek na, které se musí zeptat.
***
Vrátil se zpátky do baru sedá si na židli a jen tak kouká před sebe do pultu. Jack už tuší co by to mohlo být jen tak okatě se ptá ,,Tak co byl jsi tam?“ Sir bez přestání kouká do pultu,,Jo byl!“ ,,A co jsi to zdědil?“ ,,Hele chci se tě na něco zeptat ale chci abys mi řekl pravdu ok“ ,,Ok“ ,,Proč! ,…proč! si mi neřekl že táta boxoval hm?! Všechny ty léta jste mi to tajili co?! To jste mi to chtěli tajit celý život nebo co?!!!“ ,,Ok, …dobře už asi nemá cenu ti to tajit dál“ ,,Hm přesně tak!“. ,,Když Frank boxoval byly to ty nejlepší zápasy co jsem kdy viděl to ti můžu zaručit, on strašně toužil po titulu netrvalo dlouho a Sára zjistila že je těhotná. Pak jsi se narodil ty oba byly na tebe velmi hrdý! Jednoho dne pár dní před zápasem o titul se normálně trénovalo jako vždy. Po tréningu Frank ještě jsem viděl jak jde do sprch po svých ale, když jsem odcházel z posilovny myslel jsem že Frank odešel ale pak jsem viděl ve sprchách rozsvíceno. Šel jsem se podívat a tam jsem ho našel na zemi ležet bez vědomí. Okamžitě jsem zavolal sanitku, při převozu do nemocnice měly veliké komplikace udržet ho na živu v nemocnici byl v umělém spánku. Po několika dnech zemřel. Sára si procházela peklem bylo to nejhorší období, byla na pokraji smrti jediný co ji drželo při životě jsi byl ty. Ty jsi byl pro ní všechno a nechtěla o tebe přijít chtěla tě chránit jakkoliv klidně by šla i přes mrtvoly aby tě uchránila! Tak už víš proč ti matka tajila toto všechno?! Co?!!“ Sir se zvedá ze židle a nic neříká znovu si sedá je z toho celý zmaten neví co má dělat je v poloze připomínajícího panáka koukajícího do stolu několik hodin. Sir se zvedá ze židle až pozdě večer, když Jack zavírá. Chce odejít ale vtom ho zastavuje Jack ,,Hej! Sire počkej já už stejně mám zavřeno tak počkej ok? Hele poslouchej doufám že jsem ti tím něco nezpůsobil ale já sem jenom ďál co jsem uznal za vhodný nemohl jsem ti to říct kdybych mohl věř mi že bych to udělal“ ,,Jo ok já tě chápu, každý musíme něco tak čau Jacku“ Jack odchází Sir prochází celé město neustále přemýšlí o svém životě jde zpět do tělocvičny cestou tam ho drtí myšlenka, která ho nenechává na pokoji.
***
Přichází do tělocvičny. Znuděně si sedá na ring kouká po pohárech. Jeden si bere do ruky a pořádně si ho prohlíží Sira zajímá spíše spodek podstavce na, kterým pohár stojí. Zespoda je napsáno ,,Věř ve své sny“ Sir se ušklebuje a pokládá ho zpět na polici lehá si na ring a usíná, probouzí se až ráno díky Jackoj. Jack bouchá brutálními ranami do dveří od tělocvičny. Sir ještě rozespalý jde ke dveřím otevřít, vidí Jacka ,,No to je dost hledal jsem tě nejméně tři hodiny a pak mě napadlo že by jsi mohl být tu“ ,,Hm a co potřebuješ?“ ,,Kamarád chodí jenom když něco potřebuje ale di!“ ,,Ne tak jsem to nemyslel“ ,,Jo já vím, můžu dovnitř?“ ,,Ou jasně pod neměl jsem ještě čas to tady ňák dát do cajku“ ,,Ale ne je to dobrý až na ty ňáký malý nedostatky jinak to ujde nato že tu nikdo nebyl patnáct let“ Jack se kouká na místo v šatnách kde ležel Frank Siroj se nezdá co právě řekl Jack ,,O jakých patnácti letech to mluvíš?“ Jack zamyšleně civí na zem a nevnímá Sira ,,Hej!Jackuuu!“ ,,Co?! Promiň já jsem se trochu zamyslel co jsi říkal?“ ,,No o jakých patnácti letech mluvíš?“ ,,Patnáct let? Patnáct let tu nikdo nebyl“ ,,Jo tak, tak to jo…Ty Jacku můžu se tě na něco zeptat?“ ,,Jo klidně se ptej“ ,,Co by udělal táta kdyby prohrál?“ ,,Nerozumím“ ,,No kdyby prohrál jako zápas, který by byl pro nejdůležitější co by udělal? Rozhodl by se to ukončit praštit s tím a nebo se tomu postavit?“ Jack si sedá vedle Sira na lavičku ,,Víš je to těžký takhle říct ale podle toho jakou dobu jsem ho znal řekl bych že víc než postavil“ ,,Co může být ještě víc?“ ,,Udělat si respekt! A proto by to chtěl vyhrát, za tu dobu jsem ho nikdy nevyděl být na kolenou byl to vážně dobrý boxer myslím že kdyby se to ten den nepřihodilo že by vyhrál! Byl na to připraven jak duševně tak i fyzicky ale jak vidíš je to pryč“ Sir se zamýšlivě kouká na Jacka ,,Ale proč se mě na to ptáš?“ ,,Víš já jsem o tom dost přemýšlel a zvažoval dospěl jsem k závěru uf!...no zkrátka víš začít s boxem!“ Jack nevěří svým uším ,,Počkej nevím jestli jsem slyšel dobře“ ,,Ne slyšel jsi dobře“ ,,Neblbňi sakra! nevíš co mluvíš!!!“ Sir se prudce zvedá a snaží vysvětlovat ,,Ne já neblbnu! Akorát dělám co musím!“ ,,Vzpomeň si na svojí matku tohle by nechtěla!“ ,,Nechtěla! Nechtěla! Ale není tu a nemůže mi pomoct jako před tím, teď jsem odkázaný sám na sebe a nikdo mi nepomůže!!“ Sir naříká brečí přímo řve Jack se snaží ho uklidnit ,,Hele kámo takhle jsem to nemyslel já tě chápu ale přesto nemusíš zas takhle vyvádět jestli chceš tak ti můžu pomoct…“ ,,Ne! Ne! Musím se postavit na svoje vlastní nohy nemůžu být pořád závislý na známých. Jenom jedinou věc bych potřeboval tvojí podporu ,,Jsi jediný člověk kterému věřím a taky můžu věřit! Tak co? Můžu se na tebe spolehnout?“ Jack odfukuje a kroutí hlavou ,,Vím… že to bude ta největší kravina co udělám…ale máš mít mojí podporu a spolehnout se na mě ok?“ Sir se usmívá a objímá se s Jackem ,,Díky nikdy ti tohle nezapomenu“ ,,Jo, jo…vždyť jsem ti říkal že se na mě můžeš kdykoliv spolehnout. Co si takhle dát snídani u mě v restauraci? já tě zvu co ty nato?“ ,,Pozvání se neodmítá“ ,,Jak pojedeme?" ,,Taxíkem“.
***
Sedají si k baru Jack povídá že zná jednoho člověka, který by ho mohl trénovat Sir se ptá ,,Asi bych potřeboval trenéra co?“ ,,Myslíš že dům se dá stavět bez základů? Přijď zítra sem kolem sedmý večer ok?“ ,,Ok. Už budu muset jít něco si ještě zařídit tak zatím čau a ještě jednou ti děkuji“ ,,Není za co čau“. Když Sir odchází Jack bere telefon a mluví z jakýmsi mužem jménem Jay. ,,Čau...tady Jack jak se vede?...Mě?! Mě dobře co ty??? Hele něco bych potřeboval…no jde o to jestli by jsi nemohl jsem ke mně zítra v sedm zajít?...Můžeš! Tak to je super! Díky moc tak zítra měj se“. Druhý den přichází Sir do baru ,,A tak jsi přišel“,,Jo říkal jsi že se mám zastavit?“,,Jo, jo vím vím“ Jack ukazuje hlavou na muže, který má na sobě černé sako s černým kloboukem. Sir nerozumí co po něm Jack chce ,,Co to má být?“ ,,To znamená abys šel k tam tomu chlapíkoj v černým saku ,,Proč jako? Nechce ti zaplatit?“ ,,Hele chtěl jsi pomoct? Tak běž!“ ,,Ok už jdu ale ňáko se mi to nezdá...“ Sir tedy jde přistupuje ke stolu kde sedí muž s polohou koukající se z okna. Není mu vidět do tváře až do chvíle kdy se dívá na Sira, projíždí ho očima od zdola na horu ,,Tak se přece posaď“ Sir na něj nechápavě kouká co z neznámého muže vypadne Jay říká ,,Nemusíš se ani představovat vše o tobě vím“ ,,Vážně? A jak to vy mě znáte?“ ,,Dá se říct že znám…já jsem totiž…“ do toho mu skáče Sir ,,Já vím kdo vy jste ten muž co jste na fotce s mým otcem a s Jackem už jsi vzpomínám…. Ale co vy tady a kdo vlastně jste?“ ,,Já ti to chtěl vysvětlit jsem Jay bývalý trenér Franka Toro a přítel…“ ,,Cože?!“ ,,Jo přesně tak“ ,,Počkat vy mi tvrdíte že jste trenér…vy? A že jste trénoval mého otce?" ,,Ano“ ,,A kdo vás pozval nebo vy jste věděl že tu budu? Nebo jste mi přišel něco říct? Nebo jak?“ ,,Ne zavolal mi Jack že potřebuješ pomoct" „A v čem potřebuji pomoct?“ ,,To mi neřekl prý mi něco chceš říct tak jsem tady“ Sir je zmaten ,,Já vás ani neznám tak se nemůžu na nic ptát ani nevím…nevím kde začít nejdřív ta tělocvična teď tohle fakt je toho moc“ ,,Počkat o jaký tělocvičně jsi to mluvil?!“ ,,Co jsem zdědil po svém otci“ ,,Byla jenom jedna…nemohl by jsi mě tam zavést?“ ,,Ale jo klidně…máme problém já nemám auto“ zvedají se a jdou směrem ke dveřím Jack se ozývá ,,Pro dobrotu na žebrotu na kamarády se zapomíná? Já mám auto pojedeme mým“ ,,Ty musíš být tady ne?“ ,,Hele ty se nestarej co musím co bych neudělal pro kamaráda a je to jenom maličkost“. Všichni nastupují do auta a vyrážejí.
***
Vcházejí do tělocvičny Jay malými krůčky prochází celou tělocvičnu. Jay si vylézá na ring, kouká z jednoho rohu do druhého a vykresluje si vzpomínku, která se mu zachovala. Jeto jeho poslední tréning v jeho životě. Sir na něj mluví ale pak si uvědomí že ho Jay vůbec neposlouchá stále se na něj pokouší domluvit ale marně Sir už neví jak si Jayovu pozornost získat. Sir se otáčí na Jacka a ten pokrčuje rameny a říká ,,Co se divíš tady před dvaadvaceti lety trénoval Franka to je jediný místo co mu ho připomíná“. Jay leze z ringu a prochází kolem Sira a Jacka k polici kde jsou poháry, na jeden ukazuje ,,Tak tenhle byl náš první“ Jay už přestává vzpomínat, když ptá se Jacka ,,tak Jacku teď je řada na tobě proč jsi chtěl abych přišel?“ Jack nestačí ani začít větu protože mu do toho skáče hned Sir a odvážně odpovídá ,,Já to vím…protože chci abys jste mě trénoval!“ ,,Tak to je ten nejbláznivější nápad co jsem kdy slyšel“ Jay se žertovně usmívá ,,Poslouchej jsem už příliš starej nato abych někoho trénoval a ještě něco já už s tím nechci nic mít společného od té doby co se to stalo ten den jsem si řekl tak a dost konec! Nechci na tom nic měnit…. Omlouvám se ale tohle po mě nechtěj“ Jay odchází Sir za ním vybíhá na ulici a volá na něj ,,Hele tak poslouchejte, když mi tady vyprávíte jak můj otec byl nejlepším boxerem a já sem celý po něm tak proč bych to nemohl zkusit taky? Jedno aspoň můžu zkusit to myslím si že táta by to pochopil ne? Hele vy jste jediný kdo mi může pomoct jít nahoru jiného trenéra bych ani nechtěl jenom vy mi můžete pomoct protože kdyby táta neumřel tak by byl šampionem jenom kvůli vám a mi spolu můžeme dokázat že neumřel pro nic za nic no tak Jay!“ ,,Víš ty do čeho mě to vrtáš? ,,Já vím ale kdybych nevěděl kdo jste tak bych o tom pochyboval“ ,,Jedna věc se mi na tobě líbí…že máš stejnou mluvu jako tvůj otec“ Sir potřásá rameno Jayoj ,,Já vím…“ Sir a Jay se objímají a Jay říká Siroj ,,Ani nevím kdy budu mít rozum“. Všichni se smějí Jay se chce hned pustit do tréninku Jack opravuje Jaye ,,Ne…ne…ne… nejdřív tam musíte uklidit a pak něco začínat no a vy mě už nebudete potřebovat tak já už pojedu“ nikdo nestačil nic říct a Jack rychle odjel ,,No tak to vypadá že na to budeme sami náš dobrý starý přítel nás opustil co Sire?“ ,,My to zvládneme“ Jay otáčí hlavu směrem na druhou stranu od Sira a potichu mumlá ,,Jo v to doufám“.
***
Hned druhý den se pouštějí do úklidu zanedlouho mají vše až na nějaké maličkosti. Další dny Jay se Sirem probírají tréningový plán ,,Ze všeho nejdříve musíme dostat brutální rychlost“ ,,A jak?“ Jay Sira zapojuje v tréningu hned natvrdo, každý den tři hodiny. Jay dává přednost spíše přírodnějšímu tréňingu. Po šesti měsících jde Sir na první amatérský zápas kde jeho protivník má za sebou padesát dva zápasu dvacet dva výher třicet porážek. Sir v rohu poslouchá Jaye, který mu říká ,,Hele… a je to tady nenech se vyhodit z míry boxuj jak nejlépe umíš…tohle je ta pravá šance kdy zjistit jestli na to opravdu máš a nebo jsi dalším sráčem!!! Z ulice který plýtvá časem… ok?!“ ,,Rozumím“ cože nic neslyším?!“ ,,Rozumím!“ ,,Neslyším!!!“ ,,Jdu na něj!“ ,,Neslyším!!!“ ,,Půjde k zemi!“ ,,Tak se mi líbíš to je ta pravá písnička pro moje uši, jdi na něj!!!“ Začíná první kolo Sir přichází do středu ringu a tlačí soupeře do rohu soupeř se vyhýbá Sirovým úderům a čím dál víc se sám Sir vysiluje. Když je Sir vysílen a moc se nekryje dostává kombinaci levého a pravého háku přímo na hlavu protivník se přilepuje na Sira jsou v klinči. Rozhodčí je odtrhává…nejsou ani né metr od sebe a Sir vypaluje tvrdou pravačku na žebra soupeře u konce prvního kola. Sir odchází do rohu otřesen soupeř se drží za břicho. Jay rychle mluví na Sira spíše přeřvává hluk, který je v aréně ,,Je to dobrý jak jsme na tom?....co?!“ ,,Jo dobrý pořád vidím“ ,,Ok,hlavně nepřestávej s těmi kombinacemi je to dobrý pořád ho tam bouchej ale musíš si krýt taky hlavu…..ok? Řeš ho do té doby dokud s toho nebude K.O!!! ,ok?“ ,,Ok jdu na to!“. Je tu druhé kolo pomalejší než předešlé Sir čeká na soupeře v rohu až si přijde k němu nechává se zahrnovat údery. Sir používá soupeřovu taktiku v tom, když je bit slyší v duchu nějaký hlas ,,Sire!!.....počkej jsi na příležitost a pak zaútoč!“ Sir cítí jak rány upadají a vidí jak soupeř má pravou a levou ruku nahoře a nekryje si spodek. Sir využívá situace a vypaluje několik kombinací na břicho protivníka, kterého sráží na zem. Je počítán rozhodčím…. Sotva se postavil na kolena a rozhodčí říká deset Sir vyhrává svůj první zápas. Po zápase přicházejí další a další zápasy, které Sir podstupuje. Sir se stává víc a víc lepším boxerem Jay věří že už má šanci na titul ale nechtějí nic uspěchat.
***
Po několika zápasech potu, slz a dřiny se ze Sira stává neporazitelný boxer amatérů připravují se na titul.Chce být na odvetu sto procentně připravený. Sir na jednom zápasu se zamilovává do jedné blondýnky, která pracuje jako servírka v jedné restauraci. Sir dává více času své přítelkyni a místo třech hodin tréningu už trénuje jenom hodinu a půl zapomíná na sen o titul. Chce to na chvíli odložit. Když o Sirovým plánu dozví sám mistr světa dost ho to urazí a chce odvetu. Siroj se do rukou dostane článek Robert Park VS Sir Toro na tom článku se píše o odvetě. Manažéři Parka mu to rozmlouvají ,,Parku co by tomu řeklI lidi?!!...Vidím ty noviny mistr VS amatér nemyslíš že máš na víc než na nějakého podřadného chudáka?! Co?“ ,,Už se stalo někteří novináři se dozvědělI že se chystá zápas“ Park si to nechává rozmlouvat tak že už nechce boxovat se Sirem. Ale tohle je ta příležitost pro Sira odvetu o titul mistra světa bere vážně a chce zápas uskutečnit. Když to rozhlásili novináři co Sir připravuje Park si nechce nic rozmýšlet hned si chce jít pro jasné vítězství. Sir a Park se setkávají na konferenci kde slyší od vlezlých reportéru a Parka jen samé urážky na jeho osobu nejdřív si toho nevšímá až na jeden dotaz, který ho dost naštve ,,Parku! Tady!!!..... Myslíte si že to je jenom exhibiční zápas proti střední váze?“ Sir rychle vykřikuje rozčíleným tonem ,,Tak hele chlape!!! Je mi jedno jakou má Park ránu, kolik má titulů já udělám vše proto abych mu nic nedal zadarmo rozumíte?!!! Toto není jenom obyčejná fraška co tady říkám…dámy a pánové…. Napište si do těch svých notýsku nebo makovic že 17.října bude zápas o titul kde?.... To nechám tady na šampinoj naschle!! Pod jdeme Jay!“. Park se zuřivě dívá na odchod Sira. ,,Parku!!.... kde se bude konat tento zápas?“ dezorientovaně říká tisku ,,V……MADISON SQUARE GARDEN!!!“. Park má v očích ponížení a vztek.
***
Oba dva mají deset měsíců nato aby se dostaly do té nejlepší formy během tréninku Sir dostává urážející dopisy ve, kterém jednom z nich dostal přezdívku baby. Po šesti měsících Jay se setkává s jedním novinářem, který vysvětluje celou situaci vůči Siroj. Novinář začíná psát o Siroj a snaží se tak upoutat lidi. Podaří se mu to až na jednom z článku, který zveřejňuje na titulní stránce. Píše se o Sirové charakteristice aby si získal nějaké fanoušky povedlo se místo dopisů s urážkami dostává samé povzbuzující dopisy. Je to konečně tu zápas století odvaha VS zkušenost neboli amatér VS šampion. Sir je nesmírně koncentrovaný po celou dobu co je v šatně. Přes tlusté zdi jsou slyšet hlasy bouřícího davu ale Sir si toho vůbec nevšímá. Park ve své šatně leží na stole a přemýšlí. Sir stojí před dveřmi se zavřenýma očima a na sobě má černou robu s bílo zlatými pruhy na rukou má červené boxerky bouchá se do čela a rozráží si cestu do ringu. Hučící dav Sirova a Parkova jména otřásá celou halou Sir nikdy nevěřil že bude mít takový obdiv. Za malý okamžik přichází Mistr světa se sedmi tituly, který ho doprovází jeho manažéři. V hale nejde rozpoznat kolik lidí je pro Sira a kolik pro Parka oba jsou si davem vyrovnané. Dav spolu soupeří Park nepřetržitě doslova civí na Sira vypadá jako by se chtěl do něj hned pustit. Rozhodčí Luis Martinés představuje oba bijce ,,V červeném rohu!!!...Vyzyvatel!!!...Amatérský boxer!!!… Držitel zlatého amatérského poháru!!!...Vážící 195 liber!!!... Tvrdě jdoucí na tělo!!!... Sirrrrr! Torooo!!!“ ,,Ve vzdálenějším rohu!!!... Kanadský šampion!!!... Sedmi násobný mistr světa!!!... Držitel zlatého pásu!!!... 230 liber vážící!!! Dosud neporažený Robeeeerrrrtt! Paaaarrrrkkk!!!“ Oba boxéři si jdou pro instrukce do středu ringu ani se nepozdravili a jdou zpět do rohu. Sir poskakuje ve svém rohu Park zase ukazuje že Sir půjde k zemi.
***
Gong!!!! Prvního kola Park a Sir přicházejí současně do středu ringu. Park vypaluje na Sira tvrdé rány Levá! Pravá! a tlačí ho do rohu. Vůbec Siroj nedává šanci aby se dostal z rohu Sir se pokouší ale Park ho zasahuje do hlavy je otřesen Sir jde k zemi a je počítán ,,1!!!..2!!!..3!!!...4!!!...“ Postavuje se na nohy. Bouřící publikum šílí ,,Jsi v pohodě?! Ptá se rozhodčí ,,Jo jsem mužem“ ,,Ok boxxxx!!!“ Park opět přichází se svýma údery Sir se kryje… Na konci kola se mu podaří vyklouznout dává levý hák přímo na hlavu soupeře ale až po zazvonění gongu. Komentátor hlásí ,,Co slíbil před deseti měsíci Park že bude K.O ve druhém kole tak to asi dodrží!!“ Začíná druhé kolo pro Sira zřejmě těžké kolo gong! Teď na oplátku je rychlejší Sir ale Park ho zasahuje ve středu ringu tlačí ho do provazu. Siroj se podařilo zasáhnout Párka do nekrytého místa. Park zavrávoral a upadl postavuje se na nohy oba dva se koukají na sebe zuřivým pohledem. Sir vypaluje tvrdé rány na tělo a mlátí ho i po gongu na konci druhého kola. Trenéři obou borců je musí od sebe odtrhnout protože to vypadá že ani snad neslyšeli gong! To se nelíbí rozhodčímu a Sir dostává první napomenutí. Sir ve třetím kole obdržel ošklivou tržnou ránu nad pravým okem rozhodčí chce ukončit zápas ale publikum mu to nedovoluje nechává je boxovat dál. Mezi tím se Sir nechává mlátit snaží se unavit Parka ale tahle taktika nepomáhá. Sir prohrává jedno kolo za druhým tyto prohry trvají až do desátého kola kde v jedenáctém Sir vyhrává o pouhý jeden bod. Tři následující kola opět prohrává. Někteří lidé ztratili naději že by s tím mohl Sir něco udělat. Sir si sedá naposledy na židli po bradě mu stékají kapky krve kouká do prostřed ringu úplně zmožen. Jay na něj mluví ale Sir v duchu uslyší ten stejný hlas vyzívající k boji před očima mu proběhne celý svůj život zjevuje se mu postava svého otce povzbuzujícího ve které Sir naslouchá. Vidina mu promluvila do duše. Začíná patnácté kolo Sir je jako někdo jiný Park vyráží silný pravý hák další a po něm další a další. Sir se ani nesnaží nechává se mlátit jakoby to chtěl skoncovat. Park ho bez přestávky hlava nehlava mlátí už jich tolik vypálil že už nemá síly na další ale Sir jakoby to ani necítil. Jay úplně kříčí na Sira a ten se vzchopí po spršce úderu a vyráží na Parka, který je úplně vysílen. Oba boxeři mají doslova do písmene rozmlácený obličej tak že ani jeden na druhého skoro nevidí jsou u prostřed ringu. Sir už z posledních sil mlátí Parka ten už ani neudrží rukavice ve vzduchu Sir ale furt pokračuje Park přesto pořád stojí a chce vydržet do konce. Zbývá třicet sekund do konce zápasu a Sir prohrává na body musí ho knouckautovat aby vyhrál. Nikdo nikdy neviděl takový zápas otřásá se celá MADISON SQUARE GARDEN Sir po pravém háku na žebra konečně sráží Parka na zem rozhodčí počítá ,, 1!!!...2!!!...3!!!...4!!!...5!!!...6!!!...“. Lidé šílejí jeto neuvěřitelné jak šampion byl sražen amatérským boxerem k zemi. Nezbývá mnoho času jenom šesnáct sekund ale Park se zvedá po odmávnutí boxu Sir se prudce vrhá na Parka vypaluje spodní hák přímo na bradu. Park nadskočil a padá na záda netrvalo to ani dvě sekundy a Park je opět na zemi rozhodčí musí počítat ,,1!!!...2!!!...3!!!...4!!!...5!!!...6!!!“ Pokouší se zvednout ale padá na zem rozhodčí ukončuje zápas K.O. Sir se sklání a padá k zemi je vyčerpán ale i na zemi je šťastný. Pomáhají mu se postavit na nohy vyzvedají ho nad hlavu a provádí ho po ringu ani pořadatelé nezabránili fanouškům aby se nedostali do ringu. Park ve svém rohu se sotva udrží na nohou když se vzpamatoval tak sám přichází a předává mu pás mistra světa jeto neuvěřitelné ale Sir s Parkem se objímají. Sir zvedá pás nad hlavu, když se k němu dostává mikrofon tam říká celému světu. ,,Když jsem šel jsem tak jsem si říkal jestli nato opravdu mám a nevěděl jsem že mám tolik fanoušků, když začalo první kolo tak jsem si myslel že to nezvládnu a říkal jsem si vlastně proč se snažím vždyť to ani nejde. Ale pak i Park mi dovolil zasadit pár ran nebylo jich mnoho ale nějaké byly. Pak přišel zlom a vyhrál jsem. Myslím si že Park byl skutečným šampionem a nikdo nemá právo říci ne poznal jsem to nevlastní kůži, když jsem se teď stal šampionem tak jsem to nedostal zadarmo. Chtěl bych přede všemi tady poděkovat svému trenéroj Jayoj a kamarádoj Jackoj že stáli při mně. Bez koho bych to asi nezvládl tak bez vás chtěl bych vám poděkovat že jste mi fandili to bych vážně chtěl. Ale také děkuji Parkroj že semnou se utkal za to bych chtěl moc poděkovat“. Lidé jásají a skandují Sirovo jméno po celém světě Sir se zastaví u prostřed cesty, když jde do šatny a naposledy zvedá svůj pás aby ukázal že to skutečně dokázal ani on sám tomu nemůže uvěřit. Sir si ve své tělocvičně přidává vedle otcových poháru jeden ze svých vysněných titulských pásů.
Sir se po náročném zápasu zotavil. Přes bolest, kterou utrpěl v ringu se nevzdává svého sportu. Bývalý mistr světa Robert Park skončil s kariérou po prohře se Sirem. Sir Boxuje dál a obhajuje každým rokem titul mistra světa.

SEPSAL:Krejčíř Vladimír
Autor sorzik, 14.05.2007
Přečteno 232x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak Ti děkuji. Opravou anotace jsi zmařil opravy mnou provedené. Příště, prosím, alespoň zachovej formu předepsanou pravidly liter.cz, to jest za čárkou nebo tečkou ve větě MUSÍ být kvůli jednotné formě mezera!! Pokud toto nedodržíš, Tvé dílo bude smazáno. Děkuji.

21.03.2008 15:04:00 | Lmystic

Chyby v textu jsem se snažila opravit. Ale stále ještě by to chtělo upravit formu a hlavně zkrátit jak souvětí, tak i celý text. Je nepřehledný. Zkus taky používat tečky a čárky ve větách.

25.06.2007 17:18:00 | Lmystic

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí