Výpis z blbé nálady

Výpis z blbé nálady

Anotace: Tak trochu blbá nálada...Musela jsem se z ní vypsat...Je to zmatený,k nepochopení..Ale splnilo to svůj účel... Prosím o komentáře!!O Váš názor!!Prosím!Moc ráda bych věděla,co si o tom myslíte!!Ať už bude Váš názor jakýkoliv...

Nechápu to.Už zase.Ale copak já něco chápu?Tak nad tou otázkou se musím ironicky pousmát.Nevím proč.Nechápu.Zase…
Už zase sedím na židli ve škole.Už zase mám pocit,že tam vůbec nepatřím.Mám pocit,jako bych byla z kamene,ale viděla,slyšela a vše kolem mě ,,teklo proudem“.Každý něco dělá.Každý se směje,povídá si,někoho baví a já tu jenom sedím a jako mnohokrát mám pocit,že můj čas plyne pomaleji.Nechápu to!Zase.
Mám hroznou chuť!Velkou chuť udělat zase něco,co nechci.Něco,čeho budu litovat…..Mám hroznou chuť udělat alespoň malý zářez!Alespoň malinký!Malinký do mé ruky…Nudím Vás?Asi jo..Asi je to zmatený,ale potřebuju se z toho vypsat.Jsem sobecká…Myslím jenom na sebe.Nemyslím už na to,že Vás tím nudím..Další ironický úsměv a krátký pohled z okna je to,co jsem teď udělala.
Bojím se sama sebe!Je to vůbec možný?Zdá se mi,že jsem rozdvojená..Povídám si sama se sebou,ale přitom jsem si sebe vymyslela znova,jinak a dala jsem ,,té druhé“ i jméno..Je to všechno zmatený.Vážně jsem dvakrát?Jednou jsem taká podruhé onaká.Co se to děje?Co se to se mnou děje?Proč jsem tak citlivá a musím hned brečet kvůli každé maličkosti?Je to zmatený..Asi nechápete..Nebavím Vás..
Zase se mi chce brečet.Brečet nad sebou.Fakt jsem sobecká!Ale mě se přitom nic tak hroznýho nestalo!!A teď se to navíc lepší!Lepší se všechno okolo mě,jenom já ne..Proč?Štěstí,že můj kamoš,nůž,zůstal doma.Jinak bych byla schopna vymluvit se,že potřebuju na záchod a tam bych si ho ,,pustila pod kůži“.Najednou se mi chce smát.Připadne mi to k smíchu!
Nejsem závislák!Jak mi to pořád tvrdí mamka.Uznávám,že potřebuju!Že potřebuju další ,,značku“ od kamoše,ale to není závislost!Nebo ano?Ještě že si tak skvěle rozumím s přetvářkou!Hele další kamarádka!Alespoň vím,že nejsem úplně sama,jak jsem si myslela….Je to hodně zmatený…Já bych to nepochopila…Já bych to asi ani nečetla…Nečetla bych emotivní výlevy patnáctileté holky,co si myslí,že už má všechno za sebou,co má pořád depky a kterou ani neznám….Asi to ani nikdo nečte..Nedivila bych se.Koho bych zajímala?Měla bych někoho zajímat?
Za chvilku mě to přejde..Nebojte,už to dlouho trvat nebude.To je pro ty,co se dostali až sem!Jestli to vůbec někoho zajímá,čte to a dostal se až sem…
No,zdá se,že už jsem se vypsala…Takže končím..Šťastní?Asi jsem cvok.Patřím na psychiatrii.Vím to.A končím.Už vážně.Vypsala jsem se a je to lepší.Otázkou je,na jak dlouho mi to pomůže?Teď to ale nechci řešit.Teď je mi líp.
Děkuju všem,kdo to četli!Doufám,že jste to alespoň malinko pochopili,že jste mě pochopili....Doufám….Doufat můžu.. A omlouvám se,že je to celý o mě..
Autor L.L., 14.05.2007
Přečteno 330x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já měla podobné pocity asi před třemi, čtyřmi lety. Z velké čášti to už odešlo. Tenkrát jsem měla neustále nutkavý pocit stále si mýt ruce. Pořád jsem si je myla, až jsem je měla celé rudé a popraskané, ale už je to lepší, i když částečně mi to zůstalo dodnes.

28.07.2007 16:54:00 | Marlene

žívot je na hovno, ale Ivo nezapomeň, že kromě toho nože máš i mě. Mám tě hrozně ráda a nechtěla bych, aby se ti něco stalo. Jsi skvělá holka. A dost si mi pomohla a pomáháš mi dál žít. Taky se mi mnohokrát chtělo zemřít, ale jsem srab. Proto se nenávidím. Nenávidím svoji zmatenou duši. A děkuji ti za všechno. Lenka

12.06.2007 14:57:00 | Bianka dela Richi

Já tě chápu.Chápu tě víc než sama sebe.jsi jako já ta povídka na mě docela sedí,jen si neubližuju,ale taky asi nikam nepatřím,no až budeš mít zase svoji náladu tak mi klidně můžeš napsat na vanicka2@seznam.cz

14.05.2007 20:13:00 | Ezra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí