Šedivě mokrý den...

Šedivě mokrý den...

Anotace: který mě vždy přivádí do depresí...

Byl ten šedivě mokrý den. Ten, kdy byste nejradši neotevřeli ani jedno oko a zůstali zachumlaní ve svém peřinovém světě. Jenže, ať chcete nebo ne, čas se nezastaví a vy v zoufalství při pohledu na sklo křižované tisíce kapkami odpočítáváte minuty, kdy zazvoní budík. Vidíte, jak se šedé mraky táhnou do nekonečna a jejich úroda hraje na cihlové střechy svou monotónní smutnou symfonii. Pak zazvoní křiklavý budík a vy si připadáte, jako byste byli právě vyhnáni z Ráje na nehostinnou planetu protkanou řekami pláče a oceány nářku. Zdá se vám, že vám na ramenách leží celá nebeská klenba a snaží se vás pohřbít ve vašich vlastním slzách. Snažíte nalézt alespoň malé světýlko, které by vám vrátilo úsměv na tvář, ale vše, na co se podíváte, leží promokle bez jiskry a ztraceného lesku ve zčeřené kaluži plné jedu.

Kapka...kapka...kapka...kruhy v louži bahna...a další kapka...

Splihlé vlasy krvácející do obličeje. Nepřítomné pohledy očí bičované slzami nebes. Utrpení. Nešťastné tělo odrážející se v mokré vozovce ozářené červeným světlem semaforu, které se rozpíjelo. Jako všechno ostatní. Nálada dávno stekla do kanálů lemující silnice, úsměvy se rozpustily pod dopadem hořké vody, štěstí vystřídal smutek a v očích se objevily slzy.

Byl to ten šedivě mokrý den...
Autor Muta cum liquida, 15.05.2007
Přečteno 311x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mě se moc líbily ty přirovnání, personifikace....fakt super...:) popsaný je to fakt skvěle...

17.05.2007 18:48:00 | stmivani.na.lepsi.casy

No, až mi z toho běhá ráz po zádech, jak je mi to povědomé... Moc dobře jsi to vylíčil...

16.05.2007 13:53:00 | Cristinne

Je to pěkné.. začátek se mi moc líbí,ale pak.. to nějak.. prostě se mi mění pocity.. celkově je to ale dobré.. smutné..

15.05.2007 18:26:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí