A ČI JE SPRAVEDLNOSŤ NA SLOVENSKU, ČI NIE ?

A ČI JE SPRAVEDLNOSŤ NA SLOVENSKU, ČI NIE ?

Zrejme asi aj z dôvodov a pod vplyvom pôsobenia veľmi silnej vojenskej a policajnej chunty a jej cenzúry, neoznámilo Moskovské vysielanie slovenského rozhlasu, že sa PRINCEZNÁ POPOLUŠKA po veľmi úspešnom a vydarenom turné v Nórsku, kde odpremiérovala svoj slávny celovečerný film, vyvolávajúci na Slovensku škandál a zákaz s dvoma bozkávajúcimi dedkami /takže sme tento film mohli odsúdiť a zavrhnúť rovnako ako CHARTU 77, bez toho, že by sme ho videli, alebo ju čítali/ a po ešte úspešnejšej premiére muzikálu „ O PRINCEZNEJ POPOLUŠKE“ na londýnskom WestEnde z pera Andrew Llyod Webbera, sa ocitla sama s množstvom dojmov, batožiny a kufrov na bratislavskej železničnej stanici. Zistila totiž - že na Slovensku je už „PERSONA NON GRATA“ , že tu už nemá absolútne ani najmenšiu šancu, iba ak len v preberaní hrachu so šošovicou, makom a prosom v popole. V porovnaní a oproti popularite, akú majú a o všetkom tu už rozhodujú závidiace MACOCHY, DORY, DESANKY A PREZIDENTKY ČAPUTOVÉ A MINISTER NÁRODNEJ OBRANY – JAROSLAV NAĎ, ktorého „osobné čaro“osobnosti i celkový šarm, musela aj Ona samotná veľmi vysoko oceniť.

.Zatiaľ čo vlaky s novými a ďaľšími nádejnými politikmi, fízlami, lampasákmi a ďaľšími oligarchami a spasiteľmi slovenského národa sústavne PRICHÁDZALI a ODCHÁDZALI, ONA pokorne čakala na PRAVÉHO TROJHLAVÉHO DRAKA , odborne nazývaného aj trojhlavého ohnivého Šarkana, aby jej pomohol s kuframi a batožinou a bezpečne rýchle ju odtiaľto odpratal a dopravil na faru v Hornej Lehote -. to je tam, kde sa dlho do noci svietilo a kde prebiehal zakázaný a nepovolený undergroundový festival, ktorý navštevovala i slávna česká spisovateľka – pani Boženka Němcová a do tanca a na počúvanie vyhrávala pod vedením Generála VIESTA kompletná HEAVY-METALOVÁ skupina REVÚCA a BLACK BALOG a všetko monitoroval a zaznamenával na kameru značky PEGASUS umiestnenú medzi parohami – JELEŇ, premiestnený z katastrálneho územia obce ČIFÁRE.

Za prítomnosti zmätene a voľne pobehujúcich rôznych inverzných druhov – balkánskych svíň, premnoženýchGoríl, všelijakých SLNIEČKÁROV a VRBOVSKÝCH VÍŤAZOV a detí Ukrajincov - utekajúcich pred Vojnou na Ukrajine a Moskvou, nič netušiacich do akej-ešte prepracovanejšej Moskvy sa vôbec dostali, kde sa zásadne hrá a je vo veľkej obľube RUSKÁ RULETA a kde sa zásadne chodí na návštevu s BARANIDLOM najlepšie o 4 hod. ráno a nie so sekerou – ako je tomu v rámci udržovania dobrých susedských obyčajov na kultúrne a morálne zaostalých Horniakoch zvykom. Nostalgicky spomínala na staré zlaté komunistické časy, kedy síce nebolo vojny policajtov, ani prokurátorov, ani Slovensko neterorizovala v rámci boja proti terorizmu jeho vlasná armáda, ani sa nejazdilo s uvoľnenými kolesami, alebo brzdami na Herpetickú encefalitídu, ale kedy síce v záplave obvyklej komunistickej a moskovskej šedi v parku kultúri a oddychu Júlia Fučíka, MARIÁN VARGA spustil ULICU PLNÚ PLÁŠŤOV DO DAŽĎA, TAK PLAČ- VEĎ MÁŠ, ČO SI TAK CHCEL a mnohé ďaľšie svoje skladby, ako spomienku na časy, keď bola BRATISLAVA úplne normálnym a kultúrne-vyspelým mestom.

.A to si ešte spomenula, keď sa nenápadný baskytarista pražskej skupiny E.T.C.- LÁĎA PADRŮNEK „s takovýmihle vlasy“ na koncerte v „Pekáči“- ako sa mu hovorilo, SA ZRAZU UTHOL SÁM SEBE a asi aj vlastnej kapele a spustil také sólo na basu, aké sa hraje len jedenkrát za život, na aké NIKDO NIKDY do konca života nezabudol, kto ho počul a ktoré by zrejme pokračovalo až do vesmírnych a nebeských diaľav, nebyť toho, že sa mu na base nešťastne-šťastne roztrhla struna.. ...a to potom ešte Topoľčanec VLADIMÍR MIŠÍK spustil „Stříhali dohola malého chlapčeka“.... PAMATÁTE??? /Miro DOVAL, kdekoľvek sa nachádzaš – OZVI SA MI!/

„POĎME ODTIAĽTO RÝCHLE PREČ!“- skonštatoval prilietavajúci pravý trojhlavý ohnivý Drak, odborne nazývaný aj ohnivý ŠARKAN, čím nechtiac vyrušil Princeznú Popolušku z krásnych a nostalgických spomienok. „VEĎ JE TO TU SAMÁ KURVA, ROVINA A SAMÝ FÍZEL MAFIÁN A LAMPASÁK a samá ŽDANOVČINA“!
,ALE, VEĎ AJ NA VIDIEKU, ŽIJÚ ZAUJÍMAVÍ ĽUDIA“ – oponovala princezná Popoluška a v hlave jej znelo “ JEDNOGO SERDCA“ od ŠČESLAVA NIEMENA a do toho práve vydával PETER GREGOR svoju prvú beatnickú zbierku pod názvom „POTREBA VISIEŤ“ v ktorej konštatoval, že „AK NIE JE PROTI ČOMU SA BÚRIŤ, TAK SA TREBA BURIŤ PROTI TOMU, ŽE SA NIE JE PROTI ČOMU BÚRIŤ!

Nečudo-preto, že trojhlavý ohnivý Drak, odborne nazývaný aj trojhlavý ohnivý ŠARKAN - ako každý INÝ JEDNOHLAVÝ SLOVÁK a SMELÝ ZAJKO, ktorý predčasne z Afriky prišiel,, ako aj VLÁČIK, ktorý sa na vandrovku vybral, bol RIADNE A PREUKRUTNE až TROJNÁSOBNE NASRATÝ, lebo vlastnil až tri hlavy. A to ho navyše v porovnaní s ostatnými až trojnásobne BOLELO KOLENO, ale hlavne, prišlo na neho pomerne vážne udanie, vyhotovené v troch verziách, že všade-kade chodí ŠÍRI OHEŇ A SÍRU a pľuje, zapaľuje a vydáva rôzne neslušné telesné zvuky, NÁPADNE SA CHOVÁ a používa rôzne neslušné, ba dokonca až vulgárne a hulvátske výrazy NA NAŠU ZVRCHOVANÚ SLOVENSKÚ REPUBLIKU!

Nielen-že sa podlo a až hanebne správal, keď v časoch hlbokého komunizmu a totálnej totality a tzv. reálneho socializmu, sa zúčastňoval na rôznych nepovolených a poloilegálnych a ilegálnych a zakázaných akciách, akými napr. boli neturistické výstupy na BRADLO každoročne 4.mája na deň úmrtia M.R.Štefánika, alebo jeho nezanedbateľná účasť na rôznych zakázaných a nepovolených trampských a čunderundergroundových akciách akými bolo napr. MORAVSKÉ HORÚCE LÉTO, pri ktorých sa stal veľmi obľúbeným, lebo svojím ohnivým dychom fúkal na KOTLÍKY, ABY SI KAMARÁTI UVARILI ČAJ, alebo mohol svojím teplým dychom fúkať a zohrievať kamarátky, ktoré ako správne hipáčky na podobných akciách si povinne zabudli zobrať spacák.

Ale to by naozaj nebolo všetko. Ako sa podľa najnovších zistení práve prebehnutého vyšetrovania jeho osoby, ako i lustráciou jeho predkov takmer do tretieho kolena, a následným vyšetrovaním celého rodinného klanu a bratov trojhlavého ohnivého draka, odborne nazývaného Šarkana to jest 6 až 9 – hlavých, ba dokonca až 12- hlavých drakov, odborne nazývaných ohnivých Šarkanov, ba dokonca aj šetrením ich rodinnej anamnézy podarilo zistiť, svojvoľne a nezodpovedne sa odmietali zúčastniť sa na povinnej akcii zapaľovania vatier zvrchovanosti, pri príležitosti vyhlásenia deklarácie o zvrchovanosti Slovenska, čím odmietli poskytnúť svoje – nesporné veľké a obdivuhodné ohňové schopnosti.
/ Pokračovanie na budúce./
Autor hombre123, 06.08.2022
Přečteno 182x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Řekl bych, že text už tu jednou byl. Čímž se domnívám, že podivuhodná stať neměla za následek trvalý pobyt za kovanou mříží, v tvém tajemném kraji Balnibarbi. V Blavě jsem už dlouho nebyl, nebyla přejmenována na Laputa?

07.08.2022 23:02:26 | lesan-3

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí