„UŽ NIKDY, ŽIADNYCH VEĽKÝCH , SILNÝĆH, SLOVENSKÝCH, OCEĽOVÝCH VTÁKOV, NA UKRAJINU !!!“ - 1.

„UŽ NIKDY, ŽIADNYCH VEĽKÝCH , SILNÝĆH, SLOVENSKÝCH, OCEĽOVÝCH VTÁKOV, NA UKRAJINU !!!“ - 1.

Anotace: „UŽ NIKDY, ŽIADNYCH VEĽKÝCH , SILNÝĆH, SLOVENSKÝCH, OCEĽOVÝCH VTÁKOV, NA UKRAJINU !!!“ SI NEDÁME!!!

Princezná Popoluška, Zlatovláska a Odborový a odbojový zväz pieštanských politických prostitútok, ako i MATICA SLOVENSKÁ Vás srdečne pozývajú na protestné zhromaždenie, ktoré sa uskutoční pod heslom: „UŽ ŽIADNYCH VEĽKÝCH, SILNÝCH, SLOVENSKÝCH, OCEĽOVÝCH VTÁKOV NA UKRAJINU!!!“ SI NEDÁME!!!

Ako je všeobecne známe, všetky NAŠE VEĽKÉ A PREKRÁSNE SLOVENSKÉ OCEĽOVÉ VTÁKY, ktoré doteraz brázdili našu prekrásnu slovenskú oblohu a poctivo - verne slúžili v plnej spokojnosti všetkým SLOVÁKOM a najmä SLOVENKÁM, im boli - bývalým ministrom národnej obrany SR Ing.Jaroslavom NAĎom protiprávne a násilne, aj s tichým súhlasom pani prezidentky ZUZANY ČAPUTOVEJ, až brutálne - ODŇATÉ a ODVELENÉ, ODLETELI NA UKRAJINU a veľmi im na Slovensku chýbajú.

Aj z tohto dôvodu, si dôvodne nasraté a dôsledne sťažujú a žiadajú, vo svojej petícii doručenej do budovy slovenskej SNR, aj so 1835 zdielaniami, 543 like-ami a 3-smajlíkami, pod názvom: UŽ NIKDY ŽIADNYCH VEĽKÝCH A SILNÝCH, SLOVENSKÝCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV NA UKRAJINU !!! a nadšene ich očakávajú a tešia sa na ich skorý a opätovný návrat a prílet na Slovensko.

Aj keď je pravdou, že slovenský vzdušný priestor v súčastnosti veľmi zodpovedne a v plnej spokojnosti stráži a ochraňuje, jednak MAĎARSKÁ ARMÁDA - aj so svojími VEĽKÝMI MAĎARSKÝMI OCEĽOVÝMI VTÁKMI, ale i bratia Češi a ČESKÁ ARMÁDA - aj so svojími VEĽKÝMI BRATSKÝMI OCEĽOVÝMI VTÁKMI, za čo im patrí naša nesmierna vďaka a nesmierna úcta. Napriek tomu boli zaznamenané u mnohých Sloveniek pocity zvýšenej úzkosti, depresií a jednej sebevraždy, ako dôsledok vznikajúci z veľmi vážnej príčiny a dôvodu, ktorý má vážne následky v tom, lebo vzdušný priestor Slovenska a ANI ICH, už neochraňujú a nestrážia a ani neobšťastňujú, NAŠE KRÁSNE A VEĽKÉ A SILNÉ SLOVENSKÉ OCEĽOVÉ VTÁKY - VTÁKY OHNIVÁKY. Predsa len - ako sa ale, vo svojom diskusnom príspevku vyjadrila známa uznávaná aj najlepšie platená piešťanská odborníčka, ktorá má v tomto smere aj bohaté a tradične-dlhoročné medzinárodné skúsenosti, predovšetkým s Nemeckou a Arabsko-Kuwajtskou klientelou, na základe ktorej si vyslúžila čestnú a zaslúženú prezývku MATICA SLOVENSKÁ; tak MATICA SLOVENSKÁ úplne jednoznačne dospela ku svojmu vlastnému presvedčujúcemu názoru, podmienenému jednak, nielen dlhodobou praxou, ale i osobnými životnými skúsenosťami, že NAJVAČŠÍCH A NAJKRAJŠÍCH A NAJSILNEJŠÍCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV MÁ PREDOVŠETKÝM NAŠA SKVELÁ ARMÁDA A LETCI SLOVENSKEJ REPUBLIKY A MAJÚ JEDNOZNAČNE SLOVÁCI!

Práve z tohto dôvodu a v tejto súvislosti, sa zanietení účastníci protestného zhromaždenia rozhodli, osloviť aj NAJVAČŠIU EXECELENCIU a Prezidentku SR Zuzanu ČAPUTOVÚ – ako najvyššiu veliteľku OZBROJENÝCH SÍL SR, ale i prezidenta Ukrajiny Vladimíra ZELENSKÉHO s požiadavkov, na ich skorý návrat, najneskôr do Vianoc. Taktiež prezidentovi PUTINOVI bola zaslaná ostrá protestná nóta BABKAMI DEMOKRATKAMI, v ktorej bol vyzvaný, aby sa NEPROBOVALI STRIEĽAŤ NA NAŠICH PREKRÁSNYCH VEĽKÝCH OCEĽOVÝCH SLOVENSKÝCH VTÁKOV - VTÁKOV OHNIVÁKOV, lebo ako je všeobecne známe, v našej armáde majú aj iné, lepšie uplatnenie a využitie.

Treba tiež objektívne oznámiť našej širokej čitateľskej verejnosti, že najskôr celú protištátnu a protestnú akciu rušili, ako sa aj dalo očakávať BABKY DEMOKRATKY svojími typicky nejapnými chuligánsko-krepými výrokmi a vykrikovaním,: „MEČIARA SI NEDÁME!!!“, ale na konci a v závere celého a pre Slovensko, tak veľmi úspešného podujatia sa nechali presvedčiť a museli aj ONI objektívne priznať, že „NAJVAČŠÍCH A NAJKRAJŠICH A NAJSILNEJŠÍCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV MAJÚ PRÁVE SLOVÁCI! - a tak namiesto: „ZASTAVME ICH ! Bratia!“ kričali a vzájomne sa povzbudzovali: „POSTAVME ICH ! Bratia!“

Ku žiadosti sa aj nadšene pripojil predseda strany PROGRESÍVNE SLOVENSKO Michal ŠIMEČKA a ostatní poslanci a členovia tejto strany a LGBTI-komunity, im posielajú vrúcnu pusu a veľa srdečných pozdravov...a dávajú im v moskovskom vysielaní slovenského rozhlasu zahrať obľúbené pesničky: „ZALEŤ SOKOL BIELY VTÁK!“ a „POĎME SPOLU LIETAŤ!“



„LEN S TÝM SAMOSTATNÝM MYSLENÍM A SAMOSTATNÝM UVAŽOVANÍM SLOVÁKOV A V ČÍTANÍ S POROZUMENÍM – TO BUDE TROCHA SLABŠIE !!!“ – ustarostene poznamenala tak, aby ju nikto z účastníkov protestného zhromaždenia nepočul, 24-hlavému ohnivému drakovi, odborne nazývanému aj ŠARKANOVI, Princezná Popoluška, na čo jej ON odpovedal: „UŽ SA VERU ANI NEMOŽEM DOČKAŤ ÚVODNEJ VETY pani Prezidentky SR ZUZANY ČAPUTOVEJ v jej tohtoročnom novoročnom príhovore.... Nakoniec sa ale, celkom vážne zamyslel a vyhlásil: „JA SOM SI VŽDY MYSLEL, ŽE TAKTO JEBALO AKURÁT STARÝM KOMUNISTICKÝM OFICIEROM A LAMPASÁKOM V PAŤDESIATYCH ROKOCH A ONO JE TO PLOŠNE ROZŠÍRENÉ PO CELOM SLOVENSKU DODNES! NEDALO BY SA TO OČKOVAŤ??? alebo NIEČO S TÝM ROBIŤ??? – pani prezidentka?

P.S.: Pán JUDr. Vladimír MEČIAR, alebo JUDr. Ján POLAKOVIČ naozaj nám nechcete NIEČO K TOMU POVEDAŤ???
Autor hombre123, 30.12.2023
Přečteno 75x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Veľmi a veľmi Ti ďakujem a naozaj som Ti veľmi vďačný za Tvoju pripomienku, týkajúcej sa dĺžky a tým aj možného nepochopenia samotnej poviedky. Tiež som si potom uvedomil, že máš pravdu a že v nej "priveľmi tlačím na pilu", a že je to zdĺhavé, ale ak sa ti stane to čo v tomto roku mne, že slovenská armáda obsadí Tvoju dedovizeň v ktorej Tvoji predkovia bývali od roku 1920, tak ľahko sa Ti môže stať, že stratíš nadhľad a kontrolu nad písaním. Ak máš čas a chuť pozri www.Milan Peťko - PRAVDA Blog.sk , kde som to už na základe Tvojej rady uverejnil bez ZÁTVORKOVEJ ČASTI. Každopádne aj tie komentáre stoja za to! Ešte raz ďakujem a myslím, že by si mohol byť aj veľmi dobrý literárny kritik, resp. budem veľmi keď sa mi aj budúcnosti ozveš na všetko čo napíšem. P.S. nerozumiem kto sú to tí - /myslím vaši/, ale to už nechajme nabudúce. ĎAKUJEM!!!

01.01.2024 16:55:42 | hombre123

Prepáč, ale ani neviem, čo haiku vlastne je, tuším nejaké japonské básnenie... Mám radšej českú a slovenskú literatúru a rozprávky pani Boženky NĚMCOVEJ a český underground. Z toho, že nezvládaš a nerozumieš politike na Slovensku si ťažkú hlavu nerob, lebo ani mnohí samotní Slováci jej nerozumejú a nezvládajú. Dôležité je, aby si mal nejaký pocit, aj keď asi nebude nejak priaznivý.

30.12.2023 22:00:39 | hombre123

Šlo mi jenom o tu délku. Na mobilu je pro mě celkem problém se takhle dlouhým textem prokousat... ale, jak říkáš, kdyz to nechapete ani vy (myslím vaši), asi nemá cenu se tím trápit;)

30.12.2023 22:26:27 | Žluťák

Hrozně rád bych si přecetl tvůj nazor na tuhle problematiku, ale takhle dlouhý text většinou nezvladnu ani v češtině, natož když je politický.
Nezvládl bys to shrnout... třeba do haiku?

30.12.2023 19:38:37 | Žluťák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí