VÍCEÚČELOVÉ KOUPÁNÍ

VÍCEÚČELOVÉ KOUPÁNÍ

Anotace: Poučení, které se jednou může i hodit. Třeba až budeme bezdomovci.

S koncem období otužilců a následujícím otvíráním vod, začíná sezóna vodáků. I na platech nuda-pláží se objevují ti nejvěrnější vyznavači vodních a slunečních lázně. Ti nejsmělejší také už zkouší možnost plavání i potápění. A protože je to doba právě okolo velikonoc, píši o tom právě teď.
Nejapná poznámka. Nevím proč se tomu říká nuda pláž, když se tam nikdo zaručeně nenudí.
Jaké bylo naše překvapení, když jednoho odpoledne, právě v době jakéhosi blahodárného pospávaní, přišel jakýsi muž v džínách, tílku a ponožkách, jen boty si odložil na břehu a v místě chráněné pro náš bezpečný vstup, jak byl, „hépnul“ do té křišťálově čisté vody. Co následovalo. Údiv nad lidskou vynalézavostí i drzostí, který nás přimrazil jen k bezmocnému přihlížení.
Maník po dostatečném promáčení všech dílů oblečení, které měl na sobě, což urychlil plaváním a několika pokusy o ponoření se což potom, po vystoupení z vody dokončil poskakováním na místě. Pak vše na sobě pečlivě namydlil. Zvláště znečištěná místa před našimi zraky důkladně vykartáčoval. Tím fázi praní považoval za dostatečnou..
Máchání bylo stejně rafinované i prosté. Jak byl, celý poctivě namydlený, teď už i hlavy včetně vlasů, zas skočil do vody. Elegantně se zanořil a plaval a plaval. Ne však déle než usoudil, že vše je zbaveno mydlin, čili vymácháno.
Ždímání nebo odstřeďování, jak chcete, předvedl zas promyšleně a bravurně. Chvíli pobíhal po pláži kde se dalo, místy vložil několik účinných cviků prostných, možná i aerobiku. Až potom, vypraný už i vyždímaný, oděv svlékl. Rozvěsil kde se dalo a jakoby nic, nahý zalehl mezi nás a své tělo vystavil slunečním paprskům.
Až vše rozvěšené uschnulo, pozvolna, s pohledem vítěze se oblékl a naše řady bez rozloučení opustil. Jen nám zanechal návod nouzového, ale vysoce účinného, praní v přírodě, což je hlavní důvod celého vyprávění. Že přitom přítomné přivedl k němému a bezmocnému zírání a domnívám se, že kdyby byl přítomen ochránce přírody, v nevěřícím údivu by asi omdlel, je možná už zcela vedlejší.
Autor RU 82, 06.04.2012
Přečteno 1045x
Tipy 2
Poslední tipující: vandule, Ilůně
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokud to bylo na brněnské přehradě, tak se kvůli takovému zážitku klidně svléknu :D

06.04.2012 17:18:27 | Ilůně

Bohužel - oprám Barbora u obce Oldřichov u Teplic. Jedno z nejkrásnjšíh míst v severních Čechách Jsi zvána! Zdravím

06.04.2012 18:35:03 | RU 82

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí