Ekskurza

Ekskurza

Anotace: Tato povídka už se zde vyskytuje na mém druhém profilu, nick Bohouš Macota, který se mi díky zapomenutému mailu a heslu nedaří smazat. Rád bych měl všechna svá díla pod jedním nickem a tím, zde nejznámějším, tudíž pod tímto.

Tož do piči mněl sem tu včeraj na navštěvě pražáki. Také dva mladé ogárky s taků jednů šikovnů cérečku a pak s eště jendů, ale ta moc šikovná nebila. Vyžraná bila jak starý mašík a nastrojená jak reklama na vjetnamsků tržnicu.
Tak sem si odhrňál sněh a ty piče ně zastavili před traktorem a tak ňa zlekli že sem jich málem odhrnůl též.
Enem sem vilez z traktora abich jich pořádně zjebal co jim šibe parkovať před rozjetým traktorem za tři milijóny co má taků silu, že by jim tu jejich rachotinu zešrotoval na konzervu, tož ty piče spustili.
"Dobrý den hospodáři. Mohli bychom se porozhlídnout po tom vašem statku?"
Tož ostal sem stať jak zařezaný. Také pičusi sem snaď eště nezažil. Člověk tu má prace jak nasratej a eště přijedu tací chuji abych jim ukázal, jaké to tu mám.
Tož napřeď sem chtěl vziť lopatu a proplesknuť jich po čuňách za také hlůpé nápady. Ale jak z tej kraksny vyskočil ten slon a pak aj ta pjekná cérečka, tož sem si to rozmislel.
Su přecaj enem rozený džentlmen.
Tož sem ich poslal přeparkovať ke stodoli a do takej škarpi blátivej kde sa ani sněh kvoli kravským chcankám neudrží, aby ně tam nezavazali, dodělal sem si richlo to odhrňání a pak jich po tem svojem panství proved.
Tož pičusi furt sa enem smili a když sa nesmili tož otravovali s hlůposťma, jako co dělám s tým hnojem, co ty krávy vlastně žeru. Prorč ně nekteré ovce už ani nedýšu a další také pičoviny.
Tož sem jim řek: "Vy pičusi, eště jedna taká jeblá otázka a zavezu vám tu vašu kraksnu tým hnojem a pak s váma nakrmím ty kravy, chuji přijebaní."
Pak už drželi hubi a zbitek tej ekskurze už uték richlo.
Nakonec sme si sedli do kuchně kolem pece a dal sem jim okoštovať tej svojej trnkovej. Aby neroznášali po tem mněstě, že tu nejsu pohostiní ludi.
Piča eště teď teho lituju.
Chuji praští sa piť asi neučija nebo co.
Dones sem ze sklepa enem taký malý demižonek. Slabých pjet litříků to mnělo. A ani ke čtvrtce sme sa nedostali a oni už bili namrdaní jak zákon káže.
Seděli tam, mleli furt hovna o tem jak to s nima nic nedělá a že už pili silnější. Tož zeblutí a zasratí jak malé děcka tam mleli také pičovini.
Nemoh sem sa na to ani divat.
Já nechápu proč do tej televize dávaju pořady o tem, jak tam ti mladí v tej praze prochlastajů a protančija celé noce, dyž tady ně jich skolil enem taký malý demižónek. A sa vipil sotvaj ze čtvrtky.
Smradu kurva v tej cimře skoro až na zhebnutí. A ty piče sa v tých svojich sračkách ožralí válali jak ti mašíci. Tož sem sa zebrál a šel spať do sena nebo bich sa tam z teho humusa zeblůl též.
Tož a dneskaj ráno sem mislel že ňa jebne.
Tož stanul sem jak dicky už o půl patej abych moh jiť pokludit zvířata, ale bil sem též z tej prohířenej noci trošku zmožený. Tož přiznám sa bez mučení. Teho demižonka sem si vzal sebů do sena dyž už bil otevřený a tam sem si ho v klídečku dopil.
Tož vejdu do baráku abich si před tu lopotu ve chlévě vichutnal raní kafe a ty piče eště chrápali.
Tož vjeřili byste temu?
Skoro pjet hodin ráno a oni si vyspávajů jako bi bila půlnoc.
A chrápu eště do teď, ale už ne na dlažce v kuchini ale na dlažce na verandě, musel sem jich tam odtáhnuť protože smrděli až haňba.
Ti pražáci to je fakt banda chujovská, necivilizovaná.
Autor hp.Rick, 19.11.2014
Přečteno 1152x
Tipy 4
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Budu se asi opakovat - můj šálek kávy to není. Nicméně zpracování na mě působí velice autenticky, včetně nářečí, stylizace hlavní postavy a dalších reálií. Myslím, že ve svém ranku to nemá chybu :-)

20.11.2014 10:40:36 | Amonasr

Krásné nářečí.

19.11.2014 21:28:52 | Lilien

a kde je supertip?

19.11.2014 21:40:30 | hp.Rick

Na co chceš tip od veveruše?

19.11.2014 22:13:29 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí