Před spaním

Před spaním

Anotace: Krátká povídka o jedné ženě, jednom muži a jedné krátké chvíli před spaním.

Tiše otevřel dveře, aby ji neprobudil. Ležela téměř nehnutě a on se ani neopovážil rozsvítit světlo. Zlehka našlapoval, a když se mu nakonec podařilo ulehnout vedle ní, hluboce se nadechl. Ve vzduchu byl cítit pot a vonělo to tu sexem. Trochu ho to vzrušilo, a zároveň rozhněvalo. Už několik měsíců se ho nedotkla jinak než jako jeho sestra. Toužil po ní dnem i nocí, ale ona ho jen odmítala, hledala výmluvy a přátelsky ho objímala. Jenomže byl tu ten zápach. Byla tu zase ta vůně vyvrcholení. Chtěl by se jí dotknout mezi jejíma nohama, aby se ujistil, že se nemýlí. Jenomže to si netroufl. Cítil se totiž velmi nepříjemně a provinile, snad i trapně, že sama pravidelně ukájí svou potřebu, ačkoliv by jejich milostný život mohl být plný překvapení, rozkoše, divokých chvil, romantických momentů, ale i smysluplného milování. Tak jako tomu bylo dřív.

Když se seznámili, měl pocit, že konečně našel tu, která chce přesně to, o čem on sní. Vzájemně se překvapovali tím, jak moc touží po tom samém. Někdy se mu srdce rozbušilo tak rychle, že se mu chtělo plakat. Bylo to jako ve snu.

Jenomže ten den, kdy poprvé pomyslela na jiného muže a pak ho také ochutnala, se jejich sen začal postupně rozplývat. Takových bylo od té dost na to, aby to zničilo jejich souznění. On si od té doby začal všímat kdejaké maličkosti, kdejakého pohybu, který se odchyloval od běžného, a často přemýšlel, jestli ona právě myslí na někoho jiného. Mučil se takovými myšlenkami každý den. A situaci tím ještě zhoršoval. Byli v pasti. On i ona.

Přitáhl si ji k sobě, pevně ji objal a ještě jednou nasál ten vzrušující vzduch hluboko do plic. Ještě o trochu víc se vzrušil. Ona to ucítila. Vůbec totiž nespala. Přetočila se tak, aby jeho chtíč necítila. Po tvářích jí tiše stékaly slzy. Když si nenápadně otírala slzy, které už jí stékaly do ucha, ucítila zápach svého ukojování na své ruce. Ihned jí stáhla pod deku. Bylo jí těžko. Styděla se, nenáviděla se a jeho milovala. Jenže se před ním cítila tak provinile, že milovat se s ním nemohla.

Byli jako rozfoukaný mrak. Jako rozplynutý sen. Jako zapomenutá melodie.
Autor Veru-Roni, 30.07.2015
Přečteno 3240x
Tipy 5
Poslední tipující: Jort, CoT, Frr, MARKO
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvěle napsané.

30.07.2015 21:59:19 | MARKO

Děkuji :) Vážím si toho!

30.07.2015 22:00:42 | Veru-Roni

Těším se na další. Budu Tě číst.

30.07.2015 22:03:43 | MARKO

To je velmi motivující, děkuji :)

30.07.2015 22:04:59 | Veru-Roni

:)

30.07.2015 22:11:01 | MARKO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí