Sešívač

Sešívač

Anotace: Byl to magor, úchyl a skvěle by se hodil do jednoho z de Sadových románů. Říkal si sešívač a tato přezdívka se k němu opravdu hodila, bohužel pro ní.

Jmenovala se Tereza Záhorcová, bydlela v malém bytečku v centru maloměsta. Sice byla mladá, hezká a chytrá, ale to není vše a neznamená to, že by si zrovna užívala sexu. Ne, že by nechtěla, nadrženost jí téměř tekla i ušima, jednoduše měla smůlu.
Tereza jako každé odpoledne odešla do baru, kde pracovala jako barmanka. Zastihla jí tam i kamarádka s novinkami. „Ahoj, slyšela jsi tu novinu? Horáčkovou srazilo auto.“ Tereza vyvalila oči.
„Jako doktorka Horáčková? Co s ní je?“
„Přesně ta. Vždyť jsem říkala, srazilo jí auto, je mrtvá.“ Vzhledem k tomu, že doktorka Horáčková byla její gynekoložkou a Tereza měla jít další pondělí na prohlídku, tak si musela najít nějakého nového doktora. Na internetu narazila po delším zkoumání na doktora Eglera. Ihned mu zavolala. Dohodli se na pozítří po ordinačních hodinách, aby v klidu udělali vstupní prohlídku.
Přijela hodinu po ordinační době, jak se dohodli. Sepsali papíry a Tereza si polonahá vyskočila do křesla. Roztáhlé nohy ležely na podložkách. Než se nadála, doktor jí popruhy nohy pevně přidělal, takže se nemohla pohnout. „Co to děláte?“
„Tiše malá, koukej se.“ Přešel někam za křeslo a pustil zřejmě dataprojektor, protože se na stěně přímo před jejíma roztaženýma nohama objevil film. Film plný zvráceností s doktorem v hlavní roli. Zezačátku jí to vzrušovalo, cítila, jak vlhne, ale po chvíli začaly záběry nabírat obrátky a koukala místo porna na snímek jako z hororu. Na stěně běžela nechutnost, až se jí z toho dělalo blbě. Záběr na ruku a doktora se skalpelem v ruce. Rozřízl horní stranu předloktí, z obou stran, až ke středu vnitřní strany, kůži odřízl a za stálého křiku své oběti si do plandající kůže zašil svůj ztopořený penis. Krev ze z kůže stažené ruky kapala na zem, odhalené svaly sebou škubaly. Doktor však spokojeně ryčel, když se takto uspokojoval. Ke konci vystříkal sperma na odhalenou část předloktí a všechno sešil zpět do původního stavu. Jinde zase proděravil, pomalým pohybem, stehno další z obětí, nebo té samé, to nemohla určit, úplně naskrz, do díry opět strčil svůj pyj. Krvavý penis po chvíli vytáhl a díru opět zašil. Stejně tak v dalších videích, kde dělal všemi možnými ostrými předměty různě hluboké rýhy, které opět blaženě zašíval.
Nejhorší na všem byl ten pocit. Věděla, že nic z toho není hrané. Řev obětí jí rval uši a stavěl chlupy po celém těle.
Doktor si ke křeslu s uvězněnou Terezou donesl otevřenou nízkou krabičku vyloženou černým semišem plnou lesklých předmětů. Vyděšeně hleděla na sadu skalpelů, žiletek a dalších ostrých věcí. To bylo to poslední, co viděla, než jí sešil oční víčka.
„Teď si trochu pohrajeme,“ zašeptal jí do ucha a vzal do ruky skalpel.
Autor Vanvett, 11.02.2016
Přečteno 1944x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, jako technicky mi to nepřišlo špatný, ale obsah je takový překotný...

05.11.2017 10:14:30 | Jezero

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí