Dialog

Dialog

Je hluboká noc. V obýváku svítí jen velká svíčka. Vzduch je prostoupen vůní santalového dřeva a vanilky. Tuhle vůni ona miluje. Na stole stojí dvě sklenice s bílým vínem.

Ona: „Chtěl sis promluvit, tak spusť.“
Ví moc dobře o čem s ní chce mluvit, ale téma nakousávat nebude, je to dost nepříjemné i pro ni.
On: „Proč? Proč jsi mi to udělala? Vždyť víš, že tě miluju. Říkám ti to pořád.“
Spustil plačtivě.
Ona: „Víš moc dobře proč.“ Usrkne vína a pokračuje. „Tak tedy ještě jednou. Nemysli si, že tě nemám ráda. Chtěla bych celou situaci vyřešit tak, abychom z toho vyšli jako dobří přátelé a ne jako dva bojovníci na bitevním poli. Mysli na to, že nám spí vzadu Damián.“
On: „Naposledy mi prosím řekni, co všechno jsem udělal špatně. Třeba by se s tím dalo pracovat.“
Ona: „Nedalo, už je pozdě. Už před rokem bylo pozdě, možná i před dvěma rukama bylo pozdě.“
Je tvrdá, neoblomná, její výraz je naprosto chladný a bez emocí. Snaží se držet, aby se netvářila pohrdavě. Protože on už zase začíná kňourat a za chvíli přijde sebelítost.
„Ale dobře, když to chceš zopakovat, tak jo. Jsme spolu skoro jedenáct let. Jedenáct! Z toho jsme 7 let manželé. A víš jak dlouho to neklape tak, jak by mělo? 7 let. Nesčetněkrát jsme o tom mluvili, hádali se, já tě prosila. Ale tys prostě vždycky radši pustil televizi a lehl si na gauč se slovy že jsi unavený z práce. Víš, mít sex jednou za měsíc není pro mne.Třeba když mě poprvé zfackoval. Nešetřil mě, má obrovský pracky a mý tváře jen hořely. Nejen díky fackám, ale touze, chtíči a nadrženosti. Tekla jsem tehdy jak řeka. Když se mi poprvé udělal do pusy, bylo to strašně silný, má božský orgasmy. Přivedl mě k pissu, ale ne obyčejnýmu. Umí mi nachcat do kundy v plný erekci. Ten pocit tlaku, tepla, jeho výraz, to, jak mě drží a jak na mě mluví, nebo mě políbí, to mi podlamuje kolena i když na to jen myslím. Dokonce jsem mu i povolila anál. Jo, fakt, po 16 letech a 16 stehách díky tomu praseti se mi povedlo odbourat svůj strach. Protože mu bezmezně věřím. Ví co dělá, umí to, je to slast. Dokonce jsem mu dovolila, aby střídal všechny 3 díry. Střídá to jak se mu zlíbí a mě to hrozně rajcuje. Zničil ve mně velkou část tý stydlivý a zakomplexovaný holky. Udělal ze mě bohyni. Alespoň pro ty chvíle, kdy jsem s ním. Tady jsem Jekyll, s ním jsem Hyde, ale nebojím se mu ukázat ani Jekylla. To je na tom to skvělý. A víšco ještě? Nakoupili jsme si nepropustný prostěradla, hračky a já můžu stříkat jak se mi zachce, a nepřijde mu to nechutný, naopak. Rajcuje ho to. On do mě může chcát, všude je mokro a všude je cítit vzrušení a do toho on vezme do ruky ten největší vibrátor a několikrát za sebou mi to jím udělá. Chápeš, vibrátorem, to je ten sprostej dindon, kterej byl několik let v šuplíku, ten před kterym sis přišel méněcennej, ten na kterej jsi žárlil a kterej jsme nikdy nepoužili. Vlastně jsem i k těm hračkám díky tvýmu přístupu cítila odpor. A teď? Koukni mi do profilu na galerky a videa. Je to ten nejlepší milenec jakýho jsem kdy měla. A ne, není mi líto, že jsem se po 10 letech rozhodla být ti nevěrná. Mám tě ráda, ale tím to hasne. Nemiluju tě, nevážím si tě jako muže a vlastně tě za chlapa nepovažuju.

Svíčka dohořela a místnosti se zhostilo hrobový ticho.
Autor Fallenvirg, 10.10.2022
Přečteno 593x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, Narragan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak se lije čisté víno.)

11.10.2022 11:57:25 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí