Fikce?

Fikce?

Dneska je krásný slunný den. Jako stvořený pro koupání v bazénu, grilování a hlavně šukání. To mne baví, to mne naplňuje, z toho mám radost.

Jenže ten, co mrdá nejlíp na světě je s tou svojí kopretinou a přijede až zítra dopoledne. To je na nic, já mam volnej barák a mokrou kundičku teď!

Dostávám skvělej nápad a začínám pracovat na plánu záchrany večera. Tvořím inzerát s prostým textem, že hledám sympaťandu na večer. Vínko, gril, bazén...prostě pohoda.

Ozývá se asi 50 mužů a 3 Slovenky. Škoda, z Bratislavy koťata určitě na večer nedojedou.

V tu chvíli pípá upozornění na novou příchozí zprávu a píše celkem sympatický kluk, který se mi snažil dostat do kalhotek (haha, žádný nemám) už před pár dny.

Zkusmo odepisuji a přehodnocuji svůj plán. Domlouvám, že večer přijede, pokecáme, otevřeme si lahvinku, dáme něco dobrýho, vykoupeme se v bazénu a uvidíme.

Pro jistotu a z hecu píšu Kapitánovi co se bude zhruba odehrávat v mém království. Kupodivu čte hned, I když jsem jako správná milenka po dobu jeho pobytu s kopretinou v bloku, je silně rozladěn a žárlí. Mnu si ruce, protože tohle přesně potřebuji. I kdyby nový objev nestál za nic, budu mít jistotu, že až se dostanu do spár kapitána, naloží mi jako podřadný couře a já si to sakra užiju.

Den utíká, nový objev se zdá být podle dosavadních rozhovorů naprosto v pohodě, Kapitán má nehty okousaný až na lůžka a lítají plané výhružky, že ojede kopretinu. To mě sakra baví.

Večer se blíží a Kapitán začíná být přímo nesnesitelnej, razance jeho psaní se zvyšuje a mě napadá jediná věc. Že to u kopretiny zabalil předčasně a jede zpět. Zpět za svou milovanou děvkou.

Nenápadně naťukávám kde je a dostává se mi odpovědi, že sedí na záchodě. Můj hlasitej smích uprostřed parkoviště před tescem nejde přeslechnout a otáčí se na mne cizí muž. Podle toho jak mne sjede pohledem, olízne rty a usměje se na mne to vypadá, že by si dal taky hodně rychle říct. Ne, Kapitán rozhodně nesedí už 45 minut na hajzlu a netvoří hodnoty. Kapitán sedí v autě a jede za mnou. Nechám ho ještě ale v iluzi, že mu skáču na špek. Pobavíme se, však Afroditka si hraje tuze ráda své štětkovské hry.

Přeskočím nezáživný chystání zahrady, světýlek, svíček, večeře a tak....

Kolem 10.hodiny večer kápne Kapitán božskou. Je skoro tu! A rodí se ďábelský myšlenky. Jdu dozadu otevřít bránu, přední je otevřena pro nový objev, zadní pro toho mého kapitánskýho parchanta. Za zídku bazénu stavím židli, ať mu chudákovi nezdřevění nohy stáním, upravuji trochu terén, ať se nestane, že si ho nový objev všimne a už jen čekám.

Nový objev má cca hodinovou sekyru, ale to nevadí, protože přijíždí Kapitán. Můj Kapitán a mně okamžitě vlhne kunda. Vcelku kontraproduktivní stav, když mám krátký šaty a nemám kalhotky. Kapitán okamžitě mapuje stav mé nadrženosti a v očích se mu blýská nasranost, žárlivost, napětí a neskutečnej chtíč.

Zkontroluje sledovací pozice, moje zázemí, zkoukne místo budoucího činu, čemuž se opět hlasitě směju. Usedá na připravenou židli k bazénu a začíná mu tvrdnout péro. Mám vyhráno, vím, že tohle skončí jedině dobře. Jeho péro je naprosto top. Jak kdyby mu narostlo přesně pro mojí kundu. Já ležím naproti němu v houpací síti, oba svorně protahujeme své nástroje a upřeně si zíráme do očí. Masturbace už stačí, jdu ho políbit a on má skvělej nápad, ohýbá mne přes křesílko a zasouvá. Jen párkrát přirazí a vytáhne ho. Samozřejmě úplně mokrýho od mý šťávy.

Opět ulehám do sítě a on ke mě přistupuje zboku. Jeho péro mám těsně nad pusou. Stačí ji jen otevřít a nohou se odrážet. Houpací síť udělá většinu za mě.

Je neskutečně tvrdej a já mam chuť novej objev odvolat, protože mi stačí jen Kapitán. Chci ho, chci aby mě prznil, zneuctil, pochcal, vyšukal, nachcal mi do kundy, vystříkal mi všechny díry, zfackoval mě a říkal mi děvko, ale nový objev už je 3 minuty od baráku.

Zaujímáme tedy každý svou pozici a do dvora vjíždí citigo.

Vystupuje vysoký tmavovlasý sympaťák, moc hezky voní a já zhodnocuji, že to by šlo. Zavedu ho dovnitř, kde se poprvé políbíme a já z lednice vytahuji svou oblíbenou Pálavu, beru sklenice a jdeme si sednout na zahradu k bazénu.

Chvíli nudně kecáme, do toho mi chodí zprávy od Kapitána. Nedá si pokoj, rozesmívá mě a zlehčuje celou situaci. Já teču jak niagára a upřímně mě začíná štvát nezávazný tlachání.

Vlezu na první schod bazénu a zjišťuju, že je krásně teplej. Otáčím se na nový objev a ptám se, jestli se jde vykoupat. Souhlasí. Stahuji ze sebe šaty, cítím, jak mam mokrý stehna a jak kapička stéká skoro až ke kolenům. Zůstává mi jen černá podprsenka a po hlavě skáču do vody. On se vysvlíká a jde hned také.
V bazénu popíjíme víno, povídáme si, kouříme, líbáme se a něžně se oťukáváme. Ten pocit, že za rohem ve tmě na nás kouká Kapitán je boží. Když se sejde kanda s exhibicionistkou, je to velká jízda.
Novýmu neustále stojí péro a já se těším, až si s ním pohraju. Sednu si na schody bazénu, roztáhnu nohy a on ihned pochopí a připlave ke mě.
Posláno 5. červenec v 14:27
Opět se líbáme, já už bych ho tam chtěla a ovinutím nohou okolo jeho těla a přiražením pánve mu to dám jasně najevo. Pochopil a jemně zasune. Na takhle jemný zacházení nejsem zvyklá, ale dobře, třeba se rozjede. Mezitím Kapitán vychází ze své schovky a ukazuje se mi v celé své kráse. Posunky mi ukazuje ať pokračujem, že je spokojen. Jeho výraz, kšilt dozadu a celá situace mi přijde neskutečně vzrušující a zároveň vtipná.
Je čas si lehce pohrát, plavu ke sklenici, piju, zapaluji si cigaretu a on mne ihned napodobuje. Opět mě hladí a v očích má žádostivý výraz. Navrhuji, jestli se nepřesuneme vedle bazénu a objev souhlasí. Klepe kosu, mně je akorát. Osušíme se a já rozprostřu na zem deku. Samozřejmě tak, aby Kapitán viděl a měl vše pod palcem.
Přísně mu nakážu ať si lehne a on uposlechne ihned. Jeho submisivní dušička se zatetelí radostí, ale já subíky nerada. Chlap má být chlap a ne submisivní děvka. Od toho je tu Afrodita.
Zaklekám mu mezi nohy, olizuji špičku žaludu a zasouvám si ho hluboko do pusy. Sleduje mě, vypadá spokojeně, rukama mne chytá za vlasy a opatrně si mě naráží na péro. Po chvilince kouření je toho na něj asi dost a chce převzít iniciativu on, klekám tedy na všechny čtyři, špulím na něj prdelku a kundu a on zasouvá. Nezaráží ho ale celýho a po koule tak, jak to mam ráda, zasouvá pomalu a opatrně aby hned necákal. Evidentně se mu líbí moje prdel, hladí jí a mumlá cosi o tom, že je to skvělej pohled. Tohle jemný přirážení trvá pár minut, já očima hledám Kapitána, koukám vyzývavě do tmy a představuji si, jak by to dopadlo, kdyby se z tý tmy vynořil a ukázal mu, jak se to dělá a jak se na Afroditu musí. Odměnou je mi plevel prostrčený lamelami plotu a mávání s ním. To je na mě moc a chce se mi děsně smát. Nový objev už dlouho nevydrží, cítím, jak mu péro pulsuje a jak ztvrdnul.
Na otázku kam má stříkat odpovídám, že rozhodně do kundy a tak se taky stane. Napumpuje mě téměř okamžitě. Jdeme si zapálit a já nevím kam s očima, přeji si jediný. Kapitána! Mýho krásnýho sexy kapitána, kterej mě zmrdá jak poslední děvku. Vím to a těším se na to. Jen musíme vymyslet jak se zbavit nováčka, nebo jak ho přesvědčit ke trojce. Tohle za mě řeší telefon. Zapomněl zavřít okno v práci a nutně se musí vrátit, protože tam řve alarm.
Mám štěstí v neštěstí. Zajdu za roh za kapitánem s omluvou nováčkovi, že se jdu mrknout, jestli náhodou nešmírovala sousedka. Kapitán čeká, v tváři pobavený výraz a ihned mi vráží ruku do kundy. Kontrola vystříkanosti. Dávka to byla asi slušná, protože cítím, jak ze mě s každým pohybem mrdka teče a nemá to konce.
Objev odjíždí a konečně nastupuje na scénu můj crush. Chvíli si povídáme o tom, co se vlastně dělo, ale povídání nám nevydrží dlouho. Jsme oba děsně nadržení.
Kapitán opět přichází ke mě v houpací síti s ptákem venku z jeanů. Zas ten kšilt dozadu a ten jeho arogantní výraz. Ví moc dobře co se mnou dělá. Stačí mi ho slyšet a klepu se jak ratlík. Beru si ho na chvíli do pusy. Konečně zas jeho péro. Je božský, přesně stavěný pro mojí kundu, pusu i análek.
Zbožňuju, když tyhle 3 díry střídá. Trošku si pokouřím a s povděkem příjmám jeho nápad. Respektive, stačí jen aby se podíval na deku kde mne před pár minutami šukal nováček a už tam běžím. Lehám na záda, roztahuji nohy, musí vidět, jak ze mě teče moje šťáva smíchaná s mrdkou objevu. A evidentně se mu to líbí. Zakleká nade mne a zaráží mi péro do kundy. Po 2 přírazech mu dochází, že by měl udělat jedno opatření a stoupá si, stahuje kalhoty a boxerky, vyhrnuje triko a můžeme pokračovat v činnosti aniž by poté musel od mého stříkání sušit celej svůj outfit.
Mrdá mě neskutečně. Mám plnou kundu jeho tvrdýho, hebkýho a teplýho péra. Razantní přírazy kvituju s křikem, za kterej by se nestyděla ani lvice a samozřejmě ihned stříkám. Cítím, jak mu stříkám na péro, koule, jak mi to zatéká do zadečku a pode mnou se tvoří louže.
Vlivem událostí je i Kapitán dost nadrženej a já vidim jeho pološílenej výraz a cejtim, jak začíná cukat. Pevně si ho chytnu rukama a nohama a nechám si nastříkat druhou dávku mrdky do kundy.

Večer ještě nekončí, jdeme spolu do vany, poté do postele...To ale popíšu třeba někdy příště.
Kapitáne můj....děkuji za nezapomenutelný zážitky
Autor Fallenvirg, 12.10.2022
Přečteno 1055x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí