3.11

3.11

Anotace: kdo by tušil, jak to s námi dopadne

Mám oči dokořán, matně se lesknou. Slzy hořkosti stékají po mé rozčílením rozohněné tváři. Mé rozpraskané rty polykají slzy plné soli. Rty by chtěly pít, ale nemohou - teď není čas na takový přepych...
Mé vlasy, které mam jinak velice ráda a vždy je pečlivě upravuji, teď vypadají jako bych prolítla tím největším roštím, to je tím jak sem si je rvala - dostaly chudinky zabrat. Mé tělo se zmítá v otřesech vzlyků...
Dech co chvíli nestíhá. Hlava bolí, je unavená ze všech těch myšlenek, které v mé hlavě šrotují - dělají přes čas..Má duše se třese jak osika, bolí mrcha...
Srdce buší jak o život, nejradši by uteklo někam daleko - hluboko do lesa, schovat se před tímhle prohnilým světem, který musíš žít podle sebe, jinak je to boj o přežití...Můj tep se co chvíli rozkočí...V břiše mi létají letadla. Celkově cítím v těle nějaký tlak - jak z toho ven??
Ležím na gauči, na chodbě, tak jako už tolikrát...Tohle vše se se mnou děje...Koukám skrz okno na úplněk a modlím se, aby tohle vše byla jen noční můra. Zítra se probudit a být opět to desetileté beztarostné dítě...Jo, to bych si přála, ale realita je tvrdá a i tohle je součástí mého života...
Autor tlamička, 24.05.2007
Přečteno 411x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Je to opravdu pěkně napsané, ale chybí mi tam aspoň částečné vysvětlení toho datumu a děje...jinak opravdu moc hezký

25.05.2007 17:17:00 | list

Hezky napsaný, jenm i vrtá hlavou nadpis 3.11 a taky přesně nevím xo tě vlastně k tomu dohnalo,asi by to chtělo trochu dopracovat...

25.05.2007 12:09:00 | Katie92

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí