Tak jak život plyne III.

Tak jak život plyne III.

Anotace: . . .

No, tak jak už to tak bývá, když si něco nepřejete, tak se to jako naschvál stane. . .
Když sem přišla na Beach party a uviděla sem Ondru jak sedí na baru, hned sem se otočila a chtěla sem zmizet, bohužel mi v tom sestřenice zabránila. Když už sem tam zůstala, snažila sem se mu aspoň vyhýbat, bohužel ani to se mi nepodařilo. Než sem si stačila objednat něco k pití, už stál u mě a lichotil mi, pak vyprávěl ty svý oblbovací příběhy! Po chvilce sem se vymluvila na kamarádky a odešla sem od něj. Přišel i Miki, vyprávěl jak byl víkend před tím u Ondry. . .Počkat!? Tak tady něco nehraje. . .To byl přesně ten víkend co měl Ondra údajně vyprávět jak ho otravuju. . .Aha. . .
Po dlouhý době sem se cítila skvěle, celý večer sem si parádně užívala, pařila s kámoškama, pokecala s kámošema který sem dlouho neviděla, a nakonec sem stejně skončila u Ondry. Povyprávěl mi o Itálii, přidal pár lichotek a já byla o5 v jeho pasti. Zbytek večera sme strávili líbáním =) Všichni koukali, nepobírali to. . .Petr za mnou několikrát byl a varoval mě před Ondrou. . .no, nakonec měl o5 pravdu! Ondra přijel i další víkend, byl tam se mnou, o5 ty jeho pusinky, lichotky, jenže čím víc kalil tím míň se ovládal. Šla sem pracovat a když sem se vrátila, tak už se plazil po Terce. Au. . .V tu chvíli sem je nenáviděla oba, jí protože věděla, že tam byl se mnou a jeho pro to všechno co pořád dělal. Nemohla sem se na to koukat, okamžitě sem se sebrala a šla domů. Po cestě domů sem řvala jak malá, měla sem zase ty svý hysterický záchvaty. Řvala sem nad svojí naivitou, o5 sem se spálila. Naštěstí sem kolem sebe měla lidi, kteří mě rozveselovali a nedovolili abych se v tom pitvala, či se snad utápěla v depresích.
Pak přišel duben. .
Na oslavě mých 18. narozenin sem si ulítla s Josém. Jo, flirtovala už sem s nim dlouho a tak se stalo to, co už všichni dlouho čekali. Myslela sem si, že minulost hodim za hlavu, začnu si konečně žít ten svůj život podle svého, nenechám ho nikým jen tak rozbourat. Jo, to by možná všechno vyšlo nebýt kámošovo "úžasnýho" dárku v podobě Ondry s mašličkou kolem krku a kytkou v ruce. Největší shocking! Z dárku sem byla totálně zaskočená, vyděšená, překvapená, naštvaná, že sem absolutně netušila co mam dělat. Nakonec sem řekla jen takový suchý jo, díky. Ondra do mě něco valil, to už sem vážně nevydržela, vyhlásila sem ho a utekla sem ven. On má tu drzost přijít na mý narozeniny jako dárek pro mě a myslí si, že z toho budu štěstím bez sebe, namyšlenej frajírek!
Autor tlamička, 05.06.2007
Přečteno 385x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí