Ráj

Ráj

Anotace: V této povídce popisuji nejkrásnější okamžiky...lásku -jak by měla vypadat v ráji...

Procházím se krásnou zahradou ticha, na obloze zapadá Slunce a mé myšlenky stále létají k tobě. Tak se těším, až tě zase spatřím. Až vstoupíš do té krásné oázy, kde budeme jen spolu – ty a já. Tak si představuji věčný ráj: Krásná letní noc. Ty pomalu vcházíš velikou – růžemi zdobenou – branou. Našlapuješ zlehka, potichoučku, jako bys nechtěl pokazit chvíli. Já ležím na čerstvé trávě, kol mne voní květy růží a levandule, a čekám, co bude dál. Na sobě mám bílé lehoučké šatičky. Ty se ke mně přiblížíš a pomalinku si leháš vedle mne. Podepřeš si hlavu loktem a druhou rukou mě hladíš po vláskách. Já jsem šťastná, když mohu cítit tvou vůni. Vidíš, že se mi to líbí, a něžně se ke mně skloníš, tvé rty se přiblíží k mým, a polibku se již nevyhneme. Je to nádherný, romantický polibek. Ty mi šeptáš do ouška sladká slůvka: „Miluji Tě, Růžičko…celé mé srdéčko je jen tvé. Nikomu jinému nepatří a nikdy patřit nebude. Jsi můj život, můj Anděl…“ Po celém mém těle se roznese nádherný, hřejivý pocit. Nad námi se objeví malý andělíček a v rukou drží šíp. Namíří proti nám a vystřelí světelný paprsek. Objeví se záře ve tvaru srdce, andělíček se usměje a povídá: „Vaše Láska, nechť trvá navěky.“ A pomalu mizí v dáli.
Podíváš se na mne, já na tebe, krásně se usměješ a začneš mne znovu líbat. Tentokrát více vášnivěji. Pomalu mi sundáváš mé krásné šaty. Pod nimi nemám nic. Jsem jen v rouše Evině. Tvé ruce mne pomalu začínají hladit po mé hebké kůži. Stále mne líbáš. Pomalu se blížíš k šíji, něžně mi po ní rty přejíždíš, občas krásně políbíš. Tvé ruce mě hladí stále rychleji, rty se blíží k nádherným vrcholkům na mé hrudi. Svým hbitým jazýčkem – nejprve krouživými pohyby, poté sáním - mi přivádíš slast. Na chvíli přestaneš, já ti pomalu začínám sundávat triko a rozepínám ti kalhoty. Čím dál, tím víc po tobě toužím. Svléknu ti všechno oblečení a ty vedle mne ležíš, jak tě pánbůh obdařil. Jsi to jen ty. Tak, jak tě miluji. Náhle tě k sobě přivinu, a vášnivě políbím. Ty se ke mne přidáš a již se poddáváme sladké touze po tom druhém. Začneš znovu líbat mé kopečky a poté i bříško. Já se zmítám nesnesitelnou touhou po milování. Jistě to citíš stejně. Ovšem stále mne necháváš v nejistotě. Sehneš se níže a začneš mi něžně, pomalinku, líbat mušličku. Rukou mě hladíš po rozehřátém, připraveném těle. Zmítám se v té slasti. Náhle tě pohladím po vláskách a krásným úsměvem ti dám najevo, že již čekám na tebe. Moc po tobě toužím! Ty se nenecháš dlouho pobízet. Něžně si na mne lehneš, políbíš a poté do mě nádherně, procítěně vstoupíš. Mým tělem proběhne exploze energie a štěstí! Naše těla se tímto jedinečným, krásným a nezapomenutelným okamžikem spojí v jedno a již se oba poddáváme nádhernému milování, vášni, touze…
Jen s tebou má život smysl. Takhle si já představuji věčný ráj. Každým okamžikem s tebou bych chtěla býti a dlouze se milovati…Miluji tě, Miláčku můj….
Autor kamich, 18.06.2007
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí