Láska ze slunovratu

Láska ze slunovratu

Anotace: je to celý vymyšlený,ale snad se bude líbit, pište prosím komentáře

Byl další z nudných víkendů, které Saša trávila doma se ségrou. Jenže dnes už měla své mladší sestry plné zuby, a tak se rozhodla, že se pojede podívat na Benešovský slunovrat.Ten se jako každoročně pořádal 1. sobotu po 21. červnu. Sedla tedy na autobus a po 20 minutách byla v Benešově. Všude byly stánky, a tak se hned vydala prozkoumat, co že to všichni nabízejí. Měli nejrůznější věci od koření po bižuterii. Nemohla zapomenou koupit něco rodičům a ségře. Věděla, že milují sladké, tak se zastavila u stánku s perníčky a dalšími sladkostmi. Mamce koupila perníkové srdce, tátovi mandle v cukru a ségře marcipán. Když odcházela od stánku viděla, že nastupují mažoretky na vystoupení. Nemohla se jít nepodívat.I když byly tak malé, moc jim to šlo. Když mažoretky skončily své vystoupení, hlásil jeden z pořadatelů, že ve 14 hodin vystupují šermíři. Do vystoupení zbývalo ještě půl hoďky. Saša od rána nic nejedla, tak si skákla do fast foodu. Než se dostala na řadu bylo už 14 hodin a začínalo vystoupení šermířů. Šla co nejrychleji, aby neprošvihla začátek. Stihla to akorát. Pozorovala šermíře a tleskala jejich umění, jako všichni ostatní. Když jednomu šermíři spadl klobouk, musela koukat jen na něj. Byl to krásný opálený kluk s karamelově hnědými vlasy a jeho oči byly tmavé jak čokoláda. Byl to ten nejkrásnější kluk, jakého kdy viděla, kam se na něj hrabali herci z amerických filmů. Až do konce představení koukala jen na něj. Tajně doufala, že si jí i on všimne. Když šermíři skončili a nastoupili do řady, aby se s diváky rozloučili, ten krásný kluk se podíval na Sašu a krásně se na ni usmál. Saša byly v sedmém nebi a úsměv opětovala. Všichni přihlížející se postupně rozcházeli jen ona tam pořád stála a upřeně se na něj dívala. Probrala se až když k ní přišel a zeptal se jí: ,, Jsi v pořádku ?“ Saša rozpačitě odpověděla: ,, Jo jsem.“ Krásný šermíř se jí představil a pozval jí na zmrzlinu. Procházeli se po městě a Saša zjistila, že Honza, tak se jmenoval ten krásný kluk, bydlí ve stejném městě, kam ona chodí na školu. Nebyl tedy problém se znovu vidět. Pro Sašu byl ten den nejkrásnější v jejím životě, protože potkala svojí první velkou lásku.
Autor Adele, 25.06.2007
Přečteno 506x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jak už bylo řečeno, je to kostrbaté, natlačené. Mohla si to klidně natáhnout, nikdo tě neomezuje...

30.06.2007 21:39:00 | její alter ego

Nemůžu si pomoct, ale zdá se mi, že je napsaný strašně nepřirozeně a kostrbatě...Nápad je to celkem dobrej, ale chtělo by to maličko vylepšit sloh... ;) ale to je jen můj osobní názor, takže se tím samozřejmě nemusíš řídit... :)

27.06.2007 19:48:00 | Petussska

ady je to moc dobrý, ale výraz ,,skákla si do fast foodu" mě opravdu moc pobavil, když si představím fast food v Benešově... :-D

25.06.2007 16:35:00 | Arleen.D

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí