...Jaké překvapení!

...Jaké překvapení!

Anotace: Nečekený, ale aji tohle se může stát ;) =D

Když odemknu dveře a z bytu se na mě vyvalí vůně vanilky a skořice, dýchne na mě duch Vánoc poprvé. Nechápu, proč máti peče až 14 dní před Štědrým dnem. Nestihne se to cukroví ani uležet. "Čau. Tady to ale voní." vejdu do kuchyně. "Vezmu toho trochu Davidovi, můžu?" zeptám se a když dostanu kladnou odpověď, doběhnu do špajzu pro umělohmotnou dózu a srdíčkovej ubrousek. David, můj kluk, má sladký rád. Nevím, jak to dělá, že to na něm za ty dva roky, co jsme spolu a co mu nosím různý dobroty, není vidět.

Když vycházím večer z domu, rozfouká se vítr. A mám po účesu. Rukou si vlasy neustále narovnávám, ale není mi to nic platné. Před domem číslo 236 se zastavím a pohlédnu nahoru do pátýho patra. Svítí se tam. David je doma. Super, překvapím ho, dal mi totiž klíč, abych nemusela zvonit. Má vlastní byt. Pohádal se s rodiči a tak odešel. Ale ve dvaceti to není úplně nenormální mít vlastní byt. Odemykám a myslím na všechno, co budeme dneska dělat. David má návštěvu, jak poznám podle pánských bot vedle věšáku a černé bundy na věšáku. Asi Tomáš, jeho nejlepší kámoš. "Ahoj." řeknu s úsměvem, když vejdu do obýváku. Okamžitě ale strnu. Pár, který se právě miluje na kožené sedačce se od sebe odtrhne a David začne vylekaně koktat: "Co....co tady děláš?" a jeho, zřejmě, přítel, se kterým "to" dělal, zrudne a začne se cudně zakrývat. "!Já sem ti donesla cukroví." odpovím šokovaně, cukroví mi vypadne z ruky a rozsype se po koberci. Klíče položím vedle na stolek a vyběhnu ven. Je teplej. Kluk, se kterým sem chodila dva roky, je teplej!! Ještě k tomu začne drobně sněžit. Poprvé za tuhle zimu. Jaká romantika!...
Autor czokies, 27.07.2007
Přečteno 543x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

stát se to mě tak nevím... je to horší než kdybych svýho kluka načapala s holkou

28.07.2007 20:28:00 | Casmaria

To je fakt síla...ale už jsem slyšela, o někom komu se to opravdu stalo...

27.07.2007 10:53:00 | Petussska

Jooo, tak to by byla prdel... :-D Já bych se řezal jak debil... Haha, to by byla řiť, kdyby kámoška zjistila že její kluk je buzik... :-D Jůůů... Takové vzrůšo...

27.07.2007 09:39:00 | Eclipse

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí