Klavírista

Klavírista

Anotace: Když chcete něco vyjádřit, a nejde to slovy, udělejte to jinak. Nemusíte mluvit, a přesto dokážete tolik říct...

Tam za tím klavírem se na mě usmál poprvé. Hrál mi pak vždycky, když jsem přišla na návštěvu. Jeho ruce tloukly do kláves, ale bylo to tak jemné, že něžnost jejich úderů se projevila i v melodii. Mohlo být šero, mohlo pršet, ale jakmile se dostal k hudbě, sychravý den se proměnil v jedinečný a nezapomenutelný čas. Stačil nepatrný dotek, a sluníčko zase svítilo. Tou hudbou se nemohl vyrovnat žádnému skladateli. Poslouchala jsem ji však jen naoko, protože ve skutečnosti jsem svou pozornost věnovala jemu. Sledovala jsem jeho tvář, když na klavír hrál, a vnímala ten cit, který vkládal do překrásných tónů. Dokázal mě vynést výš, nad zem, ke hvězdám... všechna tíže ze mě spadla při jeho skladbách. Ani jednou se nespletl. Neudělal jedinou chybičku ani překlep. Nikdy nesáhl na jinou klávesu kromě té správné, jíž chtěl právě něco vyjádřit.
Milostné dopisy mi psal v notách, na notovém papíře. Nemohla jsem rozluštit jejich sdělení, ale pokaždé jsem uslyšela tu melodii, kterou společně tvořily. Vždy jsem ho viděla znovu, jak mi říká všechny ty nádherné věci prostřednictvím svého hudebního nástroje.
Na tom klavíru jsme zanechali stopy naší hluboké lásky. Možná právě proto z něj vycházelo tolik citu... Hudba mě objímala a dávala mi najevo, že je jen pro mě. Jen já jsem to mohla pochopit díky notám. Svou náklonnost mi vyznával skrze ně.
Byl totiž němý.
Autor Ariella13, 29.07.2007
Přečteno 379x
Tipy 6
Poslední tipující: Simísek, pejrak, Alžběta., excited
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Další nádhera. Vrátila jsem se k ní. Nejen proto, že miluji hudbu. Klavír. Miluji lásku.

28.08.2008 22:13:00 | Simísek

Hudba - melos lásky...

29.08.2007 14:09:00 | Bíša

Moc hezke , libilo se me to mooooc.

03.08.2007 07:45:00 | carodejka

pekne.. to se mi libilo..

01.08.2007 20:04:00 | alexxis

chytlavé, nečekaný konec, sečteno, podtrženo 100% :o) Zasloužených

29.07.2007 20:16:00 | její alter ego

Moc se mi to líbilo!

29.07.2007 13:36:00 | Megs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí