Nedokončená pohádka

Nedokončená pohádka

Anotace: Nevím, jestli se to hodí zrovna do povídek, ale jinam mi to moc nepasovalo. Je to má ''pohádka'' ze života, bohužel nedokončená....

Když jsem byla malá ( neříkám, že teď jsem dospělá =) ), jako každý dítě jsem měla ráda pohádky. Jednu jsem si zvlášť oblíbila. Vystupovala v ní opuštěná princezna, která na jednom plese potkala krásného a mocného prince. Ti dva se do sebe samozřejmě zamilovali a žili šťastně až do smrti….jak jinak, že? Takhle nějak šťastně končí všechny pohádky, avšak ta má, ve které se momentálně ocitám, ještě neskončila....z dětských let jsem sice vyrostla, dnes je mi 15 let a dětské hrátky jsou už za mnou, avšak má pohádka, čekající na rozuzlení a konec, stále probíhá. Jako v mojí oblíbené pohádce, avšak trochu zkresleně, princezna šla na bál a zamilovala se….
Seděla a zpovzdálí si vychutnávala první pohledy na něj, na svého prince. Uvědomila si, že ještě nikdy necítila uvnitř svého těla takové radostné lechtání, dokonce i její srdce bilo jako splašené. Seděla a nemohla se na něj vynadívat, hltala každý jeho pohyb, každou grimasu v jeho tváři. Stál tam na podiu a procítěně zpíval…Ještě toho večera se jeho pohádkově hnědé oči poprvé setkaly s jejími nesmělými a pořád se se zájmem pozorovali. Když princezna odcházela domů, procházela kolem svého prince, těsně kolem něj, najednou si byli tak blízcí svými těli, avšak vzdálení, vždyť se neznali….jejich oči se naposled na sebe podívali ….
Po tomto prvním setkání jsem svého prince ještě párkrát viděla, vždycky jsme na sebe s úsměvem hleděli, ale jak já, tak i on jsme se báli navzájem se oslovit, tak nám nezbývalo nic jiného, než pohledy, na které nikdy nezapomenu. Jaké však bylo zklamání, když si princ našel jinou princeznu. Do očí se mi draly slzy, když jsem je viděla, ruku v ruce, s úsměvy na tvářích, jak se baví a jak jim to spolu sluší...stáli tam, zamilovaní jeden do druhého a já opodál sama, jenom se slzami v očích a se zlomeným srdcem....
Dnes je to rok a 3 měsíce od našeho prvního setkání. Pořád na něj musím myslet, stále vidím jeho oči, jeho tvář, krásný úsměv....,jeho všechno, ještě dnes slyším jeho zpěv…,pořád ho vidím stát na podiu a zpívat, zpívat pro svou lásku, pro svou princeznu….
Několikrát mi bylo řečeno, ať ho oslovím, ať mu napíšu, ať neztrácím naději. Nikdy jsem neposlechla ostatní, nikdy jsem nenašla odvahu ozvat se mu, natož jít za ním a promluvit k němu, protože se toho bojím, respektive se bojím jeho reakce. Neustále mě to tíží a vyčítám si to a zároveň toho lituju, že jsem neuchopila příležitost poznat svého prince víc….Ale možná je tu ještě malá, nevyhaslá naděje a já se ptám a žádám o pomoc vás, vás, co tohle všechno čtete, prosím vás o radu....
Není už pozdě na to, se mu ozvat? Mám překonat strach? Nebo mám zapomenout?
Najde opuštěná princezna cestu k princi a skončí její pohádka pohádkově šťastně?
Autor Makoušek, 08.08.2007
Přečteno 738x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Některé romantické duše mě možná začnou linčovat, ale v poslední době sem se setkala s několika stejnými názory. protože se plácám v něčem podobném...jj je nás víc...ale holka není nemoc, takže, zadaný nezadaný většinou se lidé opuští kvůli jiným lidem, se kterými si lépe rozumí, že?? takže až bude příležitost tfuj tfuj tfuj a jdi do toho!!:)

05.12.2007 23:24:00 | pohodářka

Otázka je, co tím v tu chvíli získá, když mu to poví? Pokud je on zamilovaný do někoho jiného, nemá to smysl. Také jsem takhle navazoval oční kontakt s jednou dívčinou, ona to jednou porušila a přišla se seznámit a bohužel tím všechno pokazila, protože jsem pochopil, že bych si s tou holčinou neměl co říci. Občas se potkáme a pozdravíme, tím to zhaslo.
Všechno má svůj osud, pokud je ti dáno se s ním setkat, stane se, rozhodnutí je na tobě, ale pokud má lásku, jaký s ním chceš mít vztah, co od toho očekáváš? Když to necháš tak jak to je, budeš mít krásné vzpomínky, když toho nenecháš, můžeš mít horší ale časem třeba i lepší vzpomínky :) Je to na tobě ;)

10.08.2007 12:47:00 | Dao de

hlavně se nesmíš bát, za zkoušku nic nedáš, alespoň budeš vědět na čem jsi. A v nejhorším případě... spolu už nikdy nebudete mluvit, ale to nebudete stejně, když nic neuděláš. 3ance je vždycky, tak směle do toho.

09.08.2007 19:51:00 | Amazonka'

Milá,
no po slohové a literární stránce je to nic moc, promiň, ty chyby co bily do očí tak, že se mi to nechtělo číst. Ale ten životní příběh to dostal na tu 80ku.
Jen Ti chci říct, vždy je naděje! Zkusit se má vše! Nelituj toho cos nikdy neudělala, ale lituj raději toho co si zkusila a nevyšlo to, nemusíš se pak užírat tím jestli by to vyšlo nebo ne. Zkus a uvidíš, překonej strach, třeba na to čeká. Třeba taky ne a Ty to budeš vědět jistě! A budeš moct jít dál a hledat svého prince jinde. Chápeš co tím chci říct?

09.08.2007 11:20:00 | Werushe

Vše již bylo řečeno...

08.08.2007 19:50:00 | Bíša

tyhle pocity moc duverne znam...
taky jsem tyhle pocity pred rokem mela!
a dnes??? jsme s dotycnim dobri kamaradi a obcas si i radi pokecame:)
urcite to zkus a neztracej nadeji!

08.08.2007 18:11:00 | Megs

Myslím,že nikdy není pozdě začít od začátku...Pokud víš jistě,že ti na tom klukovi pořád záleží tak do toho jdi!Vím podle sebe,že překonat ten strach je strašné vid?Jenže když ho překonáš tak pak dostaneš odměnu...VĚŘ MI!!

08.08.2007 17:54:00 | Andrejka L.

Já bych Ti rád, velmi rád, poradil, ale mé zkušenosti tady s tímhle jsou na bodě mrazu... Respektive se ještě neoteplilo vůbec, tak tu stále mrznu a čekám na vyjasnění oblohy a nějaké to sluníčko...

08.08.2007 16:50:00 | Eclipse

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí