Nový život

Nový život

Anotace: Dobrý či špatný konec? Kdo ví...Možná by se tahle povídka více hodila do kategorie smutné, ale posouzení nechám na vás....

Milý Lukáši,

Ještě než začnu, chci Ti říct, že máš volbu kdykoliv a jakkoliv se sám svobodně rozhodnout. Pečlivě si to proto, prosím, promysli. Ale teď už k věci.

Pamatuješ si, jak nám ve škole vtloukali do hlavy, že aby vznikl nový život, musí se spolu vyspat dva lidi, načež žena otěhotní? Že pokud je to dítě nechtěné, existuje v dnešní, poněkud chatrnější, době moderní vymoženost, jakou je pojem interupce? Zbavit se jen tak nového života, který by nám ovšem překážel... Ošklivě řečeno, ale bohužel je to pravda.
Já už ale vím své. Dítě vznikne z velké lásky muže a ženy. Je to vlastně takový dar od Boha, za všechny ty útrapy, které spolu partneři vydrželi a za to, že jejich pouto lásky to všechno vydrželo a zůstalo pořád tak silné, ne-li ještě silnější. Vím to proto, že v sobě nosím ten nový život. Ano, jsem těhotná...
Ta rána, která jsem strávila nad záchodovou mísou, ty časté záchvaty přejídaní a nakonec to neúprosné čekání, než mi ty dva proužky prozradily neúprosnou realitu. To všechno mě dovedlo k tomu, že si to dítě chci nechat. Chci z něj vychovat velkého chlapce či dospělou slečnu. Zahodím veškeré své ambice a sny o velké kariéře. Budu milující matkou. A Ty buď pojď se mnou, dvě různé životní cesty se stanou naší společnou cestou, anebo táhni. Bohužel, musím použít takovýhle výraz, přestože Tě miluju a navždy budu.
Je mi sice jen osmnáct, jsem v posledním ročníku na gymplu, ale jsem pevně rozhodnutá. A Ty víš, jaký umím být paličák. Vyber si. Je ti dvacet, máš koníčky, kamarády,uchytil jsi se na dobré vysoké škole. Opustíš-li tohle všechno, najdeš milující dívku, která se postupně stane ženou, a malý dar z nebes, kterému dáš všechnu svou lásku a on Ti to postupně vrátí. Zůstaneš-li, můžeš udělat kariéru, kterou jsem já opustila. Budeš mít kamarády, zájmy, spoustu děvčat, ale i malou výčitku svědomí, že jsi kdysi nechal svou dívku s potomkem jít, ale Ty tu výčitku zasuneš do hloubi mysli, odkud už není návratu. Jestliže se rozhodneš pro mne a dítě, teprve tehdy poznáš opravdové přátele, kteří při Tobě budou stát, ať se bude dít cokoliv.
Ještě jednou Tě tedy prosím ,abys zvážil svou volbu. Ať bude tvá odpověď jakákoliv, budu na ni trpělivě čekat, abych se dozvěděla, zda naše dítě bude vyrůstat s otcem či bez něj.

Tvá N.
Autor Lady Alexiss, 12.08.2007
Přečteno 365x
Tipy 2
Poslední tipující: Someday
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak tohle už jsem pravda nezažil, ale mám pár známých, které byly v podobné situaci a dnes jsou šťastně vdané... =)

22.08.2007 17:14:00 | Blázen? =)

No, dopadne to asi tak, že si jemnovaný Lukáš vezme čas na rozmyšlenou, během něhož se rozhlíží kolem sebe a uvědomuje si, co by to pro něj znamenalo a nakonec si samodřejmě zvolí svojí přítelkyni a dítě:-).......Jo, a díky za komentář:)

19.08.2007 13:51:00 | Lady Alexiss

Tak to kdybych věděla..:-o)....Proto jsem do anotace napsala dobrý či špatný konec...

13.08.2007 12:33:00 | Lady Alexiss

A zůstane?

13.08.2007 11:07:00 | Werushe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí