Praha VII.

Praha VII.

Anotace: Předposlední pokračování...užijte si ho.

Sluneční paprsky proniknou do pokoje něco málo po osmé ranní. Mátožně zvednu víčka, abych zjistila kolik je hodin a přesvědčila se, že to nebyl sen. Pohled na spícího Jakuba ve mně vzbudí zmatené pocity. Prohlížím si jeho hezkou tvář, to jak spokojeně oddechuje mě uklidní. Třeba to dobře dopadne, pomyslím si. Vyštráchám se tedy z postele, abych mohla připravit ranní kávu a vyčistit si zuby. Jakuba tím samozřejmě vzbudím.
„ Dobré ráno, beruško! Vyspala jsi se se mnou?“ pronese dvojsmyslně, aniž by si uvědomil.
„ No vyspala, i vyspala!“ usměji se. Pochopí co to vlastně řekl, začne se smát a drbat ve vlasech, asi hledá omluvu, nebo alespoň obhajobu. Povískám ho ve vlasech a lípnu mu pusu.
„ Jdu udělat kafe! Počkej tady.“ Řeknu a zmizím za dveřmi pokoje.
„ Jeee, ahoj Baruš!“ pozdravím spolubydlící v kuchyni.
„ Ahoj! Mrkni!“ pobídne mě s úsměvem, nejdříve nechápu na co mám mrkat, ale když mi strká do ruky AHA! Hned je mi vše jasné!
„ Do hajzlu!“ rozčílím se nad svou a Jakubovou fotkou, kde stojíme jako sousoší opřeni o sebe v Národním muzeu.
„ Do hajzlu! Do hajzlu!“ zakleji znova už se slzami v očích.
„ Neříkej, že ho tu máš!“ žasne Bára. Kývnu jako, že jo. Vyvalí na mě oči a nenapadne ji nic jiného, než se jít vážně mrknout.
„ Báro, neblbni! Nechoď tam! Toš, přece to je moje soukromí.“ Žadoním, ale ona s lišáckým úsměvem vážně vtrhne do mého pokoje. Tam samozřejmě zůstane stát jako opařená. Jakub je totiž nepřikrytý a podřimuje. Ale v tu chvíli kdy se tam Bára v řítí se vzpamatuje a zakryje se.
„ Promiň! Ona tomu nemohla uvěřit!“ omluvím se mu a hodím po něm AHA!
Chvíli na to zírá. Báru mezitím vystrčím z pokoje. Jakub mě s lítostivým pohledem prolustruje. Když vidí, že nemám daleko k slzám vyskočí z postele a obejme mne.
„ To bude dobrý, na to se za chvíli zapomene. A tady nejsi na vesnici, aby si na tebe všichni ukazovali! Hlavně neplač!“ konejší mě Jakub. Vzchopím se, vždyť má pravdu.
„ Pojď, zajdeme s na to kafe někde do restaurace!“ pobídne mě k aktivitě. Nebráním se, zajedu do koupelny jako fretka, vyčistím si zuby, nalíčím se a v pokoji si vyberu nejlepší sukni co mám a k ní pěkný top. Jakub se může uslintat. Což mě samozřejmě těší.
„ No, tak s tebou nikam nejdu!“ vyhrkne na mě Jakub, když už jsem nachystaná, chvíli mě tím dost zaskočí, čili se tvářím jako magor, a když vidí, že už se nadechuji na obranu, pokračuje, „ protože já jsem Pan herec a ty mě svou krásou a šarmem zastiňovat nemůžeš!“ dostanu od něj poněkud zvláštní poklonu. Oženu se po něm, chytí mou ruku a poprvé za dnešek mě políbí. Ale je to jiné než včera, jenže já nedokážu vysvětlit proč.

Posnídáme v hezké hospůdce mimo centrum města. Dobře se u toho bavíme. Protože jíst a líbat se u toho, je zhola nemožné.
„ Víš co bych chtěla Jakube?“ ptám se ho při vhodné příležitosti.
„ Copak? A neříkej mi Jakube!“ požádá mě.
„ Chtěla bych se projít po Karlově mostě, ale v noci.“ Vyslovím své přání. Jakub chvíli uvažuje.
„ A tys ještě nešla noční Prahou na Karlův most?“
„ To víš, že šla! Ale ne s tebou!“ roztomile se usměji, za což obdržím polibek.
„ No, proč ne! Stačí říct kdy, doufám jen, že budu mít čas. Ale abych přiznal, tak bych byl s tebou teď raději jinde, než na Karlově mostě, a to u sebe doma, ve vaně.“ Řekne, koketně mi hledí do očí a čeká co ostrého mu na to řeknu.
„ Kde, že to bydlíš?“ ptám se s potutelným úsměvem.
Autor Werushe, 16.08.2007
Přečteno 455x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fenomenální XD

17.08.2007 23:05:00 | Milady

No teda, ze bych taky jeste na "stara kolena" zacala fanynkovatet po hercich :-) Sladky a velmi ctivy pribeh, ve kterem nechybi ani humor a paparazzi.

16.08.2007 16:50:00 | widder

Moc Krasne... Neodtrhla jsem se od pribehu , docetla jsem posledni pismenka a mas uz dalsi???

16.08.2007 16:32:00 | carodejka

Docela dost poutavej příběh...Takovej nápad na příběh se mi dost líbí...jen tak dál, těším se na další pokračování... ;)

16.08.2007 16:00:00 | Petussska

No přeci, chybí mi ještě jeden výtisk AHA a už mám maturitu, haha!!! :-)

16.08.2007 13:10:00 | Eclipse

tak to jsem zvědavá taky...a to s tím AHA bylo fakt super...Veruš, je to fakt skvělé

16.08.2007 10:28:00 | Prkenka

Mám otázku, dojdou do bytu, nebo nedojdou do bytu?:D Tož už nás nenapínej!

16.08.2007 08:58:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí