Pobláznění

Pobláznění

Anotace: :_(

Je temná noc a ona stále bdí... Leží na posteli a říká si: "Neměla bych už snít o své lásce, vždy když sním jen si něco namlouvám"... Nakonec usíná a fantazíruje si různé scény, jak by se svou láskou začala chodit. Pak si to uvědomí a probere se ze svého snění. "Sakra, nemysli na něj ty hloupá." Usíná s přáním usnout a už se neprobudit... Padá do temna.

Je ráno- probudila se. Naštvaná na celej svět, že je zase v realitě a musí na něj celý den myslet.
Jak se ho zbavit sakra? Chodí a nic ji nebaví... Jak se jen zabavit??? Tak pro začátek, nasnídá se. A teď co? Zase myslí na svou lásku...

Konečně večer!
Doufá, že se jí tento večer jeji přání vyplní.
Nejhorší však je jedno uvědomění- říká si: " Kdybych teď bojovala na operačním sále o život, s radostí bych kapitulovala.
Autor Taya, 19.08.2007
Přečteno 488x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, pejrak, Kozoroh 1
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jo, já taky úplně nezapadám. U nás se každý přiřadí k někomu jinému. A já jsem "univerzální". Nemám dvojici, ale to mi nevadí.

17.04.2016 20:51:24 | Minna Seayard

Žádná kaše se nejí tak horká jak se uvaří!A pokud si připadáš jako z jiného světa jen proto,že automaticky neděláš vše,co jiní/nekouříš,neopíjíš se,mluvíš slušněji neřž oni,nemáš ráda pomluvy etc.../,ale jen to,co považuješ za správné,nejsi zdaleka jediná,kdo vybočuje ze stáda a chvíli potrvá,než najdeš někoho jako Ty,ale nevzdávej to!Samorosti to nemají lehké,ale právě z takových rostou ti vyjímeční,o nichž pak píší dějiny...

31.08.2007 23:09:00 | Kozoroh 1

Tak vidím, že nejsem sama v podobné situaci, ale že je nás víc:-) Je to moc hezký povedlo se ti to...

20.08.2007 14:39:00 | Amazonka'

Ale no, Tayo...

19.08.2007 22:35:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí