Ty & Já už dva roky ....

Ty & Já už dva roky ....

Anotace: to byla tehdy doba, bylo mi 14 ?

Obyčejné odpoledne já sedím doma,jako obvykle,ale napíšeš mi ty,ne,že by to bylo nečekané,píšeš mi celkem často naprosté blbosti a tak nějak se v tom našem rozhovoru dostaneme k tomu,že mi napíšeš to své obvyklé – tak si pro tu pusu přijď.A je to tady,neodolám,vždyť mě znáš lépe než já sebe samotnou,máš mě přečtenou a tak neuběhne pár minut a já se vidím jak jdu vedle tebe po cestě,lesem a tak různě jako už mnohokrát,někde se zastavíme a já po chvíli ucítím tvé rty na mých,ano polibek, s tebou vždycky ten nejkrásnější,který by nemusel nikdy přestat,ale nezůstane jen u polibku,to bys nebyl ty,a vlastně ani já,tvé ruce bloudí po mém těle jako na horské dráze a já jsem tebou unesena,vím ,že z tvé strany je to už jen vášeň,ale i po té době si toho vážím,před dvěmi lety jsi mě nechal,opustil,nikdy jsem se vlastně nedozvěděla proč a chvílemi se mi i zdálo,že jsi to tak nechtěl ale čas šel dál a tys mě nechal brečet,vyhýbal ses mi,až jednou jsem ti řekla,že to bez tebe nevydržím a že nechci nic víc než abys občas byl se mnou,jsem za to na sebe hrdá,díky mé možná až drzé odvaze celé ty dva roky od našeho rozchodu jsme vlastně dost často spolu.Miluji tě a ty to víš,přestože mi všichni říkají jaký jsi kretén a sobec,že toho využíváš,a já jim dávám za pravdu stejně jsi ten jediný ,jediný který opustil mě a možná taky proto jsi to ty který navždy budeš mojí láskou.Děkuji i za to málo co z tebe mám T.Tvoje K ?
Autor dracekklarka, 21.08.2007
Přečteno 429x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pujde to, strasne tezko, ale pujde...zvladla jsem se vzeprit az ted...a chtelo to hooooodne odvahy a odhodlani..Bud silna!:)

23.08.2007 14:57:00 | Werushe

snažím se,ale nejde to...i tak mockrát díky :-) věřím,že přijde někdo lepší ;)

22.08.2007 19:33:00 | dracekklarka

Taky sem neco podobneho prozivala rok, rok jsme spolu byli a rok se stykali jen tak,a hrda bys byt nemela protoze se ponizujes, vis, promin, ze ti to rikam je ti teprve 14, lasek jeste bude.Nenech mu tu prevahu.

22.08.2007 09:38:00 | Werushe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí