Jen jedna noc (1)

Jen jedna noc (1)

Anotace: další dílo na pokračování, doufám, že se bude líbit. Hodnoťte, komentujte a kritizujte;)

„Byl to opravdu moc krásný večer,“ řeknu Matějovi, jakmile zaparkuje před naším domem.
„Doufám, že ti nevadilo, když jsem pro tebe přijel. Vím, že jsi chtěla zůstat na té bratrové oslavě, ale já chtěl být s tebou sám,“ vysvětlí.
„Ne, nevadí mi to, nevím, jestli bych se tam cítila dobře,“ řeknu a chystám se vystoupit.
„Takže zítra?“ zeptá se Matěj.
„Zítra,“ slíbím mu a ještě před tím než vystoupím z auta, dám mu pusu na rozloučenou.

Zítra máme takové malé výročí. Jsme spolu dva měsíce, které utekly jako voda. Není to žádné velké výročí, ale my se rozhodli, že si uděláme malou oslavu.
Vejdu do zahrady.
Bratrova párty ještě pokračuje, ale těch, kteří se jí účastní je jen zlomek z toho, co to bylo na začátku. Snažím se projít nepozorovaně dovnitř, ale jak přijdu do obýváku ozve se z temnoty moc dobře známý hlas.
Hlas člověka, který mi ublížil tak moc, jako ještě nikdo.
Člověka, kterého ještě stále miluji, i když jsme každý úplně jinde. Patří Jakubovi.
„Bavila jsi se dobře?“ zeptá se jízlivě a přistoupí ke mně.
„Ano, bavila jsem se skvěle, ale co je ti vlastně po tom?“ zeptám se.
„Nic,“ odsekne, ale stále se na mě dívá.
S Kubou jsem prožila nádherné chvíle.
Ani čas strávený s Matějem se tomu nikdy nevyrovná, ale všechno to skončilo!
Vlastně to skončil on a já dodnes nevím proč.
Jednoho dne přišel na rande a bylo na něm vidět, že zuří. Začal mi nadávat a nakonec řekl, že se vrací ke své bývalé přítelkyni.
Nechápala jsem to.
Chtěla jsem po něm vysvětlení, ale odešel a ani se na mě nepodíval. Nezavolal mi a když jsme se někde potkali, tak dělal, že mě nezná.
Zpočátku jsem doufala, že by se ještě mohl vrátit, ale když jsem ho zahlédla s ní, bylo mi jasné, že je konec!
„Potřebuješ ještě něco?“ zeptám se.
„Chci tě!“ zašeptá a já se zachvěji.
Jeho rty se dotknou mé nahé kůže na krku a je to, jako by mě přimrazil.
Lehce mě políbí na lalůček, ale potom poodstoupí.
„Proč to děláš?“ zeptám se tiše.
„Protože tě miluji,“ řekne a rožne svíčku, abychom si viděli do očí.
„Nemiluješ mě!“ řeknu.
„Miluji!“
„Kdybys mě miloval, tak by ses nezachoval tak jak jsi se zachoval!“ odpovím.
„To co jsem udělal, byla chyba. Neměl jsem jí věřit, ale řekla, že je se mnou těhotná a že si něco udělá, pokud se s tebou okamžitě nerozejdu.“
„Aha, a teď mi řekneš, že si to celé vymyslela, aby nás mohla rozdělit že?“ dokončím jízlivě.
„I když mi nevěříš, tak je to tak!“
„Nechci tě poslouchat. Copak nechápeš, že mi tím jen ubližuješ?“ řeknu a jdu pryč.

Chci se zavřít a na nic nemyslet a pokud to bude nutné, tak se klidně opiji.
Dohoní mě před dveřmi mého pokoje. Chytí mě za paži a přitáhne si mě k sobě. Najde mé rty a políbí mě.
Tak jak to dělal jen on.
Vnikne jazykem do mých úst a hraje si s mým jazykem. Rukou najdu kliku od dveří pokoje a vtáhnu nás dovnitř. Kuba zabouchne dveře nohou a za stálého líbání se přesuneme k posteli. Přetáhne mi přes hlavu tričko a začne si hrát s mými prsy. Jedno hladí a druhé líbá. Jazykem obkrouží bradavku a potom ji jemně skousne.
Usyknu vzrušením.
Podívá se mi do očí a znovu řekne: „Miluji tě!“
„Miluji tě!“ zašeptám.
Je to jako bych mu dala souhlas k tomu aby pokračoval. Svlékne mi sukni a začne prstem dráždit můj rozkrok a stále líbá moje prsa a já mu zatínám prsty do zad, abych nekřičela nahlas rozkoší. Když mám pocit, že víc nevydržím položí mě na postel sám si svlékne zbývající oblečení a nalehne na mě.
Po strašně dlouhé době se milujeme.
Je to nádherné! Vyvrcholím pár vteřin před ním. Vyčerpaně se svalí vedle mě a já se k němu hned přitisknu. Obejme mě a několik minut ležíme a mlčíme. Hraji si z jeho chloupky na hrudi. Sem tam mu dám i malou pusu.
Když se mi rozezvoní mobil trhnu sebou. Kuba se usměje a pustí mě, abych to mohla zvednout.
„Dobrý večer, jmenuje se váš přítel Matěj Tomsa?“ zeptá se hlas.
„Ano,“ odpovím
„V noci měl nehodu a umírá!“ řekne znovu hlas.

KONEC PRVNÍHO DÍLU!
Autor Cagi, 28.08.2007
Přečteno 621x
Tipy 7
Poslední tipující: Cristinne, Aaadina, Amazonka', Lavinie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Minimálně ze zečátku mi to přijde malinko "neohrabané", ale jsem zvědavá na ty další díly :D

26.08.2008 19:50:00 | Cristinne

kdy bude pokračování?

02.09.2007 13:44:00 | sweet.dotey

zajímaví začátek příběhu...ale zdá se mi, že pořád píšeš jenom o tom, jak přítel nějaké holky má bouračku a umírá. Je to zajímavé téma a já ho používám taky skoro pořád, jestli už sis všimla, nevím čím to je, ale prostě se mi o tom píše lépe...těším se na pokračování :)

28.08.2007 19:13:00 | Prkenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí