Vůně lásky ...

Vůně lásky ...

Anotace: Podle skutečný události:-D konec, no ... :-) :-(

Někomu se možná bude název povídky zdát debilní. Někomu možná celá povídka. Vůně lásky ... víte, že láska voní? Nebo aspoň mě ... já osobně když někoho miluju, tak mi krásně voní ... jeho kůže, vlasy, smích. Bohužel, většinou dřív než se stihnu nabažit té vůně, vůně člověka který mi je někonečně blízký, všechno náhle zhasne jako plamen svíčky na hrobě a přede mnou se rozevírá studená tma a tupé prázdno. Teď ale k povídce ... no, povídce ... vlastně jsem spíš nevěděla kam své pocity zařadit ...
Nic není tak krásné a zaroveň zoufalé kráčet s Tebou za chladného večera podzimním deštíkem, který ze mě smývá mé staré já a probouzí lásku k Tobě. V tuto chvíli mi stačí jen Tě vedle sebe cítít a slyšet Tvůj nádherný hlas když zpíváš známou baladu.Zvuk Tvého hlasu se nese vylidněným okolím, umlklo i ševelení větru a cvrlikání ptáků.Každý tón pomalé písně rozechvívá moje srce, rychle sklápím hlavu aby sis náhodou nevšiml mého blaženého výrazu.V žilách mi prudce tepe krev a do očí se mi hrnou slzy. Nemůžu Tě začít milovat, protože by mi jistojistě za pár dní zbyly jen oči pro pláč, nemůžu Tě začít milovat kvůli mé nejlepší přítelkyni, která k Tobě taky pociťuje lásku. Nemůžu Tě přestat milovat, protože se s Tebou cítím nadseneně přes všechny strasti života, je mi s Tebou úžasně a v břiše mi poletuje houf motýlků jen co Tě spatřím. Jen co spatřím Tvé pronikavé čokoládové oči, kterýma vždy zabloudíš do těch mých a pak přistiženě ucukneš. Tvé tmavé vlnité vlasy, rovný nos a jemné, zajímavé modelované rty, kterým musím pracně odolávat. Naskočí mi příjemná husí kůže a běhá mi mráz po zádech při každém Tvém letmém dotyku. Miluji Tě a bohužel,Ty se to nesmíš nikdy dozvědět, a ani nikdo jiný.Nemohl bys mě milovat a nesnesu pomyšlení na Tvou reakci, kdyby ses dozvěděl o mých citech k Tobě. Věř mi, bude lepší, když zůstaneme jen přáteli ...
Autor Grafomanická MIA, 08.09.2007
Přečteno 613x
Tipy 5
Poslední tipující: Ulri, ourbloodiscursed, Demedalex, Bíša
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Láska je trochu jako víno. Celý život člověk hledá to jedno, dokonalé. Je syté, má dokonalou barvu, vůní omračuje, tak příjemně klokotá, když s ním člověk zavíří... A nejlépe chutná večer ;) No a pak strašně naštve, když člověk zjistí, že je ve sklepě někoho jiného.

20.01.2008 00:10:00 | Demedalex

Láska má mnoho perepatií...

31.10.2007 21:38:00 | Bíša

Slečna je talentovaná...:-)

20.09.2007 11:23:00 | Isabella Monvoisin

Já zažila zas pravý opak.. Já byla tou milovanou, ovšem milující nedokázal udržet tajemství a všechno se tak krásně zvrtlo že nás oba to trápí už přes dva roky a nikdo z nás s tím neumí nic udělat...

14.09.2007 20:03:00 | w...

taky jsem jednou něco podobného cítila...ale nedokázala jsem mu to neříct a on mě zklamal...teď ho nenávidím a zjišťuji, že protentokrát je zamilovaný on

09.09.2007 08:47:00 | Withered W.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí