poslední trosečník po Potterovsku část 2

poslední trosečník po Potterovsku část 2

Anotace: „PERVERZÁKU“zařvala a lištila ho tak až z toho měl rudou půlku obličeje

„Už bychom asi měli jít spát“ řekla Hermiona a odebrala se do provizorní postele.Ron ji následoval s ďábelským úsměvem na tváři a při cestě jí sáhnul na zadek.
„PERVERZÁKU“ zařvala a lištila ho tak až z toho měl rudou půlku obličeje
„Páni ta má ale páru“ řekl Ron hladíc si rozbolavělou tvář.
„No vidíš a takhle to dopadá,když sáhneš holce na zadek“ řekl Harry.
„Nojo jenže ty už to máš s Ginny jistý,ale já ne kámo“odvětil Ron
„No když myslíš.“ Řekl Harry a šel si taky lehnout.A když už byl v posteli tak se za ním přitulila Ginny a usnuli.Ron se chtěl přitulit k Hermioně ,ale zároveň nechtěl ryskovat znecitlivění i druhé části obličeje.A tak si radši řekl,že to nechá na jindy až vychladne.Hermiona čekala ale něco jiného,čekala,že se bude dál snažit o to se jí dotknout,ale ono nic a tak se otočila na druhý bok a chytila Rona za ruku.To on samosebou nečekal a trochu se lekl
,ale rychle si uvědomil co se děje a jemně sevřel svou dlaň a usmál se.Když viděl spící Hermionu jak ho drží za ruku tak se mu začaly klížit oči a za chvilku se z jejich domku ozývalo spokojené oddychování.
Ovšem u druhého týmu tomu bylo úplně jinak.Voldemort nespokojen s tím co se stalo odmítal přiložit ruku k dílu.A tak to všechno zbylo n chudáčkovi Dracovi jelikož jeho otec se vydal do lesa pro dříví.Tak nejen že musel ustavičně poslouchat Voldemortovo kňourání,ale musel taky postavit nějaký ten přístřešek a úplně sám.Byl naštvanej,protože si zadřel třísku do prstu a nebyl tu nikdo kdo by mu ji vytáh.Nakonec to ale s úspěchem dodělal a všichni si konečně mohli dopřát zasloužilý odpočinek hlavně Draco spal jak zabitý.Druhý den ráno se Voldemort rozhodl,že vyšla Draca na výzvědy k druhému týmu.a tak šel bez řečí a bez snídaně,protože nic neměli.Šel hustým pralesem.Prodíral se roštím,které ho značně poškrábalo.Ale přece se k nim dostal.Jenže si ho Ron všiml a začal křičet: „Zvěd,zvěd!“což samozřejmě všechny zalarmovalo a hlavně Harryho.který Draca nesnášel.ale stalo se nečekané Draco se jich zeptal jestli by s nimi nemohl zůstat.
A ku podivu všichni souhlasili. „No pořád je to lepší než mít u sebe Voldemorta.“ Myslel si Harry a přivítal Draca s úsměvem.
Autor kikky, 16.09.2007
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí