O klukovi s hnědýma očima

O klukovi s hnědýma očima

Anotace: Nikdy neopouštěj toho koho miluješ pro toho kdo se ti líbí, protože ten kdo se ti líbí tě opustí pro toho koho miluje.

Stála jsem na konci obřadní síně a dívala se na nevěstu a ženicha. Snažila jsem se vnímat atmosféru svatby, ale vůbec jsem se nemohla soustředit. Stál přímo za mnou a mé myšlenky se točily jen kolem něho. Nemluvil, ale já cítila, že je tam. Věděla jsem, že na něj nesmím myslet, však ho po dnešním večeru už nikdy neuvidím, ale nemohla jsem si pomoci…
Starostka dokončila svou řeč a vyzvala svatebčany, aby gratulovaly novomanželům, pohnula jsem se a v tom jsem to ucítila. Letmo přejel svou rukou po mé.. Tak, aby to nikdo neviděl sama jsem si myslela, že to není pravda. Udělal to jen tak, jako by nic. Potom klidně odešel gratulovat….
Hostina byla v plném proudu. Všichni se bavili, tancovali a pili. Taky jsem se bavila, ale v mé mysli hlodal malý červíček pochybností a touhy. Strašně jsem chtěla něco udělat, ale věděla jsem, že je to špatné. Já nechtěla, bojovala jsem s tím, ale kdykoliv se na mě podívaly ty dvě hnědé oči, jako by nic kolem mě neexistovalo. Nedokázala jsem ten pohled déle snášet a raději jsem zbaběle utekla ven.
Obešla jsem chatu a s úlevou jsem se o ní opřela. Tady mě nikdo nenajde. Bylo mi hrozně, zachvacovaly mě výčitky svědomí a zároveň byly myšlenky na něj stále silnější. Připadala jsem si jako v transu. Jestli se okamžitě neuklidním a nezískám zpět svou vyrovnanost tak radši předčasně odejdu. Nadýchala jsem se čerstvého vzduchu a vrátila se do chaty.
Ve dveřích jsme se potkali a on mě vyzval k tanci. Musela jsem s ním tancovat, podíval se na mě a já opatrně vložila svou ruku do jeho otevřené dlaně. V okamžiku kdy jsme se dotkli mnou projel elektrický výboj. Naskočila mi husí kůže po celém těle, ačkoliv zima mi nebyla. Točili jsme se do rytmu písničky, stále mi koukal do očí a já se snažila soustředit na hudbu. „Slzy tvý mámy šedivý stékají na polštář, nečekej úsměv od ženy, který si všechno vzal…“ zpíval mi do ucha a bral mi mou věrnost. Podlamovaly se mi kolena, opřela jsem si tvář o jeho rameno a chtělo se mi brečet. Tohle prostě nedokážu. Nesmím připustit abychom se sblížili.
O dvě hodiny později jsem šla kouřit za chatu. Všechno to přemáhání mě stálo spoustu energie a byla jsem již hodně vyčerpaná. Venku už byla tma a zima. Sotva jsem si zapálila cigaretu uviděla jsem jiné malé světýlko jak se ke mně blíží. Okamžitě mi bylo jasné kdo ke mně jde. Chtěla jsem utéct druhou stranou, ale přeci nejsem zbabělec. Mlčky se ke mně přidal a vychutnával cigaretu. Já tu svou zahodila a chtěla jsem odejít. Přitáhl si mě k sobě a v mdlém světle měsíce se mi zadíval do očí. Četla jsem v nich stejnou touhu, která se skrývala někde hluboko ve mně. Jenomže, jeho touha nebyla skrytá, tlačila se ven a on nechtěl nic jiného než dát jí volný průchod. „Promiň,“ řekl a sklonil se ke mně. Chtěla jsem ho odstrčit, můj mozek mi přikazoval odstrč ho!, ale mé srdce nechtělo. Ta strašná nepřekonatelná chuť dotknout se ho, ochutnat jeho rty byla v tomto okamžiku silnější než všechny výčitky světa. Zlehka se dotkl mých rtů a já byla najednou někde úplně jinde. Už jsem se nezbránila jen jsem si vychutnávala tento jediný okamžik. Něha vystřídala vášeň a já se ho nemohla nabažit. Prudce se ke mně tiskl a pohrával si s mým jazykem. Třásla jsem se vzrušením a přála si, aby to nikdy neskončilo. Abych už nikdy nemusela myslet..
Autor Blazey, 19.09.2007
Přečteno 529x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tvoje dílo mě natolik pohltilo, že jsem ani nevnímala pravopisné chyby. Vtáhlo mě do děje. Dosti se divím, že se neobjevil někdo, kdo Tě nařkne z toho, že je to z Tvého života a nevěrnou slečnu odsoudí :) Mě se to totiž stalo :)
Jinak jo, je to pěkný, líbilo se mi to, snad bych to viděla aj delší, neškodilo by roztáhnout to. Tak napiš něco dalšího a já si to ráda přečtu.

26.09.2007 17:32:00 | Katherin

Nechápu, jak se něco takového může někomu nelíbit! Já to přímo hltala:). Nenech si od někoho kazit radost ze psaní a piš určitě dál...

22.09.2007 18:26:00 | Winnie_the_pooh

Daniel S, děkuji za druhou šanci :-)

20.09.2007 08:28:00 | Blazey

Trouble, Mispul. Přísloví opravdu není od mně, ale je v něm spousta pravdy. Jinak vám moc děkuji za komentáře hrozně jste mě potěšily.

20.09.2007 08:19:00 | Blazey

Tereza Sn, děkuji moc za tvou podporu. Bránila se mu, protože má přítele a s ním ho podvádí i když nechce.

20.09.2007 08:17:00 | Blazey

Oceňuji velice, že jsi opravila chyby a trochu s tím pohnula... Takže to není tak špatné jak jsem si původně myslel... Omlouvám se za první příkrý komentář a doporučuji zkusit napsat něco dalšího...

20.09.2007 07:30:00 | Daniel S.

mimochodem taky tam mám chybu:D : " z literu" omlouvám se ;)

19.09.2007 20:32:00 | Mispul

Můj názor je takový, že ta povídka mě vážně dostala...nemohla jsem přestat číst u většiny skončím v polovině ale tahle byla vyjímečná vážně...Když člověk něco čte a čte to takovým způsobem, že vnímá jen tu atmosféru a ten děj, tak se na nějaký hloupý chyby nekouká...člověk není geniální a každý dělá chyby a takový se tu snad ani nemusí počítat.)) takže můj názor je..piš dál..vážně piš dál a já si ráda přečtu další tvoje povídky...moc se mi líbila a myslím, že není jako každá tady s literu..je vyjímečná, protože jsi to napsala srdíčkem a ostatní takový nejsou...máš můj obdiv

19.09.2007 20:30:00 | Mispul

Já si myslím, že to nebylo tak špatné. Možná že tam nějaká pravopisná chyba byla, nebo je. Možná je takových podobných článků na literu hodně, ale já si přečetla právě teď tvůj a docela se mi líbil. To přísloví na začátku mě zaujalo. Sice jsi ho nevymyslela, ale je super. Tolik k mému komentáři.

19.09.2007 20:03:00 | Trouble

hele, zdar, nic si z toho nedělej, mě taky kritizujou (a aspon si to prectou, u me vzdycky vzdaj uz po chvilce ;-) já si naopak myslím, že to není až tak strašný. jen by mě zajímalo, přoč se mu tak bránila?

19.09.2007 16:23:00 | Ta Naivní

Děkuji za upozornění na chybu bohužel nejsem geniální. A děkuji i za tvůj komentář, i když nebudu ti lhát, mě trošku rozesmutnil. Holt pravda bolí.

19.09.2007 13:54:00 | Blazey

Co mám napsat k dílku, které má pravopisnou chybu už v nadpisu...
Co mám napsat k dílku, které je jako přes kopírák spolu s dalšími stovkami podobných tady na Literu... Snad jen jedno... Ne, že bych ti to zakazoval, ale raději nepiš. Ušetříš si spoustu zbytečně promrhaného času...

19.09.2007 11:47:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí