Lovelove

Lovelove

Anotace: Okay,tohle už není aktuální,ale stále je to něco co jsem napsala, a ta nějak to ukazuje co pro mě člověk, kterého miluju, znamená.Dát někomu všechno a myslet si že je to napořáda není,je celkem facka.Budte opatrní<333.

Jsi něco co se nedá popsat. Jsi mých dvanáct měsíců( mých 365 a čtvrt dní v roce, které dohromady dávají ten 366. , který je vždycky v ten den, kdy slavíš narozeniny), můj 31. listopad, něco, co je příliš krásné, než aby to existovalo – ale ty existuješ.
Jak už jsem ti jednou říkala, jsi má spadlá hvězdička, malý zářící zázrak, který se narodil zrovna sem, tak blízko(mě).
Jseš něco nádherného, čeho se lidi bojí, a proto neví jak se chovat. Proto dělají velké ego a říkají slova, jejichž obsah vůbec nedokážou pochopit.
Ubližují, protože mají strach před tvojí krásou.
Ale doopravdy, ti, kteří ví, kdo jsi, ti tě respektují,vidí to. Vidí to co já, vidí, že jsi světluška ,jsi nádherná skutečnost, povídka, něco, co nezapadá do našeho světa.
A někteří, někteří ti závidí. Závidí, že nejsou takoví jako ty.Že taky nespadli z nebe, že je nestvořili jako něco speciálního,že je obyčejný člověk se čtyř dílným srdcem a málo úložným prostorem okolo.
Zatímco ty máš v srdci celý vesmír místa.
Chtěla bych toho napsat víc a víc, popsat sta a sta stránek, ale není čas, už není čas, a ta stupidní nemoc to zkazila(ale ne úplně, protože tohle nejde zkazit.)
Už mi zbývá jediné, a to říct – děkuju. Merci. Thank you. Danke.
A – I love you, I love you, I love you.
Autor somnium, 07.10.2007
Přečteno 468x
Tipy 1
Poslední tipující: Alex Foster
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jednou bych vas chtela potkat;)

07.10.2007 13:36:00 | Nias

Miláčku, ty jsi celý můj život (samozřejmě to krásné z něho - a věř mi, že za to ostatní by mi spis jeste meli platit, ale ty vyrovnáš ´všechny dluhy - pokud to chápeš)
Tvůj 31. listopad je nejkrásnější den v roce a nikdo - vubec nikdo mi nevymluví, že neexistuje. Viš, možná je to jeden z těch dnů co jsou vždycky navíc - nekde mezi 30. a 1. a málokdo o nich ví. Ale jsou to ty nejkrásnější dny vůbec.
Zlatíčko, ta hvězdička jsi pro mě ty, a já jsem jen odrazem jejiho svetla.<3
Jsi nejúžasnější a nejkrásnější ze všech hvězd. A je tak trochu smutný když nějakou z nebe sešoupnou sem na zem, ale za tebe DĚKUJU! (a ano, opravdu je to sobecký, ale jsem ráda, že jsi tady se mnou a ne tam daleko).
I love you! <33

07.10.2007 11:45:00 | deLuca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí