Červený šátek

Červený šátek

Anotace: Chce - chce posléze nechce, nechce - chce, chce- chce, ale už je na vše pozdě a trpí se!!

Něžné pohlazení, zamilovaný pohled, studené ruce, tichý hlas a tvůj strach. U srdce tě hřálo štěstí a radost, i když venku byla zima, foukal drzý vítr a z nebe padaly protivné kapky deště. Měla jsi navrch. Měla jsi v rukou červený šátek, který se špatným zacházením roztrhá na kusy, šátek, který chtěla jiná. Měla jsi ho. MĚLA jsi ten šátek! Avšak přesto jsi na své tváři nemohla vykouzlit úsměv, po bledé a studené tváři ti stékaly slzy, nemohla jsi to zastavit. Šátek byl celý nesvůj, proč brečíš, když ho máš stále v rukách. Nemohla jsi dát znát, že se bojíš, aby ti ho drzý vítr, který stále fouká vzal a odfouknul někam hodně daleko. Nebo, že se ti jen zdá pocit mít v rukou onen šátek.

Nechce tě pustit! Chce být stále s tebou, ale věříš mu? Opravdu myslí vážně to „napořád“?? Věříš mu tu jeho červenou barvu?? Věříš mu jeho tvar?? Opravdu je takový červený jak se zdá nebo jen chce být tak červený pro každého člověka a tím pádem se líbil všem a z každého měl nějaký prospěch? Nikdy se to nedovíš, šátek neumí mluvit!

Cípy šátku tě hladí po tváři, něžně, skoro se tvé unavené tváře nedotýkají. Je to příjemné. Zavřeš oči, najednou se ocitneš v úplně jiném světě, divíš se, že rovnou nelétáš v oblacích. Přejedeš na rty. Lehký dotyk v tobě způsobí vzrušení tak silné, že nehty zaryješ do jemného křesla, v kterém pohodlně sedíš a nevnímáš okolní svět, protože šeď tě nezajímá, chceš vidět jen tu červenou barvu, všechny její odstíny, jiné barvy ani neregistruješ.

Oči se nabijí novou energií jakmile se dotkne šátek i jich, najednou toho na tebe je strašně moc. Už nezvládáš ten nápor vzrušení a slastí, otevřeš oči!!! Uvidíš zas tu šeď kolem sebe, šátek odfoukne vítr oknem pryč, vidíš na šedé obloze jak se vznáší červený šátek neznámo kam. Slza zteče po tváři, bradě až skončí na podlaze. Krásné pocity, které jsi ještě před chvílí měla už nikdy nenastanou, šátek je pryč. Červená barva v tvém životě už nebude, už jen šeď!!
Autor Ette, 19.10.2007
Přečteno 414x
Tipy 6
Poslední tipující: Ahorria, Kessinka007, Amazonka'
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí