Před rokem

Před rokem

Anotace: O dívce chlapcem zklamané..

Bodala tužkou do papíru a přemýšlela, co na něj napíše. Docházely jí nápady..nebo tedy..měla jich hodně, ale vždy, když ji něco napadlo, tak byla líná to napsat a teď už si je nepamatuje..škoda, mohla to být fakt pěkná díla. Chtěla by něco napsat, dlouho nic nenapsala, jenže myšlenky jí utíkají stále pryč. Jenom k němu. I když je to už přes rok, je to zrovna teď takové čerstvé. Přesně před rokem ho totiž tak moc milovala. A on? Říkáte si, že to jistě byla láska až za hrob..alespoň zpočátku. Jenže (a snad i proto ji to zamrzí, když si vzpomene) on ji neměl rád. Rozhodně ji nemiloval..a že by k ní vedl nějakou náklonost se taky říct nedá. Ovšem, stále jsou to jen její domněnky. Moc by si přála, aby to bylo tak, že ji miloval a moc a že jejich rozchod pro něj byl stejně těžký, jako pro ni.
Před rokem spolu jezdili autem po okolí.
Před rokem ji představil rodičům, i když spolu byli jen tři týdny.
Před rokem se líbali v autě.
Před rokem byli u ní doma, když rodiče na noc odjeli a i když se nic nestalo (tím myslím to, co se obvykle v ložnici rodičů dělá), bylo to moc hezké...
Před rokem mu řekla, že ho miluje a on jí odpověděl:"Já tebe taky!" ..a ona hlouá mu to naivně věřila. Jakpak je zamilovanost slepá..
Před rokem jí dal fotku, aby ji mohla nosit v peněžence.
Před rokem spolu ruku v ruce procházeli město.
Před rokem mu koupila stříbrný řetízek k Vánocům, jelikož se blížily..
Před rokem se 22. prosince........rozešli..
A řetízek jí visí doma na hřebíčku na zdi..pro památku..
Autor czokies, 20.10.2007
Přečteno 444x
Tipy 8
Poslední tipující: Lawliet, Aaadina, TemsteaG, Amazonka', Eclipse
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Parádní příběh; to si budu číst častěji

02.10.2008 09:04:00 | Lawliet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí