Romantika

Romantika

Anotace: Erotická povídka...

Týden se pomalu líně táhl, ale už tu byla konečně sobota a ty jsi přijel, čekal jsi na mě na rohu jako obvykle a hned jsi mě zahrnul svými polibky, miluji líbání s Tebou je to něco co je nejúžasnější po Tobě samém, jakmile jsme se dolíbali podal jsi mi krásnou červenou růži a řekl: “Miluji Tě“, nevěřila jsem svým očím, nikdy jsem od Tebe nic takového nečekala, moc si mě překvapil. Následovaly další polibky a já chtěla být již jen s Tebou sama, chtěla jsem být co nejblíže u Tebe. Šli jsme k Tobě a tam mě čekalo další překvapení. Všude byli svíčky a hrála Metallica, nic lepší jsem si snad nemohla přát, prokoukl jsi mé nejtajnější přání, aniž bych Ti to řekla.
Začal jsi mě něžně líbat a pomalu pokládat na postel. Svlékl jsi ze mě bundu, mikinu a svými rty jsi pokračoval na krk a šíji, Tvé ruce bloudili po mém těle, až se zastavili na míchách prsou, lehce je hladili, až jsem myslela, že se zblázním. Sundal jsi ze mě tričko a jako obvykle ses na ty to dva pahorky podíval, miloval jsi moje prsa. Přiblížil ses k jednomu z pahorků a začal jsi jemně sát, líbat je a kousat, myslela jsem, že to se zblázním, vzdychala jsem, až to nebylo pěkné, nikdy mě nikdo nedokázal něžnostmi vzrušit tak jak ty. Chvíli sis hrál ještě s druhým a pak jsi pokračoval polibky dolů přes moje bříško. Sundal jsi mě z kalhot a líbal jsi má stehna. Hezky pomalu dával sis na čas, až mě to dohánělo k šílenství, tekla jsem pod Tebou. Sundal jsi mi Tanga a začal sis hrát s mojí mušličkou, pěkně sis hrál jazykem s klitorisem, jemně ho kousal a tahal, přejížděl jazykem, chvíli pomalu a pak jsi zrychloval, až jsem začala úpět rozkoší.
Po úžasném orgasmu jsem nabrala sílu a nechtěla jsem, aby sis jen ty hrál. Svlékla jsem Tě z kalhot a z trenek a začal si hrát s tvým klackem pomalu ho líbala, od kořene nahoru, hrála si s žaludem špičkou jazyka a pomalu ho začala kouřit, po chvíli jsem Tě slyšela vzdychat a bylo to nejlepší, co jsem v tu chvíli mohla slyšet. Z dáli mezi tvé vzdechy doléhala Metallica. Když jsi to už nemohl vydržet, tak jsi mě povalil a začal jsi mě líbat, potom jsi zvedl trochu moje nohy a vnikl jsi do mě. Nejdříve jsi přirážel pomalu pak jsi zrychloval, zvedl jsi ještě trochu moje nohy a já měla během chvíli další orgasmus, ještě větší než předtím, byl jsi něžný a přitom tak vášnivý. Začal jsi rychleji a rychleji přirážet až jsme dostali oba dva ve stejnou chvíli orgasmus. Bylo to úžasný, když ses vzpamatoval, lehl sis vedle mě a objal jsi mě, byla jsem nejšťastnější člověk na světě.
Autor noklarax, 29.10.2007
Přečteno 673x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mě se zdáš docela dost živá...

30.10.2007 15:13:00 | whiolet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí