Pod záštitou lásky

Pod záštitou lásky

Anotace: Takhle jsem se vypsala z jednoho neuskutečněného vztahu, je to přesně rok, co jsem to psala.

V šedých stránkách nedopsané knihy se ukrývají. Neslyšně a jen tak si pohrávají se svou samotou. Nejsou milenci ani přátelé. Jsou pro sebe stvořeni. Jako tužka a prázdný list papíru, jako spisovatel a kniha. Jako příběh a slova. Jako Slunce a Země, jako voda a mraky…

Mlha zakrývá jejich tváře. Mladý muž a mladá žena. Tísní je tak málo prostoru. Velká všední šeď je jejich vrahem a přestože jsou pro sebe stvořeni nejsou nic víc. Nejsou dva, jsou každý sám. Asi to tak má být. Snad to ani netuší, jen kdyby to tušili. Je to dobře, že to netuší, kdyby to však tušili, nesměli by tak mrhat porozuměním. Tvrdí, že si nerozumí, tvrdí, že jsou si vzdálení. Jeden však ví co se druhému honí hlavou. Ty magické chvíle, kdy nemusí mluvit a slovy jsou jim jen dlouhé pohledy, se nedají vyvážit zlatem a ani veškerou touhou světa. Ne, pro ně. Oni jsou jiní. Jako z velikých filmových příběhů. Ona to ví… tíží jí to. Chce se ho dotýkat a být v jeho náručí. Být s ním, být v něm. Být celou jednou bytostí. Ví to však on? Nikdo neví, možná, že se toho bojí. Ano, je to tak, bojí se. Nikdy nepoznal lásku, a tak se bojí. Nedivím se mu. Všichni se bojíme neznámého. Bojíme se budoucnosti, lidí a smrti.

Veliký dlouhý pád, zamotaná hlava a strach. Padá k zemi a omdlévá. Bolest ta ji provází… probírá se, ale stejně cítí tu samou bolest… neodchází… stále jen dotírá. Začíná pochybovat, ne oni nebyli pro sebe určeni. Byl to jen daleký sen, co má ještě dál ke svému splnění. Jen vzdálená tužba, jako rumpál a studna na rozžhavené poušti. Plamínek naděje, který byl příliš tenký a jemný závan studu a pochybností jej zhasl. Nastala tma… Hluboká a širá tma, ve které bloudí pocestní. Svítí si na cestu sny, ale i ty jednou pohasnou. Rodí se rudé světlo, rudé světlo nenávisti a pohrdání. Nedokáže ho však nenávidět. Světlo pohasíná. Tam někde na konci cesty září rudá tečka cigarety. Dým, který někdo ze svých plic vyhání je jako droga. Utěšující droga co vás přivede do věčné extáze bez bolesti. A nejsou to jen všechno žvásty, co se rodí pod záštitou lásky?
Autor Catherine Noir, 31.10.2007
Přečteno 468x
Tipy 4
Poslední tipující: pejrak, Amazonka', její alter ego, Misty
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí