je t'aime, mon amour

je t'aime, mon amour

Anotace: myslím,že název mluví za vše...

Jsi všechno, co nedokážu vyjmenovat. Jsi to jediné, co dokážu bezmezně a bez přetvářky milovat. Jsi ten jediný, jemuž se dokážu srdcem i duší odevzdat. Jsi ten, na koho si vzpomenu, když ráno otevřu oči, jsi ten, na koho myslím, když usínám.
Tvé oči jsou ty, které mě zachrání, když bloudím a nebo hledám bezbřehý cíl. Jsi nepojmenovatelná jednotka v mém srdci. Jsi příčina mého smíchu i slzí, jsi důvod, proč jsem šťastná i smutná.

Jsi každý moment v mém životě, jsi roky, které rychle plynou. Jsi mými myšlenkami, sny, touhami, jsi mé světlo v těžké padající tmě. Jsi slunce za svítání. Jsi déšť, jenž smyl prach z mého bolavého srdce. Jsi leskem v mých očích. Jsi pevné obětí mého já.
Jsi mým posledním přáním, které ti pošeptám. Jsi magnet, kterým mě k sobě neustále přitahuješ, jsi ten, který mě neustále svádí, provází, od sebe odhání.

Někdy slova opravdu nestačí, říkám to znova. Mohla bych říct dalších milion vět i vyznání, já už však řeknu jediné - je t'aime, mon amour!
Autor Megs, 03.11.2007
Přečteno 424x
Tipy 3
Poslední tipující: pejrak, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Mno, je to pěkné, a uznávám, že za posledních devět měsíců jsem si již většinu toho s mým miláčkem také řekly, a shodnu se s tím, že stejně slova na vyjádření citů nikdy nemohou stačit...

13.11.2007 13:34:00 | Jimmy Ručka

:+)

03.11.2007 19:32:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí