Odlítáš???Odlítám!!!

Odlítáš???Odlítám!!!

Anotace: On odlětěl?Já jsem odlětěla?Odletěli jsme?Odlítáme???Odlítám!!!Víc se o tom dozvíte v povídce!!!

Odlítáš???Odlítám!!!

Vůbec nemám ponětí proč tomu tak je?Proč se tohle děle?Proč vůbec teď v očích slzy mám?Je to snad telepatie?Že na sebe myslíme.Když v noci pršívá i moje oči prší.Je to vzpomínkou na tebe?Nechci tě ze srdce pustit i když si přeji na tebe zapomenout….Bože proč to tak bolí?Proč tak trpím?Proč do zdi koukám jinak než dřív?Nepřítomně ,ledovým slzným pohledem.Toužím po tobě?S určitou jistotou.
Venku začal proletovat sníh.Chci naučit se znovu od tebe stejně lítávat.Stejně jak jsem lítávali.Proč zvládnu to jenom s tebou?Letěly jsme ,až moc vysoko do oblak? Proč jsme chtěli ještě výš ,až ke hvězdám?Tys prostě letěl pořád dál.
Proč tvé lásky začala jsem se obávat?Proč přestávala jsem ti věřit?Proč jsi beze mě letěl pořád dál?Proč se ani neohlídnul do těch oblak?Já čekala jsem tam!Týdny možná i pár měsíců hledala jsem tě ve hvězdách.Pak přestala jsem doufat.Mrak pode mnou se potrhal.Já padala dolů k zemi.Přála jsem si naučit zas lítávat…Nepřišel jsi?Už nestála jsem ti za to ,abys učit mě znovu lítávat?Už nedoufám ,už tě nehledám.Nečekám.Ale pořád tě miluji.I když mé srdce odlítá!!!
Autor Yukki, 25.11.2007
Přečteno 601x
Tipy 2
Poslední tipující: Amazonka'
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí