Tak to vypadá když, si troufnete do vyšší ligy

Tak to vypadá když, si troufnete do vyšší ligy

Anotace: O chlapci který se zamiloval - pls pomozte bezradnému Jirkovi!!!

K tomuto příběhu mě inspiroval sám život....

Na první pohled to byl všední večer - venku mráz a tma.
Avšak něco na něm bylo zvláštního.
Tento neobyčejný den totiž dopřál vzniknoutí nejkrásnějšího, ale zároveň nejbolestivějšího citu na světě - lásce.
Chudák 15-letý Jirka nevěděl do čeho se to namočil....
Onen osudný večer se seznámil s o rok starším děvčetem Jitkou.
Jitka byla velice sympatická, krásná, inteligentní a milá.
Jiří si zprvu nebyl ničím jistý, ale čas všechno vyjasnil...
Neviděl ji 10 měsíců - to mu ukázalo jen to, že je těžké se každé ráno probouzet a kažký večer chodit spát s doměním že už ji nikdy neuvidí.
Jirka dobře věděl, kam Jitka chodí na školu, proto se rozhold jít na tutéž. Nešel tam samozřejmě jen k vůli ní, ale byla pro něj motivací, aby neznedbával přípravu na přijímačky.
Podle mého by se tu školu bez její ,,pomoci" vůbec nedostal.
Teď je Jiříkovi 16 let, je v prvním ročníku a Jitku občas potkává na chodbě.
Očividně o nej nemá zájem(stejně jako před rokem).
Kamarádi mu radí aby se na Jitku vykašlal a klald si dosažitelné cíle, že na druhačku prostě nemá...
Jsem přesvědčen o tom, že Jirkovi kamarádi mají naprostou pravdu.
Jrika by rád zapomněl, co k ní cítí...jenže on ji prostě ze svého srdce jen tak vypudit nedokáže!

Já bych vás za Jirku rád poprosil abyste mu poradili jak na to...prosím
Autor šoufek, 25.11.2007
Přečteno 545x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Amazonka'
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak co zapomněl Jirka?

08.05.2012 14:58:13 | ewon

Už to bude nějakých pět let a Jirka stále nezapomněl.... Teď sice má děvče a je celkem spokojený, ale na Jitku myslí pořád. (Alespoň jednou za měsíc, když je trošku opilejší ji telefonuje a zjišťuje jak se jí daří :-( )

08.05.2012 15:34:09 | šoufek

Akio máš pravdu....chudák Jirka... :(

27.11.2007 17:20:00 | FETKA

Víš co ráda ti poradím a myslím si že docela dobře písni mi na icq:-)
412-625-253:-)

25.11.2007 20:10:00 | Api

Co třeba zkusit ji oslovit? Zjistit, jak je vlastně ona na tom. Zkusi se s ní skamrádit a potom možná trochu víc. Když ani to nepomůže, měl by na ni zapomenout.

25.11.2007 19:37:00 | Akia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí