Tiché utrpení

Tiché utrpení

Anotace: Možná to nepochopíte... O dívce, která dala slib.

Jeho odvážlivá ruka se dostala na můj zadeček. V duchu jsem se usmála.
„Můžu se tě na něco zeptat?“ Zvedla jsem k němu své oči a ty se střetly s s bledě modrýma.
Kdybych neuměla plavat asi bych se v nich utopila. „Co tím sleduješ?“ Vypálila jsem na něj.
„Ty víš co.“ Promluvil tiše a schválně svojí ruku nechal tam, kde je.
„To nejde.“ Šeptla jsem.
„Proč?“ Zeptal se mě zoufale.

Před týdnem
„Jak bych mohla přestat milovat kluka, kterého miluji už od třetí třídy?!“ Zařvala na mě Katka
„Já jsem myslela, že balíš Tomáše.“
„Jo, ale i Laďu.“ Vrhla jsem na ní nechápavý a smutný pohled. „Slib mi, že s ním nebudeš chodit.“
„Ale…“ Chtěla jsem něco namítnout, ale ona si trvala na svém.
„Prostě mi to slib!“
„Slibuju.“ Vydechla jsem a nadchla s ohromným kamenem na srdci.

Přítomnost
„Protože jsem to slíbila, a….já sliby plním.“ ,I když mi puká srdce.´ Pronesu smutně a odvrátím od něj pohled. Opatrně naznačím aby svou ruku dal kam patří, jenže…tipyckej kluk.
„Laďo, prosím, nedělej to, horší.“ Málem se mi zlomil hlas, když se mi do očí začaly hrnout slzy. Až na mojí prosbu svou dlaň dal podél svého těla.

Za týden
,Proč mě prostě nenechá být abych mohla zapomenout, že ho mám ráda? Proč mi tohle dělá? Proč to dělá ještě horší a pořád mi připomíná, že ho mám ráda? Jedno velké proč?´
Po tvářích mi tekly slané slzy a z mého hrdla vycházely tiché vzlyky. Pomalu jsem se utřela líce a zvedla se.
Zapla jsem PC a čekala.
Zatím jsem si hrála s prstýnkem ,Ten pomalej internet mě asi jednou zabije.´ Pomyslela jsem si, když jsem konečně vyplnila jméno a heslo na mail na seznamu.
„Wow jeden email, super a ještě je od Katky. Hmm….co se jí stalo?“

Ahojky. Pamatuješ si na to jak jsem ti řekla, že mě Laďa nechce? Předevčírem řekl něco v tom smyslu, že mám ještě naději tak uvidím….Já se ho asi zítra zeptám jestli se mnou nechce chodit. Doufám, že se na mě nebudeš zlobit.
Katka

Propukla jsem v děsnej pláč. Najednou jsem se jako zázrakem zklidnila.
„Proč brečím? Stejně bych s ním „nemohla“ chodit, protože jsem to slíbila. Teď ona bude chodit s ním, i když…to budou pro mě muka se na ně dívat, musím to vydržet.
Já to slíbila a svůj slib hodlám dodržet.“
Zatočila se mi hlava při pomyšlení, že když budou chodit spolu, budu se muset koukat na to jejich cukrování. To budou muka…
Autor Kira Haulie, 27.11.2007
Přečteno 440x
Tipy 2
Poslední tipující: umělec2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

souhlasím s níže napsaným...
A ještě něco... to není kamarádka, nemohla by p tobě tohle chtít a pak udělat, co udělala...
Hodně štěstí přeje Cris

29.11.2007 16:01:00 | Cristinne

Neslibuj něco, co nechceš splnit, protože někdy je nutné myslet jen na sebe a neohlížet se na druhé.
Zkus se někdy na svět podívat očima nezúčastněného diváka. Vše není tak, jak se na první pohled jeví..

Mimochodem, na svůj věk máš velice vytříbený sloh.

28.11.2007 00:05:00 | Aishia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí