Nejlepší přítel II.

Nejlepší přítel II.

Anotace: ............

Vydali jsme se cvalem ke stájím, ošetřili koně a vydali se na cestu do tábora.
Filip říká:,,Spouta lidí mě asi ukamenuje, ale domluvil jsem ti podruhé šunkoflíčky."
To je úžasná zpráva, protože tady dělají nejúžasnější na světě!
,,Jsi zlatíčko!"
,,Opravdu? Toho by se mělo využít!"
,,Jaks to myslel?"
,,Nech se překvapit."
S těmito slovy vjíždí do dvora. Jdu se osprchovat, navečeřet, přetrpět program dám si znovu sprchu, oblíknu si bílé tričko a tříčtvrťáky, lechce se nalíčím a je právě 10.00. Čekám na Filipa, zanedlouho se ozve ťukání. Okamžitě otevřu.
,,Ahojík! Pojď dál."
,,Čau."
Posadí se na moji ,"manželskou" postel. Je opravdu prostorná a do dneška jsem nevěděla, na co mi bude.
,,Sluší ti to."
,,Díky."
,,Pojď si sednout za mnou."
Tak si za ním sednu, povídáme si 3 hodiny. Já se dozvím věci, co o něm, prý, nikdo neví.
,,Nechceš tu se mnou zůstat přes noc?"
,,Moc rád."
Dloze mě políbí a pak usínáme v objětí.
Další dny probíhají normálně, s Fílou na sebe nemáme moc času.
Tak a je tu druhý týden našeho pobytu. Zrovna kydám u Bornea v boxu a najednou se tam objeví taková bárbí.
,,Ahoj, já jsem Simona. Potřebuješ něco?"
,,Čauky, jmenuju se Silva, je mi 17 a přijela jsem na jezdecký tábor."
,,Tak to jsi tu správně, nemáš něco normálnějšího ke koním. V těhle šatičkách mi moc nepomůžeš."
,,Jj mám." S těmito slovy odcupitá.
,,OMG, co je to za sexbombu?!" Vystrčí hlavu z boxu od Tornáda Filip.
,,To nevím, ale neodsuzuj ji hned na začátku, třeba bude pohodová holka."
,,Když myslíš." Filip ji zkrátka od začátku nemusel.
,,Tak jsem tu."
,,Fain, tak si támhle vem hřbílko a kartáč, vyhřebelcuješ Meggy."
,,Jak a která to je?"
,,Sorry, támhleta. Za chvíli za tebou příjdu a vysvětlím ti to."
,,Ok, tak já se s ní jdu seznámit."
Ze Silvy se vyklubala super holčina, jezdila skvěle na koni, nebyla vůbec bárbí a do koce týdne z nás byly nejlepší přítelkyně. Na Filipa, mého nej přítele, mi nezbýval čas. Strašně to uteklo a byl tu poslední den táboru, ale o tom až v posledním díle.
Autor Jeninka, 03.12.2007
Přečteno 500x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí