Nejlepší přítel III. On mě miluje!!!!!!!!!

Nejlepší přítel III. On mě miluje!!!!!!!!!

Anotace: -----------

Tak poslední den, nikdy bych neřekla, že těch 14 dní tak uteče a užiju si to. Klárka nám nachystala překvápko. Pojedeme terénní závod , já a Fíla, což obsahuje cval do již zmiňovaného kopce, skoky přes klády a rychlostní okruh a aby to nebylo málo, bude se hodnotit elegance jezdce. Prý pro pobavení našich děcek.
,,To se teda pobavíte všichni." Hlásám
,,Já souhlasím, jen trvám na tom, že Simon bude mít Tornáda a já Bornea."
,,Klidně, já vyhraju v poho na Tornádovi."
,,To má být výzva."
,,Jestli chceš."
,,Fain, o panáka."
,,Platí, připrav si prachy!"
V tom se ozval výstřel a tak jsme vyrazili. Všichni se bavili, Filip měl slušný náskok. Říkala jsem si, že Borneo je fakt lepší jenže v půlce kopce zakopl. Využila jsem toho a Tornáda pořádně vyplatila tušírkou (bičík), nabral drsnou rychlost a já byla dole dřív. Takle jsme se střidali celou dobu, nakonec jsem vyhrála já, protože v cílové rovince Tornádo protáhl víc krk.
,,Uznávám seš lepší."
,,Díky, ale jenom o trošíčku."
,,Ty jsi sebevědomí na pochodu."
,,Ale no tak Filí. Jsi úžasnej."
Tak celej den byl celkem ok. Těšila jsem se na věčer, Filip zjistil, že ve vísce o kousek dál je zábava tak vyrazíme. Na sebe jsem si oblíkla sexy černý džíny bílý top bez ramínek. Musím říct, že v kombinaci s černým přívěškem, naušnicemi a jemným líčení mi to sekne. Můžeme razit. Skočím k Filipovi do auta na sedadlo spolujezdce.
,,Sluší ti to, Simí."
,,I tobě, Filí."
,,Tak razíme?"
,,Určo. Ať na nás nečekaj."
Přijeli jsme a celá parta se okamžitě hrnula k baru. Začli jsme Zlatým Jelzinem a pak už to jelo. Pak jsme si šli trsnout. Hráli Kabáti, takže to bylo supr. Blbli jsme, skotačili, zkrátka super. Začali hrát ploužáky, znuděně jsem zasedla ke stolu.
,,Simi půjdeš si zatancovat?"
,,Jo, jasně."
Nádherně jsme tančili a naše těla se při tanci mazlila.
Když písnička zkončila, pozval mě Filip na panáka. Přijala jsem.
,,Simíku, já tě miluju!"
,,Aha." I když jsem to cítila stejně, nevěděla jsem co s tím a radši jsem se šla projít po celým areálu. Až jsem to rozchodila, vrátila jsem se zpět a dlouze jej políbila.
,,Talky tě miluju!" Vydechla jsem. Byla to úžasná noc, ve 3 hodiny jsme usínali v oběti v jeho stanu.
Jak naše letní láska dopadla se dozvíte v povídce Skotsko.
Autor Jeninka, 03.12.2007
Přečteno 550x
Tipy 5
Poslední tipující: Tasha101, Lavinie, Amazonka'
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí