Jak na to?

Jak na to?

Anotace: Nelekněte se začátku :) Přemýšlela jsem, do které sekce to zařadit, ale kvůli erotickému podtextu (a tomu, že sekce "Erotické" se nám ztratila) jsem to umístila sem ...

Uchop jablko do dlaně, obejmi je všemi prsty tak, aby byl palec blízko stopky. Jablko přenes ke stolu a polož jej tam, stopkou nahoru. Dones si nůž, uchop jej za rukojeť do dlaně a ostrou hranu natoč směrem dolů. Do volné ruky uchop jablko, drž jej na desce stolu, prsty tak, aby při krájení nezavazely. Ostrou hranu nože přilož ke stopce a kolmo dolů přitlač. Jablko je na dvě půlky. Nůž odlož a stejným způsobem jako předtím uchop do ruky menší nůž. Do ruky vem‘ jednu půlku tak, aby bylo vidět jádro. Špičku nože zabodni vedle jádřince ohraničeného silnější slupkou. Pohybem po kružnici jádro vyřízni. Pak dvěma proti sobě jdoucími pohyby vyřízni stopku. To stejné udělej i ve spodní části jablka. A máš jednu půlku připravenou. Vrať se o 4 řádky zpět a stejným způsobem uprav i druhou půlku. A teď máš připraveny půlky obě. Oba nože umyj pod tekoucí vodou. Polož prsty na kohoutek s modrou tečkou a otoč jím. Voda teče. Až nože umyješ, otoč kohoutkem zpět. Nože nech okapat. Jablka naskládej na talíř a odnes Adamovi. Až položíš talíř před opačné pohlaví, vem‘ do ruky svou půlku jablka a zakousni se. Cítíš, jak účinkuje? Nečekej na nic a vem‘ ještě jeho půlku ovoce. Donuť ho (pokud možno ne násilím), aby si taky kousnul. Vidíš, jak to účinkuje i na něj? A jak? Svlékí si triko? V tom případě jste na správné cestě ;o)

Vítejte v Opačném Ráji!
Autor Ta Naivní, 04.12.2007
Přečteno 591x
Tipy 6
Poslední tipující: David., kryndy, Eclipse, GirlFromTheRain
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)

06.01.2008 10:23:00 | kryndy

Tohle se ti fakt terko povedlo, je to z úplně jinýho soudku =)

06.12.2007 15:03:00 | Leňórek

heeeey :) hezké :)

05.12.2007 15:19:00 | GirlFromTheRain

Ahoj neustále mě něčím překvapuj, musím říct že je to změna jak píšeš, ale ne nepříjemná...těším se co nového tě napadne příště:)

04.12.2007 22:48:00 | pohodářka

no, to nevadí. psala jsem sem hromadu povidek, roman na pokracovani, kazdej vzdycky cekal neco dobryho, uchazejiciho, a tak jsem si vybrala tu moznost, napsat neco trosku sokujiciho. jablko v Raji znamenalo poznani, trochu to ponicilo lasku Evy a Adama, meli potrebu se obleci, stydeli se. V Obracenem raji jablko cloveka rozzhavi, donuti se svleci a "podporuje" lasku ...

04.12.2007 21:11:00 | Ta Naivní

semm ta ´tom stejně...

04.12.2007 14:13:00 | sweet.dotey

sry mělo to bejt sem na tom stejně...

04.12.2007 14:13:00 | sweet.dotey

Moc jsem to nepobral, pardon :-)

04.12.2007 13:16:00 | Eclipse

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí