Ona a on

Ona a on

Anotace: Poznali se na internetu před pár lety...

Oslovil ji a ona se s ním dala do řeči. Po několika zprávách odešli na chat, aby se poznali nerušeni nikým jiným v soukromé uzamčené místnosti blíž. Vyměnili si fotky a telefony. Za jednoho červnového večera jí zavolal, okouzleni svými hlasy štěbetali do hluboké noci... Omámil ji a ona se do něj zamilovala... Po několika dnech strávených večerními telefonáty si domluvili schůzku. Přišel v černých kalhotách a lehce rozepnuté vínové košili, ze které vykukovaly tmavé chloupky. Upoutaly ji husté tmavé vlasy v délce na ramena stažené do culíku, hnědé oči, v tuto chvíli schované za černými brýlemi a jeho lehký úsměv... Znervózněla. Nečekala, že to bude takový dobře vypadající frajer. Veškerá její jistota se vytratila pryč... A bylo to znát! Sedli si spolu do blízké zahradní restaurace, on se nepřítomně díval někam bokem a ona se snažila o konverzaci. Pryč bylo kouzlo, které je spojovalo virtuálně a v telefonu. Po hodině marných pokusů o rozhovor se zvedli, ještě ji odvezl na zastávku a jejich trasy se rozdělily. Cestou k domovu se zvedal vítr a blížila se letní bouřka, ale mnohem větší se odehrávala v jejím nitru. Za dveřmi svého bytu se zhroutila a z očí vytryskly proudy slz... Druhý den jí napsal, jestli mohou být kamarády. Souhlasila, byť by ho nejraději poslala do horoucích pekel! Občas se sešli na ICQ, ale už se neviděli... Jednou v září jí zavolal, že potkal ženu svého života a že si ji bude brát. Byla v šoku, vždyť ani ne před třemi měsíci spolu vrkali v telefonu?! Nicméně mu popřála hodně štěstí. Po Vánocích ji opět kontaktoval, prý není v manželství šťastný a bude se stěhovat od ženy... Občas si ještě vyměnili SMS, ale poznala jiné muže a bolest a hořkost se vytratila... Jednou v létě jela s kamarádkou autem a viděla muže, který se mu nápadně podobal, stejné vlasy, stejná bradka zvaná volant, stejné auto... Napsala mu SMS, jak se má a jestli náhodou nejede po stejné ulici. Odpověděl, že nikoliv. Opět byli v kontaktu, psali si a volali, smáli se a flirtovali... Jakoby se vlastně před rokem nic nestalo. Jakoby se jen na krátký čas odloučili. Jedno červencové sobotní dopoledne mu zavolala. Domluvili se, že se večer uvidí... Ona odjela ke své babičce a on, že za ní večer přijede a někde spolu posedí. Vždyť se tak dlouho neviděli. Vyslechla si poznámky, že má rande, ale nebrala to vážně, vždyť už je to jenom kamarád... Čekala na něj venku celá v černém, i on se oblékl stejně. Náhoda? Strávili spolu tři skvělé hodiny. Tentokrát zcela jinak než poprvé. Díval se jí do očí barvy moře, ona se topila v jeho čokoládových... Kouzelně se usmíval a celou dobu si povídali... Bylo jí hezky. Jak už to chodí na vesnici, místní hospůdka v jedenáct zavírala, i tak ještě chvilku poseděli... Odvezl ji zpátky a před domem zastavil. Nechtělo se jí od něj. Přitahoval ji. Byla však klidná, usmívala se a dál udržovala konverzaci. Všimla si, že je unavený, blížila se půlnoc. Sebrala veškerou odvahu a zeptala se, jestli ho může políbit. Úsměv hovořil místo slov. Naklonila se k němu blíž a přitiskla své rty na jeho... Okamžik trval krátce, víc se neodvážila. Odtáhla se a rychle poděkovala za krásný večer a šup z auta ven... Zamávala mu na cestu a dívala se, jak odjíždí... Před usnutím se podívala na telefon - poslal SMS s textem: Pritahujes me. Moc Te chci! Zmámená touhou nemohla spát a myslela jen na něj. Jenže on se odmlčel. Měsíc na to si naplánoval cestu do města a zavolal, že by ji rád viděl. Těšila se. Pozvala ho k sobě domů na oběd. Pochválil její kuchařské umění. Smáli se a povídali u kávy na pohovce. Seděli blízko sebe, objal ji a ona se směle zeptala, jestli může na jeho klín. Ňadry se přitiskla k jeho hrudníku a nabídla mu svoje rty. Neváhal a ochutnal je. Toužil po ní a ona toužila po něm. Přestal a otázal se, jestli s ním půjde do sprchy. Styděla se, podala mu jen ručník... Když se po očistě vracela v županu, seděl v prádle na posteli a čekal na ni. Dívala se na jeho krásné opálené tělo vybízející k hříchu. Toužila se ho dotknout. Nabídla se, že mu namasíruje záda. Něžně ho hladila, zavřel oči a skoro usnul. Lehnul si na bok a přitáhl ji k sobě. Líbali se, zatímco jí rozvazoval pásek od župánku. Stáhl jí ho z ramen a nechal sklouznout na zem. Skláněl se nad jejím nahým tělem a něžně a vášnivě ho ochutnával... Milovali se. Cítila, že je v tom zase po uši. Odjel až večer. Ozval se opět až za měsíc. Prý se zamiloval. Do jiné. Vdané a nedostupné. Cítila se ponížená a podvedená. Proč jí tohle dělá? Zařekla se. Už nepustí žádného muže do svého srdce. Už nikdy se nezamiluje, aby jí muž mohl ublížit. Občas se ozval. Občas se zeptal, jak se má. Na Velikonoce vedli dlouhý rozhovor a mluvil o svých plánech, kterak se odstěhuje do jejího města za prací. Prý bude rád, když ji uvidí. Nestalo se tak, zůstalo jen u několika telefonátů. Kdykoliv spolu hovořili, ptala se, jestli je v jeho životě nějaká žena. Prý se oženil s prací. Nedávno jí znovu volal...
Autor Perla78, 05.12.2007
Přečteno 646x
Tipy 3
Poslední tipující: vodnař
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to zajimave.....chtelo by to pokracovani :) ae hezké

07.12.2007 22:37:00 | FETKA

Ahoj, zajimalo by mě jesli se to stalo... Já něco takoveho prozivam..porad se k sobe vracime a pritom spolu nejsme...je to tezky... a ja porad nechci jineho...tak snad jednou to nejak skonci...

05.12.2007 17:01:00 | PrincessOfTheNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí