Ty a Já...znovu?

Ty a Já...znovu?

Anotace: Není to povídka, jen absolutně netuším, jak to zařadit...

Koukám na Tvou fotku, moje srdce se zachmuřuje, ale v té bouři pocitů, které mě nutí uvažovat o tom, zda Ty o mně kdy budeš stát, se mi v hlavě míhá něco silnějšího. TOUHA. Nezkrotná, černá postava s čistě bílýma očima a nyní mě jimi propaluje. Spaluje mě zvenku i zevnitř. Sílí. Roste. Bují a kvete. Nic mě již nedonutí se tě nyní vzdát...
Jsi tu se mnou...
Každé Tvé slovo vnímám všemi smysly, pozoruji Tě a těší mě Tě provokovat. Chci, abys také toužil, abys zažil ten pocit a mohl jen potají doufat, že se stanu Tvou. Vím, co mám dělat, abys také chtěl... Není to tak těžké, jak se zdá, ale budeš chtít stále?
Tak ráda bych se Ti vzdala, ale cosi mě nutí již z principu Ti nevyhovět. Začínáš mě vnímat, cítíš to taky? Teď už ano. Ovládá Tě to stejně, jako mě. Nezvládáš situaci a upadáš v zapomnění pod mým ostrým pohledem. Tvé modré oči, jindy tak zamyšlené a nehnuté, teď těkají z místa na místo.
Nechceš se na mě podívat. Máš strach. Strach, že mi podlehneš, chci se Ti vysmát, za to, jak mě trápíš a vrátit Ti to, ale nejde to, také podléhám. Tvůj smutný pohled mě vrací zpět ze světa stínů a snů. Opět Tě vnímám, nyní spíše sluchem a zrakem, ostatní smysly utichly a mé rozbouřené tělo se snaží uklidnit...
Nedaří se, těla se proplétají a mysl usíná, srdce tluče a pot kape. Láska vstává a Nenávist s ní. Vztek také přišel na návštěvu, ruku v ruce se Vzrušením. Postupně vše opadá, těla jsou ukojená a mysl se probouzí.
Křečovitě svírám jednu ruku ve druhé a v horečce myslím na Tebe, na mě, na NÁS.
Bude nějaké my? Staneme se párem? Nebo snad jedním tělem na jednu noc? Či se pouze naše duše spojí? Co bude dál? Co mám dělat? Tělo by chtělo, srdce též, jen starý dobrý rozum káže zdrženlivost. Proč vlastně? Co by se stalo, kdybychom byli spolu? Nic...
Je to jen pouhý lidský strach, co nás od sebe drží, strach z poznání nového. Strach ze zklamání a smutku.
Jak tohle dopadne? Kdo to ví? Já tedy ne...
Autor Arleen.D, 05.01.2008
Přečteno 571x
Tipy 1
Poslední tipující: Katherin
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí