Jak to bude dál?

Jak to bude dál?

Anotace: Podle skutečnosti, s upravenými místy setkání apod.. I o tom jaká je touha a uvědoměn na kom Vám vlastěn záleží...Záleží mi na Tobě...

,, Neboj lasko vse v poho,jen ted nemuzu psat, mame tu schuzi s vedenim.." zmáčkla tlačítko odeslat a ulevilo se ji, že utěšila zvědavost svému klukovi a dál poslouchala velmi zajímavou diskuzi. Neuběhla ani minuta a už ji vrněl telefon.. ,, Uf, to jsem si oddychl,ze jsi v poradku, vis mam o tebe strach a kam, ze to potom jdete?" Ach jo.. už zase...Neustálé hlídání partnera jí opravdu štvalo, chápala má o ní strach, ale tohle přeháněl. Už to, že tady byla ji dalo velké úsilí, nechtěl ji pustit, prý tolik lidí a hlavně byla by mezi kluky, muži. A to on jen velmi nerad viděl a přemlouval, aby nikam nejzdila, jenže pro ní tohle místo je vším. Naťukala rychlou odpověď a poslouchala dál.

Myšlenkami i zrakem se upoutala na jeden objekt. Hmm.. vypadá neustále stejně, chování také.. Vlastně ani neví, co se mu za ten rok stalo. Najednou se jí vybavily vzpomínky na minulý rok..Trošku to přehnala s alkholem,ale fůrt si pamatovala to hlavní.. Tehdá v té hospodě, nevinná očka, nenápadné doteky a ,,útěk" do jeho náruče...Ale no tak holka vzpamatuj se, je to rok, on si určitě ani nevzpomíná a doma máš kluka, kt. je do tebe blázen.. S těmi to myšlenkami odvrátil apohled a dál poslouchala.

Celá pracovní grupa se odporoučela do oblíbeného klubu. Muzika se rozjíždí, ale všichni sedí... To mě nebaví, nechci jen pít...Vzala tedy svého nejlepšího kamaráda a tančili na tan. parketě. Postupně se přidávali i ostatní pracovníci. Pár skleniček vypila, bavila se, bylo ji dobře.. se spolupracovníky ji bylo vždy dobře.. Ouha zachytila pohled.. ano od něho.. Už dřív ji napadlo, že prostě to prostě není ono..on ji pořád přitahoval.. ztrácela se v tom co cítí ke svému rádoby partnerovi, byl to hodnej kluk, ale víc než kamarád není....

Blížila se poslední písnička od DJ... přistoupil k ní jeho kamarád...i na něj má vzpomínky... Dával ji dost najevo, co by chtěl.. Ach jo, další lehce připitý, kt. si nebude ráno nic pamatovat.. Začali se pohybovat v rytmu tanci.. ploužák ... Tak pevně si ji přitiskl k sobě.. Uf.. to je teda něco, pohybový nadání nebo nadbytek alkoholu? .. Vzrušující a nejerotičtější tanec večera. začali se všichni loučit, někdo odcházel domů, někdo se dopotácel dál.

Vrrr.. telefon.. To není možný, to je on.. řekla si, div ne nahlas..Chvíli se prozvněli.. Napětí se v ní jen hrnulo.. věděla, co chce.. Je to tak i na druhém příjimači? Ten kluk ji fakt přitahuje..Má v sobě něco takovu jiskru.. CO to s ní dělá, je uplně štastná..se skupinkou aby nešla sama domů rozloučila se a šla.. On tam zůstal... chjo...

Zpráva.. ani ne minutu po rozloučení... ,,Dooslavíme narozeniny? Přijď, dyť víš,kde bydlím.." Je fakt,bydlel kousek od ní.. Má tam jít? No co řeklo se dooslavtit, tak přece je to v poho... Došla už při zaťukání, se ji rozklepala kolena, uvidí ho.. Byl tam i jeho spolubydlíjící.. Tak popíjeli, bavili se, trošku si zajhráli na děti, při jedné hře ,,záhadným" způsobem byl tak blízko, není si jistá,ale má dojem, že se jeho ruka dotýká její..dál povídali a pili... a najednou byl čas k odchodu.. ,, Ty už půjdeš?" optal se ji ,, Ale dyť to vidíš, stejnak ostatní usínají, tak ano... ale jestli chceš,tak mě můžeš doprovodit"... Ani neví, jak to z ní vypadlo, ale věděla moc dobře,co říká.. ví to celý večer.. Doprovodil ji až před její barák.. Celou cestu se drželi za ruce... Najednou si ji vzal do náruče a vášnivě začal líbat... Ráno se probudila a věděla, že teď to bude opět hodně těžké......

Partnerovi vysvětlila, že to nebyla láska, on pochopil a vysvětlil, že si to taky myslí. Až později se dozvěděla, že celou tu dobu měl přítelkyni a ona byla pouhou záplatou. Teď ji trápí jen jedna věc.. to co cítila před rokem..věděla , že teď je mnohem větší.. chtěla s ním být, je to však těžké... Moc těžké proč to vědí jen oni dva.. Uvidí se za chvilku, chce vidět jeho reakci, ptž to neví, že se ukáže na porádě, kt. svolal ředitel.. Uvidí se co bude dál..Ona však ví, že dokavaď oní bude stát jak ji tenkrát řekl pře jejím domem, bude o něj bojovat...
Autor Miunka, 10.01.2008
Přečteno 438x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí