Zvláštní vztah

Zvláštní vztah

Anotace: Těžko říct, prostě zvláštní vztah.

Je čtvrtek odpoledne a já vyrážím ke svému kamarádovi domů. Jsme domluveni, že zas něco probereme. Ač je mi 17 nezajímaj mě stupidní kecy holek kdo s kým. Proto se nejradši kámoším s Markem. Je mu 20 a chodí na stejnou školu jak já. Známe se přes jeho pejska Argyho. Tak a stojím před tolik známím domem. Zvoním. Po krátké době se otevřou dveře.
,,Ahoj Péťo!"
,,Ahojík Mary!"
,,Jdeš dál?"
,,Že váháš!"¨
Kecáme asi 3 hodiny a pak řekne něco, co bych nečekala.
,,Půjdeš mi zítra na Maturiťák?"
,,Wow,tak to nevím. Nemám s kým."
,,Máš, pujdeš s mým bráchancem Danem, počká na tebe před sálem."
,,Ok v kolik?"
,,V 8."¨
,,Jej to je hodin,doprovodíš mě domů?"
,,Jasan."
Když příjdeme k nám chvíli ji ješte s Markem povídáme a pak se rozloučíme.
Druhý den zjistím, že si u mě Mára zapoměl klíče od domu. Do školi dnes nejde, maturanti mají volno. Ani nevím proč, ale celý den nosím klíč u sebe. Kolem 3 odpoledne volám Markovi.
,,Achoj, včera sis u mě nechal klíče."
,,Čau, jo vím, za chvíli jsem u tebe."
,,Tak zatím."
Po chvíli zvoní zvonek.
,,Ahojík, půjdeš dál?"
,,Čus, jo proč ne."
V pokoji.
,,Včera si u mě něco zapoměl:"
,,To ty u mě taky."
,,Jéje, Requiem for a dream."
,,Klíče!"
,,Jen za DVD."
,,Ok,tak výměna."
,,Jasně:"
,,Sem utahanej, půjdu."
,,Ok, pá."
,,Jj, měj se, tak na plese!"
Moc by mě zajímalo, proč mě tolik chce na tom plese.
Kolem 5. se začnu chystat, mám nové šaty a musím uznat, že mi sluší. Šaty mám černé s růžovým vyšíváním a flitry, proto volím růžové stíny a rtěnku. V 8 jsem na místě a Dan také, takže můžeme vyrazit. Zastihneme šerpování a show kluků 1.D. Jelikož to mě vrazí jakýsi idiot, chytnu se Dana. Ten si to však vyloží úplně jiným stylem a proto mě drží za ruku až do konce šerpování, což je 10 00. Pak přichází Marek a s ním mé vysvobození. Markovy to děsně sekne,. znám ho jako kluka v odrbaných kalhotech a tričku a teď tohle. Je fakt sexy a dokonce se hodí ke mně.
,,Ahojík Mary! Moc ti to sluší." Lípnu mu pusinu.
,,Ahojky! Co mám říct já, když mně to sluší. Tady máš růžičku zato, že jsi přišla."
,,Kuju."
,,Zvu tě na panáka."
,,Fain."
,,Co si dáš?"¨
,,Zlatýho."
,,Tak na co?"
,,Na maturu."
,,Na maturu a to jak ti to sekne."
Pak se někam vytratí a vzápětí po něm Dan, který nemá oblek a proto jde radši do hospody. Když vidím Marka posléze, je už v náladě. Povídáme si a já se rozhodnu si odskočit, žádám ho aby na mě počkal, on to však neudělá. Stojím v kuřácké místnosti a čekám, kde se objeví. Asi po čtvrt hodině se tak stane. Drží zapálené cígo.
,,Od kdy ty kouříš?"
,,To je pro tebe, jé díky."
Je ještě víc v náledě než předtím, lépe řečeno je nalitej. Počká až dokouřím a pak mě táhne ke svým kámošům. Na krátkou chvíli mne opustí aby si mohl odskočit a posléze mě i jeho táhne nějakej kámoš k baru. Dál popijem něco z flašky od kamarádů. Kolem 2. se rozhodnem vypadnout do nějaký hospy, předtím ale musí Mára pozhánět svý sako, který někomu půjčil. Na odchodu potkáme báječnou učitelku, "veselý" Mára se nežinýruje ji vyseknout tuto poklonu.
,,Dneska ti to sekne, ty vole!"
Málem se smíchy válím po zemi a páč je uča fakt skvělá a navíc v náladě, směje se také.
,,Vem ho dom už má dost." Oznamuje mi učitelka až se vysmějeme.
,,Jasne, mějte se."
,,Ty taky."
Marda se snaží chovat jak džentlmen i přes svou značnou podnapilost a proto mě vede za ruku. V šatně si vyzvednu svý věci a jdeme. Nechce se mě pustit a tak mě málem zhodi ze schodů. Chce najít Dana, jdu s ním, páč je mi jasný, že něco mu právě vysvětlovat fakt nemá cenu. Prolezeme 4 hospody, avšak bez úspěchu. Teprve nyní pochopil, že hledat ho nemá cenu. Rozhodne se běžet domů, vůbec nebere ohledy na to, že mám vysoký podpatky a tak za ním vlaju jak vlajka a Běžíme po celý silnici. Hrůza! Ke mně domů dorazíme kolem třetí ráno. Stojíme před domem a divně se na sebe koukáme.
,,Chceš jít dál?"
,,Jo."
Vejdeme dovnitř, on padne do křesla já naproti němu, zouvám se a mnu si nohy.
,,Úleva, co?"
,,Hm, nerada nosím podpatky."
Je strašně krásnej a proto se zvedám du pomalu k němu a sedám si na opěradlo křesla. Obejmu ho kolem pasu on se na mě zvláštně kouká.¨
,,Vypadáš jak štěňátko." šeptnu.
,,Jo?" Dlouze se na sebe díváme.
,,Můžu si zavolat?"
,,Jasně."
Zatímco Mára telefonuje kleknu si k němu. Telefonát se nezdaří. Opře si o mě čelo a tulíme se. Najednou mě začne líbat, umí to báječně. Kabát odpadá kamsi šaty sklouzávají z prsou a Mára je k nim už přisátý. Hladí mě všude i v hnízdečku lásky. Já si to nemohu odpustit a má ruka náhle zabloudí mezi jeho nohy. Asi po třičtvrtě hodiny se mě zeptá.
,,Nepůjdem někam?"
,,Kam?"
,,Máš kondom? Chci tě!"
,,Ne, beru prášky."
,,Jak se jmenují?"
,,TRI-REGOL 21+7."
,,Jsi panna?"
,,Hm."
Pokračujeme v laskání. Později se držíme za ruce a povídáme si. Kolem půl 6 se rozloučíme dlouhým polibkem.

Kdysi si mi řekl, že máš strach,jestli si mi neublížil a že mi nemůžeš dát to co potřebuju. I kdyby si mi nedal víc,byla to nejkrásnější noc v mém životě, ale ty mi dáváš víc aniž by sis to uvědomoval. Děkuju ti jsi jeden z nejdůležitějších lidí. Změnils mě a to nádherně, nikdy tě nechci stratit. Máš pravdu v jedný věci, máme divnej vztah, ale nikdy bych to nechtěla jinak. Mám tě moc ráda a ještě jednou děkuju. :-*
Autor Jeninka, 25.01.2008
Přečteno 650x
Tipy 4
Poslední tipující: Aaadina, Someday
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí