Láska na hraně

Láska na hraně

Anotace: Volně inspirováno písní Wenn nichts mehr geht

Láska na hraně.

Zaklapli za mnou dveře a stojím sám v úplně prázdném bytě.
Je to jen pár dní co tu byla se mnou ona.
Ona s velkým O, moje milovaná Lena.
Teď tu stojím sám vlasy plné deště, oči plné slz.
Dnes měla moje Lena pohřeb.
Bez ducha jdu prázdným bytem a řvoucí ticho trhá mojí duši. Ještě malý okamžik a byt plný ticha zničí vše co ve mně zbylo.
Přiskakuji k Lenině CD-přehrávači a mačkám tlačítko ,,Play“.
Z reproduktorů se ozve hlas Billa Kaulitze ze skupiny Tokio Hotel.
Kdyby se to stalo kdykoliv jindy hned bych přehrávač vypnul. Tuhle muziku zrovna nemusím, ale teď jsem se do Leniny oblíbené hudby zaposlouchal.
Bill zpívá:,,Nikdo tu už není, kdo mě skutečně pozná.Můj Svět se právě hroutí a běží Happy-End. Pro Tebe plakat by jsem neměl.Vím, nejsme nesmrtelní.Ale Ty jsi řekla“
Plný zoufalství písničku vypínám.
Jak si to osud s námi ošklivě zahrál.
V den tvých dvacátých narozenin jsi poslouchala zrovna tuhle písničku.
Jakoby jsi tušila co se stane.
Jakoby jsi tušila že opilý řidič přetrhne naší lásku.
Jakoby jsi tušila že tu teď budu stát sám.
Chci celou svojí vůlí rozbít tvůj přehrávač, ale něco mi říká že musím poslouchat dál.
Hlas pokračuje,, Když už nic víc nepůjde, stanu se andělem-jen pro Tebe a zjevím se Ti v každé tmavé noci. A potom odletíme daleko odtud už nikdy se navzájem neztratíme.Když se mi zjevíš poprvé představuji si , že nahoře s obláčky pro mě pláčeš. Čekám na Tebe nekonečně dlouho, ale zas tak nekonečné to není, protože jsi řekla“.
Opět zastavuji přehrávač, ale zloba začíná ustupovat.
Je jisté že bez Tebe trpím , ale ty roky co nám osud nadělil stáli za to. Teď už vím, že je lepší být jeden jediný den s milovaným člověkem, než prožít dlouhý život bez lásky.
Teď už vím!

PS: Moritz Hagen z Halle ukončil svůj život v den pohřbu své milované dívky Leny.
Snad jsou teď spolu a jejich duše našly klid.
Autor Tanula, 27.01.2008
Přečteno 439x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí