Zase si lhat...

Zase si lhat...

Anotace: a já ti ZASE věřila..asi už jiná nebudu...

Pátek...krásný den...milovala sem ho viš???
/ale asi jako všechno když si byl se mnou...
Maluju se,oblikám,upravuju vlasy....a vim že už za pár hodin budu ZASE litovat,že sem vubec šla. Proč?? Ne snad pro to, že by se mi tam nelibilo. Možná ani ne tak pro to že nebudeš se mnou. Ale proto, že budeš s NI. Žárlím...no a co?? Stojim před vchodem,nabirám dech a..vztupuju. Proč musiš byt první ze známých koho uvidím??Poznám tě i bez brýlý a na obrovskou dálku a tmu.../to asi ta tvoje vůně...
A pak šok. Kde je ONA? to neni možné...asi si jenom odzkočila na záchod že jo??dokonce mě pozdraviš?!!CO se dneska dějě? Jeden panák...dalši...zapomenout na všechno...už nemužu tančit,odvleču kamarádku ke stolu apson na chili. "Miluješ ho?" zeptá se na rovinu,"porád?" k odpovědí stači "-Byla bych tu jinak?" Pak sem se zasnila a vykládala věci typu "že bez něho bolí s smích".
Když sem zkončila měla kamaradka v očích podivný nedefinovatelný vyraz. Snad ji to dojalo? V tu chvíli mi někdo zatukal na rameno. Nee nemužu se otočit...jen koukam do prázna a cítím tvou vůni. "Stoji za mnou že?" Jen přikývla. Chytnu ji za ruku připravená zaplatit za dalšiho omývače smyslu...
V tom je tvoje ruka chystla a řekla "Počkej tady na mě chvili"// co asi dělám poslední rok??
Ztratil ses mi...ale slyším hlas,tvuj hlas,ten krásný hlas mluvit do mikrofonu"Tahle pisnička je pro holku, kterou Miluju a vždycky milovat budu,doufám že si se mnou ted zatanči" a pustil naši pisničku...
Já jen stála,neschopná slova či pohybu. Viděla sem jak běžiš ke mě a mě se svíralo srdce...konečně...
A tak sme tam tančili, v obětí,zamilovaní a já s obavou kdy to zkonči. Řekla sem že je to moc krásné aby to byla pravda a že se mi to určitě zdá. Ještě ted slyším tvá slova"NE je to zkutečnosta už nidky tě neopustim slyšíš?" a pak si mě polibil.. ten polibek na který už čekám rok...to od našeho posledního...bože jsi tak sladký viš to vubec??
Najednou neslyším hluk dislotéky a ty se ztráciš v dálce...Slíbil si že mě už neopustíš!! jen"promin" tu po tobě zustalo...
CO se to děje?doléha ke mě tichá hudba... aha je 6:05 a to je zvuk mého budiku...

Zase sem ti naletěla...už to asi jinak nebude,vždycky ti uvěřím a ty si klidně potom odejdeš. Celou dobu si vedět,že je to sen,že se probudim,že se budu zase trápit,ale lhal si mi. Už zase...
Autor Ďáblí-andílekO:-), 31.01.2008
Přečteno 500x
Tipy 3
Poslední tipující: Niké, Norlein
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je tam sice několik pravopisných chyb, ale čert je vem!Jde totiž o vyjádření pocitů a ty jsou vyjádřený moc hezky!Netrap se - já taky něco podobného zažila..nemá to smysl..smysl čekat, i když já bych o tom mohla vyprávět!Ráda bych ti poradila, ale sama nevím, jak se dá zapomenout, jelikož já sama nezapomněla dodnes...

01.03.2008 09:55:00 | Niké

Vím moc dobře jaké to je a s menšíma pausama a intenzitou to pročívím už čtvrtý rok s jedním....(když se koukneš na nějaké z mých dílek a nalezneš jméno Tonny...)

01.02.2008 09:19:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí