Snění

Snění

Anotace: Když se člověk zamyslí...

Byla to super akce, program pro oddíly probíhal skvěle a děti už byly tak utahané, že usnuli hned jak zalehli. Vedoucí si mohli konečně sednout, otevřít láhev vína a povídat si. Rozhodla se, že si zajde ještě pro něco na zub do kuchyně.
Otevřela dveře do místnosti, přes kterou se šlo do kuchyně, a zarazila se, seděl u stolu, měl před sebou rozložený zpěvník a hrál na kytaru. Nechtěla ho vyrušit, ale už zvedl hlavu, tak se usmála a vešla dovnitř. Zeptala se, jestli by mu nevadilo, kdyby poslouchala. Když jí řekl, že vůbec ne, tak se posadila na židli, co stála v koutě, dala si nohy pod bradu a zavřela oči. Zase začal hrát a ona si užíval ten pocit, že je s ním a že může poslouchat jeho hlas. Opřela si hlavu o zeď a cítila se spokojená.
Začala přemýšlet o muži, co tak hezky hrál. Byl to super chlap. Vždycky se do někoho rychle zakoukala, ani on nebyl výjimkou. Jenže on nebyl připravený na vztah. Určitě ne tak brzy poté, co skončil ten poslední. Byl se svou bývalou tak dlouho. Věděla, že teď pro něj rozhodně není ten správný čas pro nový vztah. Navíc by mohla být jen odrazovým můstkem pro nějakou jinou a toho se bála. Nechtěla se cítit jako přestupní stanice. Hledala něco trvalého a zlomených duší už léčila tolik, že ta její už taky potřebovala rehabilitaci. Věděla, že nemá smysl se o něco pokoušet, ale chtěla ho poznat. Jenže nevěděla, jak s ním navázat kontakt. Nikdy nebyla v „seznamovací“ komunikaci nějak skvělá a on to neulehčoval. Říkala si, že i když není připraven na vztah, tak by se mohli blíže poznat. Znali se už dlouho, jenže nikdy spolu moc nekomunikovali. Vždycky z něj měla pocit, že je spokojený s tím, co má a že nepotřebuje rozšiřovat své okolí kamarádů a přátel. No a teď se jí asi naskytla možnost se s ním nějak sblížit, stále ji nenapadalo jak. Jak by se to asi vyvíjelo, kdyby se z nich stali kamarádi, přátelé. Uvažovala nad tím, že o prázdninách pojede i na jejich turnus. Bylo by poetické dát se dohromady s člověkem na místě, které nejvíce miluje. Začali by spolu chodit. Třeba by jim to vyšlo a vydrželo. Chtěli by se vzít. Kdyby se vzali, když by byla ve čtvrťáku, tak by během páťáku mohla otěhotnět a mohli by mít i rodinu. Ale jak by to bylo s praxí po skončení školy? Po skončení mateřské by se přece těžko sháněla práce bez praxe...
Už zase si malovala vzdušné zámky a přemýšlela hrozně moc dopředu. Zatřepala hlavou a podívala se na něj. Usmála se na něj. Vstala a došla si do kuchyně pro skleničku. Zpátky to raději vzala přes druhou místnost. Nechtěla se zase zahloubat. Sny jsou moc nebezpečná věc.
Autor Catie, 05.02.2008
Přečteno 446x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

s tím posledním "sny jsou moc nebezpečná věc" souhlasím.. moc nebezpečná :/
jinak povídka pěkná :o)

06.02.2008 19:19:00 | Misty

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí