Ve snu

Ve snu

Anotace: nvm...

Ve snu, jež se mi zdál jedné noci, jsem se setkal s dívkou. Před její krásou bledly i zářící hvězdy na noční obloze. Hnědé rozpuštěné vlasy, které zdobily jemné lokny, jí spadaly do zářících očí. V jejích tmavých očkách se zračila čistá a nezkažená povaha. Něžná líčka měla purpurový nádech a zkrášlovalo je množství malých pih. Její krásné nachové rty byly jak vykvetlou růží na křehkém obličeji. Její úsměv mě očaroval. Viděl jsem v ní anděla, jenž okolo sebe rozsévá něhu, pochopení a lásku. Pro všechny má své srdce otevřené a k nikomu se neotočí zády, když se nachází ve svízelné situaci. Anděla, jenž umí léčit zlomená srdíčka. Anděla, jež by obětoval i svůj život, aby druhým pomohl. Na tu dívku nikdy nezapomenu a dnes už vím, že neexistuje jen v mých snech, ale i v mém životě. Jsem vděčný osudu, jež mi dopřál ji poznat.
Autor Platón, 21.02.2008
Přečteno 440x
Tipy 3
Poslední tipující: pejrak, jsem nikdo
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Vyrazilo mi to dech, tak prekrasny clanek jsem dlouho necetla. Andele existuji, jsou vsude kolem nas, v srdcich tech, ktere milujeme...

15.07.2009 23:24:00 | Světlanka

Krásné, snové... jen zkus gramaticky opravit slůvka "vyděl a mích".

22.02.2008 20:55:00 | jsem nikdo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí