Předpověď

Předpověď

Anotace: XXX

Světla nitra tě volají a pomalu se vracíš k životu. V cestě zpět ještě zrychli, nedovol promarnit tuhle chvíli. Tma ve dveřích rozdává karty, ale my se vracíme ke hře, kterou hrajeme. Vždycky pláčeš kvůli lásce má to tak být? Jsme zpátky tam, kde jsme začali. Proč pláčeš kvůli bolesti, kterou cítíš? Postav se tam, kam patříš a sama chceš být. Cesta je dlouhá, já ji zkouším zdolat. Možná to nezvládnu. Kostky byly už dávno vrženy a teď už nic nezměním. Nechci mluvit o pravdě. Když sám ji ukrývám v nitru. V každém případě budu hrát dál. Stačí se pohnout a budu zase žít. Možná to bude znít divně, ale jsem král hlupáků. Jen to čekání na malé znamení mě posiluje. Nějak mě napadlo, že mě přijdeš zachránit. Poslední naděje na studené cestě. Já ti věřím, že tě uvidím. Mám to říct a nebo dál jen snít? Pravda sice bolí, ale je mírnější než lži, které každý den vídáš kolem sebe. Tohle jsem už někdy řešil. Další díra v mém životě. Noc končí a ty mi zavíráš dveře. Vzpomínky chrání sny, které chtějí zmizet v pozdním šeru. Nic z životě není věčné jen krásné vzpomínky. Proto při sledování deště pláču kvůli tobě. Cestou vzdávání už nikdy nechci jít. Budu stát a usilovat o každou věc. S darem červené růže s mojí slzou stojím před tebou a tentokrát mi strach neurčí pravidla. Je v koutě, kam patří a umírá ve mně. Já jsem jeho pánem ne on mým. Růže žije dál a sní i část mne. Vždyť bez života není láska ani radosti. Žádné spěchy a starosti. Užívej si svého života.
Autor Breg, 23.02.2008
Přečteno 425x
Tipy 4
Poslední tipující: Eclipse, FETKA
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí