Osvobuzující tanec

Osvobuzující tanec

Anotace: Co dokáže tanec

Vlnila se po parketě v rytmu hudby a cítila se šťastná. Tento pocit zažívala snad jen na parketě. Aspoň v poslední době to tak bylo. Měla pocit naprosté svobody a uvolnění. Aspoň pro tuto chvíli. Pak se zase vrátí ke stolu a bude koukat po lidech kolem. Opět se jí zmocní vztek. Tak to bylo v poslední době vždy. Předtím cítila lítost a smutek. Byla hrdá na tu změnu.
Měla zlost na ty blbečky, kteří si předcházeli její sestru, nebo kamarádky, flirtovali s nimi, zvali je na drink, objímali je a podobně. A to jen proto, že byly štíhlé a krásné. Ano byla boubelka, ale nechápala, co je na tom špatného. Vždyť byla jenom tlustá. Někdy si připadala jako nějaký mimozemšťan. Taková ošklivka Katka, která byla moc chytrá na to, aby se to chlapům líbilo. Ano bylo zde pár kluků, které přitahovala, ale to byli kluci zadaní. Pro ni to bylo něco, přes co nejel vlak. A i kdyby byli sebelepší, tak by to možná stálo za úvahu. Ale oni nebyli. Byli to kluci, kteří si chtěli jenom užít a sápali se po ní. Byli jí odporní, jako slizcí hadi, kteří se kolem ní ovíjejí, aby ji udusili....Ne, i ti hadi by byli příjemnější, protože ti nejsou slizcí.
Bože, byla zase rozčílená. Dorazila kamarádka od baru, začali hrát dobrou písničku, tak vstaly a šly tančit. Raději se bude bavit, než aby myslela na ty blbce. A raději skončí s nějakou holkou než aby nechala na sebe ty hady šáhnout.
Autor Catie, 03.03.2008
Přečteno 368x
Tipy 1
Poslední tipující: Puck
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Povedené:)

06.04.2008 14:46:00 | Puck

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí